Yep, iedere avond een paar voor het slapen gaan. Wel goede, met veel zout.quote:Op maandag 14 januari 2019 23:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Die dingen zijn gevaarlijk verslavend.
quote:Op maandag 14 januari 2019 23:40 schreef Zipportal het volgende:
Broabant vreet liever sloopkogels met chromosomen teveel uut Vlijmen.
Hoe vaak masker jij?quote:
Die zijn al lang leeg gezogenquote:Op maandag 14 januari 2019 23:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Sorry ik was even afgeleid door de melkboobies.
Hoelang blijven die uiers produceren dan?quote:Op maandag 14 januari 2019 23:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Die zijn al lang leeg gezogen
kom er maar in monkiequote:Op maandag 14 januari 2019 23:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Hoelang blijven die uiers produceren dan?
quote:Op maandag 14 januari 2019 23:44 schreef Coco. het volgende:
Ik schakel nu ook in, na de pushmelding dat Peter op TV is.
Yup.quote:
Zolang moeders borstvoeding geven. Soms wel tot het 4e jaarquote:Op maandag 14 januari 2019 23:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Hoelang blijven die uiers produceren dan?
heeft ze ook nodigquote:
Ik ben 12 jaar oud en wat had je in gedachten?quote:
Het kan zelfs nog langer:quote:Op maandag 14 januari 2019 23:45 schreef praadje het volgende:
[..]
Zolang moeders borstvoeding geven. Soms wel tot het 4e jaar
Zo koekoek. Dat lijkt meer op incest.quote:Op maandag 14 januari 2019 23:48 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Het kan zelfs nog langer:
Moeder stopt na 9 jaar met borstvoeding dochter
ondergepoept kattengrindquote:
Nooit meer naar huis!quote:Op maandag 14 januari 2019 23:48 schreef Zipportal het volgende:
[ link | afbeelding ] DeNeus [ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 januari 2019 23:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe even normaal man.quote:
Ja pas op hoor. Dat we dat wel even goed onthouden. Net als dat hij ook even moest aanhalen dat hij misdaadverslaggever is.quote:
je zou vergeten wat hij vroeger deedquote:Op maandag 14 januari 2019 23:50 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja pas op hoor. Dat we dat wel even goed onthouden. Net als dat hij ook even moest aanhalen dat hij misdaadverslaggever is.
quote:Op maandag 14 januari 2019 23:49 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Oh bah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 januari 2019 23:49 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nooit meer naar huis!Hij is toch vermoord? Wat was zijn naam ook alweer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
Martin kokquote:Op maandag 14 januari 2019 23:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij is toch vermoord? Wat was zijn naam ook alweer?
Kokquote:Op maandag 14 januari 2019 23:52 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij is toch vermoord? Wat was zijn naam ook alweer?
quote:
Djwquote:
net zoals nederland warmtepompen vindtquote:
Die man zoekt enkel zaken op die volop in de media zijn/gaan komen. De slachtoffers kunnen hem onder z'n reet roesten als hij maar aandacht krijgtquote:Op maandag 14 januari 2019 23:50 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja pas op hoor. Dat we dat wel even goed onthouden. Net als dat hij ook even moest aanhalen dat hij misdaadverslaggever is.
goudvisquote:
Welke grap?quote:
Ja Peterrrrrrr, wie zal het overleven de 60-er of 62er.....quote:
Dat Holleeder zei Goudvisquote:
Dan mag je bij mij in bed slapen. Kaddenquote:
quote:Op maandag 14 januari 2019 23:56 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan mag je bij mij in bed slapen. Kadden
twitter:JinekLive twitterde op dinsdag 15-01-2019 om 16:18:43Een spannende avond voor Europa! Wordt het erop of eronder voor de Brexit-deal van @theresa_may? @ministerBlok schuift aan bij #Jinek en @timdewit van de @NOS voorziet ons van het laatste nieuws uit Londen. https://t.co/RNdHAhFaIC reageer retweet
twitter:JinekLive twitterde op dinsdag 15-01-2019 om 16:56:56De Amsterdamse boyband Breunion Boys is fel tegen #Brexit en maakte het populaire nummer 'Britain come back'. Vanavond treden ze op bij #Jinek! https://t.co/xECgm80koY reageer retweet
Da motte hunnie weten.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 16:37 schreef Zipportal het volgende:
twitter:JinekLive twitterde op dinsdag 15-01-2019 om 16:18:43Een spannende avond voor Europa! Wordt het erop of eronder voor de Brexit-deal van @theresa_may? @ministerBlok schuift aan bij #Jinek en @timdewit van de @NOS voorziet ons van het laatste nieuws uit Londen. https://t.co/RNdHAhFaIC reageer retweet
ik zou ze alle vier niet doenquote:
Doe voorzichtig.quote:Op dinsdag 15 januari 2019 21:37 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga heel vlug rijden om op tijd te komen
Dat is een ander topicquote:Op dinsdag 15 januari 2019 21:37 schreef monkyyy het volgende:
Ik ga heel vlug rijden om op tijd te komen
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 21:48 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat is een ander topic![]()
Wegmisbruikers
Ja mamaquote:
EN NU RUTTE OPKUTTEquote:
quote:
We hebben weer een iron lady nodigquote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:07 schreef butz0rs het volgende:
Vrouwelijke PMs. UK gaat kapot, Duitsland gaat kapot, Nieuw Zeeland gaat kapot, ...
Of Iron Manquote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
We hebben weer een iron lady nodig
Wat is jouw droom tafel?quote:
Oef dat kan van alles zijn, het liefst iedereen die totaal met elkaar botst gehehehequote:
quote:Op dinsdag 15 januari 2019 23:12 schreef Martinello het volgende:
Die Farrage hadden ze moeten opknopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |