De regels zijn echt heel duidelijk, voor iedereen die er niet wil slowchatten en gewoon wanneer ze een date hebben of hebben gehad hun verhaal willen doen of advies willen vragen dan. Als je wil slowchatten dan doe je het ergens anders. Binnen of buiten R&P, de keuze is reuze. En de reden voor de hardere aanpak is dus dat mensen die de reeks willen gebruiken waarvoor het bedoeld is de reeks nu links laten liggen door het voornoemde geneuzel en de modjes krijgen gezeik wanneer het niet snel genoeg opgeruimd wordt. Dan kan je een paar dingen besluiten, de modjes helpen om de reeks weer terug in het gareel te krijgen of er dan toch maar een slowchat van te maken. Helaas voor sommigen is er niet voor de tweede optie gekozen.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 22:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat krijg je nu uitgelegd in de vorm van trial and error. Iedere keer dat je een ban te pakken hebt goed nadenken wat je eerder die dag hebt gepost. Dat mocht dan niet.
Maar ergens heb ik ook het idee dat de reeks bewust om zeep wordt geholpen nu. Heel bijzonder!
Dus er zijn een paar klagers en om die tevreden te houden moet de boel dan maar om zeep geholpen worden. Er mag dus niet eens meer veel on topic gepost worden want. Dat. Noemen. We. Nu. Ook. Ineens. Slowchat.quote:Op dinsdag 29 januari 2019 23:45 schreef jogy het volgende:
En de reden voor de hardere aanpak is dus dat mensen die de reeks willen gebruiken waarvoor het bedoeld is de reeks nu links laten liggen door het voornoemde geneuzel en de modjes krijgen gezeik wanneer het niet snel genoeg opgeruimd wordt.
Jullie snappen het echt niet he.quote:Op woensdag 30 januari 2019 04:29 schreef S95Sedan het volgende:
'dat mensen die de reeks willen gebruiken waarvoor het bedoeld is de reeks nu links laten liggen
Whehe, dus door een aantal klagers die er überhaupt nooit posten ga je het restant dat er in het topic nog over is ook wegjagen.
En dat door middel van ontopic posts weg te modden, plus als er gevraagd wordt wat de regels dan wel zijn dan kan niemand daar antwoord op geven.
Nee duidelijk.
Zou ze groot gelijk geven.quote:Op woensdag 30 januari 2019 07:14 schreef Lospedrosa het volgende:
Okay ik zal het maar toegeven. Ik heb inside info dat de mods helemaal klaar zijn met dat topic en bewust users irriteert om het topic te sluiten uiteindelijk. Maar dan zijn we er wel lekker vanaf.
Men wat een gejank.![]()
Jullie? Ik heb niks met een ander te maken.quote:Op woensdag 30 januari 2019 07:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jullie snappen het echt niet he.
Inhoudelijk reageren heeft weinig zin als je vasthoud aan die bekrompen visie.quote:Op woensdag 30 januari 2019 07:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jullie? Ik heb niks met een ander te maken.
Als je niet inhoudelijk reageert dan heb ik je verder ook weinig te zeggen.
Op zich geldt dit net zo hard voor de crew hè, dat besef je?quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Inhoudelijk reageren heeft weinig zin als je vasthoud aan die bekrompen visie.
Volgens mij is het vrij duidelijk wat de crew (van R&P) wil.quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:22 schreef Molo het volgende:
[..]
Op zich geldt dit net zo hard voor de crew hè, dat besef je?
Zeker, en daarom is men er ook zo blij mee. Duidelijke lijn, begrijpelijk gemod, ruimte voor usersquote:Op woensdag 30 januari 2019 08:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij is het vrij duidelijk wat de crew (van R&P) wil.
quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij is het vrij duidelijk wat de crew (van R&P) wil.
Deze discussie is al 100x gevoerd en ga ik dus niet herhalen.quote:Op woensdag 30 januari 2019 08:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Zeker, en daarom is men er ook zo blij mee. Duidelijke lijn, begrijpelijk gemod, ruimte voor users
Kan ik me compleet voorstellen vanuit jullie perspectiefquote:Op woensdag 30 januari 2019 08:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Deze discussie is al 100x gevoerd en ga ik dus niet herhalen.
De (oude) moderators hebben er heel veel aan gedaan om de normale mensen te blijven binden.quote:Op woensdag 30 januari 2019 04:29 schreef S95Sedan het volgende:
'dat mensen die de reeks willen gebruiken waarvoor het bedoeld is de reeks nu links laten liggen
Whehe, dus door een aantal klagers die er überhaupt nooit posten ga je het restant dat er in het topic nog over is ook wegjagen.
En dat door middel van ontopic posts weg te modden, plus als er gevraagd wordt wat de regels dan wel zijn dan kan niemand daar antwoord op geven.
Nee duidelijk.
Leuk is natuurlijk ook allemaal relatief.quote:Op woensdag 30 januari 2019 11:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
De (oude) moderators hebben er heel veel aan gedaan om de normale mensen te blijven binden.
Maar er blijven mensen die het nodig vinden om bij bijna iedere post een open deur in te trappen of toch nog even hun dagelijkse quota posts te halen.
Tsja, ik zou het ook niet meer weten hoe je de leuke mensen terugkrijgt of blijft behouden.
Aan de andere kant, als de FA's / FOK! blijven bij het standpunt iedereen mag blijven en mag zeggen wat die wilt blijft het voor de moderators wel heel lastig om paal en perk te stellen.
De definitie van feedback is gelukkig wel wat makkelijker te begrijpen voor de meeste mensen!quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Leuk is natuurlijk ook allemaal relatief.
Ik snap de moderatie mbt het Datingtopic prima. En ben blij dat deze stap genomen is. Mag ook gezegd worden.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:06 schreef Droopie het volgende:
[..]
De definitie van feedback is gelukkig wel wat makkelijker te begrijpen voor de meeste mensen!
Hey Datingtopic is in 2004 ergens gestart als Datingsite ervaringen topic. Dat werd later Datingsite/-app ervaringen topic nav de komst van Tinder en andere datingapps. Toen werd gezegd, dan noemen wij het wel date topic, en kan alles over Dating er wel in.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik snap de moderatie mbt het Datingtopic prima. En ben blij dat deze stap genomen is. Mag ook gezegd worden.
Dat zal best, alleen met deze manier van modden dan blijft die instroom van (nieuwe) mensen juist weg. Ik denk niet eens dat men er zit om een quota te halen maar omdat er blijkbaar behoefte is om op die manier een topic te hebben. (even los van slowchat/beleid/whatever)quote:Op woensdag 30 januari 2019 11:58 schreef Droopie het volgende:
[..]
De (oude) moderators hebben er heel veel aan gedaan om de normale mensen te blijven binden.
Maar er blijven mensen die het nodig vinden om bij bijna iedere post een open deur in te trappen of toch nog even hun dagelijkse quota posts te halen.
Tsja, ik zou het ook niet meer weten hoe je de leuke mensen terugkrijgt of blijft behouden.
Aan de andere kant, als de FA's / FOK! blijven bij het standpunt iedereen mag blijven en mag zeggen wat die wilt blijft het voor de moderators wel heel lastig om paal en perk te stellen.
dat ben ik niet met je eens, want fok! is een bepaalde cultuur (en zeker vroeger was dit een duidelijke doelgroep).quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En zeker beleid hoort er te zijn alleen ben ik van mening dat de userbase daar onderdeel van is; of daar hoor je het in iedergeval op af te stemmen.
Blijkbaar zijn er zat mensen die het daar niet mee eens zijn, gezien er toch wel een groep mensen verdwenen is uit de dating reeks vanwege de hoeveelheid off-topic SC. Ik kan het me ook nog herinneren dat het in de dating reeks ook daadwerkelijk ging over dating. Dates die je gehad hebt, die je ging hebben, etc. En het was verre van saai. Ja, de reeksen liepen wat trager, maar het topic werd wel gebruikt waarvoor het bedoeld was.quote:Op woensdag 30 januari 2019 12:56 schreef Godshand het volgende:
Kortom, ik zou zeggen, hou het bij bespreken van de datingapps/-sites werking en (het hoe) regelen van dates in het topic zodat niet de rest van het forum vervuild er mee wordt. Domweg opdreunen dat je een date hebt en hoe die verliep is suf en dan kunnen jullie net zo goed dan een aparte weblog of Facebook groep voor oprichten...
tja mooi verhaal, ik kom het langste op fok van het hele zooitje. Is mijn wil nu wet?quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:09 schreef Droopie het volgende:
[..]
dat ben ik niet met je eens, want fok! is een bepaalde cultuur (en zeker vroeger was dit een duidelijke doelgroep).
Dat er opeens mensen komen die het niet bevalt, dan zou ik zeggen probeer het ergens anders.
Ja (we) willen nieuwe mensen graag erbij, maar als je niet kan leven met de kaders die Fok! stelt, probeer het ergens anders.
Het siert dat Fok! voor iedereen toegangelijk is, maar dan heb je je wel te houden aan de regels die er zijn.
De meeste kunnen dat prima, maar er is een klein groepje die Fok! wil veranderen. Dat zou in sommige gevallen een zegen zijn, maar die 5% gaan geen veranderingen krijgen door te drammen en iedere keer de regels te negeren.
Ja soms is er een dunne scheidslijn wat wel en niet mag.
Maar vaker zie ik bepaalde users bewust uitlokken om zo hun zin te krijgen.
Nee vroeger was het Yvonne haar wil is wet en daar mocht best veel.quote:Op woensdag 30 januari 2019 13:21 schreef dop het volgende:
[..]
tja mooi verhaal, ik kom het langste op fok van het hele zooitje. Is mijn wil nu wet?
Ben het namelijk niet helemaal met je eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |