Mijn studie is ook volledig Engelstalig, ik voel je pijnquote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:19 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben een beetje verneukt door de studie hier
alles is engelstalig dus ben de hele dag van Nederlands naar Engels aan het overschakelen
Kan jij niet een keer wat anders doen dan trollen? Voorheen voegde je inhoudelijk nog wel eens wat toe, maar sinds je mod bent is dat tot een minimum beperkt.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:54 schreef onlogisch het volgende:
GGMM heeft op een link van mij in het Feyenoordtopic geklikt.![]()
![]()
![]()
Weeeeeeeeeeeeehoooooooooooooooooooooo![]()
(En Scrummie hapt. Wat een voorspelbaarheid)
Ik hou jullie op de hoogte van de verdere vorderingen
Er staat gewoon in de link waar het om gaat.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:54 schreef onlogisch het volgende:
GGMM heeft op een link van mij in het Feyenoordtopic geklikt.![]()
![]()
![]()
Weeeeeeeeeeeeehoooooooooooooooooooooo![]()
(En Scrummie hapt. Wat een voorspelbaarheid)
Ik hou jullie op de hoogte van de verdere vorderingen
Dit kan ik me niet herinneren.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Voorheen voegde je inhoudelijk nog wel eens wat toe
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Kan jij niet een keer wat anders doen dan trollen? Voorheen voegde je inhoudelijk nog wel eens wat toe, maar sinds je mod bent is dat tot een minimum beperkt.
Ik stuur wel een mailtje naar forum@fok.nl. Hoog tijd dat men je gaat aanpakken.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[warning]Kan jij je taalgebruik even minderen anders is note 23 dichterbij dan je denkt.[/warning]
Gekeken, gelachen.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik stuur wel een mailtje naar forum@fok.nl. Hoog tijd dat men je gaat aanpakken.
Ik heb dus de afgelopen 7 dagen 2 notes gekregen (want ik sta nog op 20 in shop.fok.nl). IK BEN REUZE BENIEUWD!
Die notesquote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Ik stuur wel een mailtje naar forum@fok.nl. Hoog tijd dat men je gaat aanpakken.
Ik heb dus de afgelopen 7 dagen 2 notes gekregen (want ik sta nog op 20 in shop.fok.nl). IK BEN REUZE BENIEUWD!
wtfquote:Op dinsdag 15 januari 2019 12:58 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Stoer zeg.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Sinds oktober he.
Scrummie1.0 had er 300nogwat.
Nou, vier het met champagne, Scrummie.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Sinds oktober he.
Mensen met minder dan 423 notes neem ik niet serieusquote:Op dinsdag 15 januari 2019 13:07 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Sinds oktober he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |