Vanaf nu krijgen mensen met een hogere score gelijk van mijquote:Op donderdag 7 februari 2019 22:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Misschien dat iemand je als roepende bejaarde dan even weg kan rollen, zodat iemand van de tegenwoordige generaties die het voor het zeggen hebben kan reageren.
Dit idd. Hoeveel kan een mens zeuren.quote:Op donderdag 7 februari 2019 22:39 schreef Kreator het volgende:
Gun die mensen toch even wat tijd en ruimte om te modden en dit beleid uit te voeren..
Wat een geneuzel over elke post.
Letterlijk de eerste keer dat ik een discussie hierover aan ga. En nog niet eens dat. Gewoon de constatering dat het nogal verwarrend is en leidt tot herhaling van vragen.quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dit idd. Hoeveel kan een mens zeuren.
Geef het tijd en ga niet telkens de discussie aan.
Ik zou zeggen, lees r&p FB van de afgelopen maanden even terug..quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:45 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Letterlijk de eerste keer dat ik een discussie hierover aan ga. En nog niet eens dat. Gewoon de constatering dat het nogal verwarrend is en leidt tot herhaling van vragen.
Hm ok, als dat continu hetzelfde is: negeer de zoveelste maar, of doe er iets mee of niet. Ik wil alleen aangeven dat ik het nu niet snap en meestal kan ik wel wat begrip opbrengen voor wat dan ook. Ik wil verder niet een hele discussie aan gaan en al helemaal niet als R&P buitenstaander.quote:Op donderdag 7 februari 2019 23:48 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, lees r&p FB van de afgelopen maanden even terug..
Ja boeien wat iedereen vindt.quote:Op donderdag 7 februari 2019 21:00 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik vind het beleid toch wel apart, vind dat alles wat (online) daten mee te maken heeft gewoon besproken kan worden. En dat daar ook verschillende meningen ed over gezegd kan worden, hoe hard sommige reactie’s ook zijn. Het blijft een discussie van hoe wat en waarom, dat is een essentie van een forum.
Nu lijkt het net een dagboek topic..
Overdrijven is ook een vak, er is gisteren 1 reactie op je post verwijderd, vandaag nog helemaal geen enkele in het topic.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:06 schreef Halimede het volgende:
Ik krijg nu wel de hele tijd dezelfde soort reacties op mijn posts omdat de reacties (en antwoorden daarop) de hele tijd weggehaald worden en dat begint zo langzaam aan wel te vervelen. Straks heb je een dood topic omdat niemand meer zin heeft om te posten
Mmmm naar mijn gevoel zijn echt wel meer posts verwijderd in dat topic gisteren.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:09 schreef STING het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak, er is gisteren 1 reactie op je post verwijderd, vandaag nog helemaal geen enkele in het topic.
Meer posts klopt, maar alleen 1 was een directe reactie op jouquote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:11 schreef Halimede het volgende:
[..]
Mmmm naar mijn gevoel zijn echt wel meer posts verwijderd in dat topic gisteren.
Er mist naar mijn inzien in ieder geval een discussie die verdere zulke posts had kunnen voorkomen. Maar goed, dit is mijn feedback en doe daar mee wat je wiltquote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:12 schreef STING het volgende:
[..]
Meer posts klopt, maar alleen 1 was een directe reactie op jou
Misschien moet je dan gewoon wat minder slowchatten. Je spullen ophalen bij je ex is geen date en lokt alleen maar offtopic reacties uit.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 14:18 schreef Halimede het volgende:
[..]
Er mist naar mijn inzien in ieder geval een discussie die verdere zulke posts had kunnen voorkomen. Maar goed, dit is mijn feedback en doe daar mee wat je wilt
Waarom? Hij is toch gekoppeld?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 17:22 schreef Boca_Raton het volgende:
R&P / Stiefkinderen en zwanger #2
Mag er een link van deel 1 in de OP?
Dit. Spullen ophalen bij een ex hoort niet thuis in het dating topic.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 17:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Misschien moet je dan gewoon wat minder slowchatten. Je spullen ophalen bij je ex is geen date en lokt alleen maar offtopic reacties uit.
Hoe kan ik ‘m vinden of gewoon maar een eind scrollen?quote:Op vrijdag 8 februari 2019 18:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Waarom? Hij is toch gekoppeld?
Mobiel: OP van deel 2 openen en op het pijltje naar links klikken waar ook de paginanummering staat. Dan kom je op de laatste pagina van deel 1.quote:Op vrijdag 8 februari 2019 18:15 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hoe kan ik ‘m vinden of gewoon maar een eind scrollen?
Thanxxquote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:09 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mobiel: OP van deel 2 openen en op het pijltje naar links klikken waar ook de paginanummering staat. Dan kom je op de laatste pagina van deel 1.
Desktop: op de TT klikken en je ziet alle (twee) de delen van de reeks.
Ruim 10 jaar lid en nooit geweten?quote:
Nee...!quote:Op vrijdag 8 februari 2019 23:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ruim 10 jaar lid en nooit geweten?/Slowchat
Daar is de TR knop voor.quote:Op zondag 10 februari 2019 19:52 schreef VEM2012 het volgende:
Hoe is het dat iemand vals beschuldigen ten aanzien van wat er over dm is gecommuniceerd (wat voor zover ik weet sowieso niet mag) prima toegestaan is en dat weerleggen niet is toegestaan?
Jij begon volgens mij met je post vn 18:55 als reactie op hem, waarin je hem aansprak. Dát hoorde al niet thuis in het datingtopic. Had je heel makkelijk ook gewoon niét kunnen doen, maar je deed het wel. Dan zoek je daar maar een ander platform dan het datingtopic, want ook jij snapt dat dat daar niet hoort. De rest volgde daaruit.quote:Op zondag 10 februari 2019 19:52 schreef VEM2012 het volgende:
Hoe is het dat iemand vals beschuldigen ten aanzien van wat er over dm is gecommuniceerd (wat voor zover ik weet sowieso niet mag) prima toegestaan is en dat weerleggen niet is toegestaan?
Wat een complete onzin zeg! Kreator is een van de aanjagers van het ‘alleen maar dates bespreken’, waar jij ook nog je oren naar hebt laten hangen en die wil dan niet over zijn eigen dates vertellen. Daar hebben meerderen iets over te zeggen, maar o wee als ik iets zeg.quote:Op zondag 10 februari 2019 20:04 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Jij begon volgens mij met je post vn 18:55 als reactie op hem, waarin je hem aansprak. Dát hoorde al niet thuis in het datingtopic. Had je heel makkelijk ook gewoon niét kunnen doen, maar je deed het wel. Dan zoek je daar maar een ander platform dan het datingtopic, want ook jij snapt dat dat daar niet hoort. De rest volgde daaruit.
Daarnaast ben ik echt helemaal klaar met dat topicverstorende gedrag van je. Hou eens op met de latente kleuter uit te hangen, gebruik het datingtopic waar het voor is, of blijf er gewoon weg. Ik ben niet van plan om over elke modactie met jou in discussie te gaan en dat doe ik dan ook niet. Ga in dat topic ontopic, of blijf er weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |