quote:Op maandag 14 januari 2019 23:23 schreef superniger het volgende:
Gewoon een broodje in je bek proppen. Zo moeilijk is het niet.
53 decibel continu op je dak.quote:Op maandag 14 januari 2019 23:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die warmtepompen halen nu al een aanvoertemp van 70 graden....
Zelfs in een slecht geïsoleerd huis werkbaar....
Zo relaxed.quote:Op maandag 14 januari 2019 23:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het leven in Drenthe is goed he?
Af en toe moet je jezelf verwennen.quote:
Yep, er zijn ook geruisloze Tesla's, rijden prima op de A2.quote:Op maandag 14 januari 2019 23:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Die warmtepompen halen nu al een aanvoertemp van 70 graden....
Zelfs in een slecht geïsoleerd huis werkbaar....
quote:Op maandag 14 januari 2019 23:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Af en toe moet je jezelf verwennen.
Af en toe.quote:Op maandag 14 januari 2019 23:28 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Kijk je al naar RTV Drenthe dan? Stukje weerbericht met Loes van der Laan.
Niet waar!quote:Op maandag 14 januari 2019 23:26 schreef Oscar. het volgende:
[..]
53 decibel continu op je dak.
super.
LEUK VOOR DE HELE STRAAT
Hoezo verplichten, op laste van uitspraak van een rechter?quote:
Nou, iedereen blij. Volgend onderwerp.quote:
Conclusie.quote:Op maandag 14 januari 2019 23:32 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Nou, iedereen blij. Volgend onderwerp.
Het was een goedkope kist.quote:Op maandag 14 januari 2019 23:32 schreef butz0rs het volgende:
[..]
Verklap het einde nou niet. Ik moet de docu nog kijken
die 1000 euro van rutte ff terugverdienenquote:
en bij de crematie stonk het naar verbrand suikerquote:
dat trakteer ik niet eens aan mijn hoeren die ik daar mee naar toe neem.quote:Op maandag 14 januari 2019 23:33 schreef monkyyy het volgende:
Er gaat toch niets boven een lekker carpaccio bij van der ValkHadden ze dat al geprobeerd?
Waarom denk je dat hij zo moeilijk kijktquote:Op maandag 14 januari 2019 23:17 schreef PzKpfw het volgende:
Wanneer zal Holleeder Peter laten omleggen?
Karamel?quote:Op maandag 14 januari 2019 23:33 schreef Oscar. het volgende:
[..]
en bij de crematie stonk het naar verbrand suiker
Dat promotie gedoe, gaat mij ook de keel uithangen.quote:Op maandag 14 januari 2019 23:33 schreef Zipportal het volgende:
Rot op met je boek, ik kan niet lezen.
Gevulde koek van onderin de schappen.quote:Op maandag 14 januari 2019 23:33 schreef monkyyy het volgende:
Er gaat toch niets boven een lekker carpaccio bij van der ValkHadden ze dat al geprobeerd?
haar kwarktassen zijn behoorlijk opgedroogtquote:Op maandag 14 januari 2019 23:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Sorry ik was even afgeleid door de melkboobies.
Van je vrienden moet je het hebben..... en krijgen.quote:Op maandag 14 januari 2019 23:35 schreef monkyyy het volgende:
Niet zo bijdehand doen Peter, daar kan Holleeder niet tegen
Ik denk dat ze zo tegen het einde van de uitzending beginnen pijn te doen, dan moet ze weer zogenquote:Op maandag 14 januari 2019 23:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Sorry ik was even afgeleid door de melkboobies.
daar kan geen kattengrind maskertje tegenopquote:
Rustig aan Adolf.quote:
Nee, ik zat vandaag in Heerenveenquote:
Ik draag gel maskers niet klei maskersquote:Op maandag 14 januari 2019 23:38 schreef Oscar. het volgende:
[..]
daar kan geen kattengrind maskertje tegenop
was je nat dan?quote:Op maandag 14 januari 2019 23:38 schreef praadje het volgende:
Die stem van Wiebes. Daar droog je toch spontaan van op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |