quote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
maar dat komt door de biogas uit haar doosjequote:Op maandag 14 januari 2019 23:16 schreef PzKpfw het volgende:
Monkyyy heeft het huis in ieder geval weer drie jaar warm.
hahah jij ben dom.quote:Op maandag 14 januari 2019 23:17 schreef westwoodblvd het volgende:
Ik snap er geen reet meer van. Of ben ik dan de enige.
Ja die is flink aan het queefen ja?quote:Op maandag 14 januari 2019 23:17 schreef Oscar. het volgende:
[..]
maar dat komt door de biogas uit haar doosje
Gewoon een beetje profileren voor de verkiezingen. Inhoudelijk verder alleen maar nonsens.quote:Op maandag 14 januari 2019 23:17 schreef westwoodblvd het volgende:
Ik snap er geen reet meer van. Of ben ik dan de enige.
en dat gaat direct naar de zorgkosten en de duurdere btw. DUS WAAR BLIJFT MIJN 1000 EUROquote:Op maandag 14 januari 2019 23:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als je nou werkte dan had je dat terug over die 4 jarige periode via de arbeidskorting.
en buttfartsquote:Op maandag 14 januari 2019 23:18 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ja die is flink aan het queefen ja?
Ditquote:Op maandag 14 januari 2019 23:18 schreef butz0rs het volgende:
Al die maatregelen komen toch niet door de 1e kamer als FvD binnenkort de grootste partij wordt.
Lijkt me wel een genot als FvD alles gaat blokkeren in de 1e kamer.quote:Op maandag 14 januari 2019 23:18 schreef butz0rs het volgende:
Al die maatregelen komen toch niet door de 1e kamer als FvD binnenkort de grootste partij wordt.
Peter mag dat..quote:Op maandag 14 januari 2019 23:19 schreef NoCigar het volgende:
Peter lachte vooral om zichzelf. Pijnlijk.
HiddeGod straft dat gelijk af.quote:Op maandag 14 januari 2019 23:19 schreef DKUp het volgende:
Je zou maar met Peter aan een tafel zitten. Altijd zuur en mensen aanspreken op alles
Wel zwak om als je het inhoudelijk niet meer weet maar op iets anders te gaan gooien.quote:Op maandag 14 januari 2019 23:19 schreef NoCigar het volgende:
Peter lachte vooral om zichzelf. Pijnlijk.
Jinek en Peter zijn KLAASEDquote:
Dat kan....quote:
Kracht van de media. Journalisten zijn gevaarlijke mensen.quote:Op maandag 14 januari 2019 23:19 schreef Bocaj het volgende:
Klaas wil alleen maar duidelijk maken dat er nog niets vast staat!
Afgelopen weken leek het net of alles wat links zei al wet was!
that's it!
quote:Op maandag 14 januari 2019 23:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hillary is trots. Straks kust ze weer dat portretje van Bill en Hillary naast haar bedje.
Klopt de linkse media nam alles van links over als ingevoerde waarheid of de juiste ingeslagen weg!quote:Op maandag 14 januari 2019 23:22 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Kracht van de media. Journalisten zijn gevaarlijke mensen.
Dit.quote:Op maandag 14 januari 2019 23:23 schreef superniger het volgende:
Gewoon een broodje in je bek proppen. Zo moeilijk is het niet.
gewoon een warmtepompje erin duwen.quote:Op maandag 14 januari 2019 23:23 schreef superniger het volgende:
quote:Op maandag 14 januari 2019 23:23 schreef superniger het volgende:
Als je er zelf nooit mee te maken hebt gehad is het wel makkelijk oordelen natuurlijk.quote:Op maandag 14 januari 2019 23:23 schreef superniger het volgende:
#viesdikquote:
Die warmtepompen halen nu al een aanvoertemp van 70 graden....quote:Op maandag 14 januari 2019 23:23 schreef Oscar. het volgende:
[..]
gewoon een warmtepompje erin duwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |