Wauw, jij bent echt slim joh! Daar heeft Vis1980 niet van terug!quote:Op zondag 10 november 2019 20:49 schreef Ensiferum het volgende:
Ik snap Vis1980 wel. Het moet wel erg saai zijn als in je thuis-reeks alle andersdenkenden constant worden weggejaagd. De uiterst giftige AMV (TDS?) reeks, waar alleen Lügenpressebronnen getolereerd worden, is geen plek voor eerlijke vragen en eerlijke mensen. Er valt daar niks meer te trollen. Dus moet Vis1980 het huis der intellectuele armoede verlaten, op zoek naar de verbannen zielen in de oase van het vrije woord, om tezamen met de trollcompagnons de zoektocht naar feiten en de waarheid te saboteren.
Een droevig bestaan van de intellectueel zonder functie. De genderstudiesafgestudeerde.
Ah, de andere troll. Ik weet het verschil tussen een dagvaarding en een verzoek. Het negeren van een dagvaarding heeft (juridische) consequenties. Het negeren van een verzoek... is geen probleem. Een dagvaarding is enkel een dagvaarding, wanneer de juiste procedures zijn gevolgd.quote:Op maandag 11 november 2019 09:16 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wauw, jij bent echt slim joh! Daar heeft Vis1980 niet van terug!
P.s. Weet je ondertussen al wat een dagvaarding is?
Je had het overquote:Op maandag 11 november 2019 10:40 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Ah, de andere troll. Ik weet het verschil tussen een dagvaarding en een verzoek. Het negeren van een dagvaarding heeft (juridische) consequenties. Het negeren van een verzoek... is geen probleem. Een dagvaarding is enkel een dagvaarding, wanneer de juiste procedures zijn gevolgd.
Ik weet, ik weet. Stasi-figuren hebben maling aan procedures, maar die regels hebben we gelukkig nog om de onschuldigen te beschermen.
. Een dagvaarding is een dagvaarding. Nepdagvaardingen bestaan niet.quote:nepdagvaardingen
Heb je al een voorbeeld van zo'n nepdagvaarding gevonden?quote:Op maandag 11 november 2019 11:12 schreef Ensiferum het volgende:
Ik vind het zorgwekkend dat ik niet kan bepalen of je domheid oprecht of geveinsd is. Je maakt het lastig om je het voordeel van de twijfel te geven
Maakt het wat uit? Je accepteert niet wat buiten je dogma's valt.quote:Op maandag 11 november 2019 11:14 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heb je al een voorbeeld van zo'n nepdagvaarding gevonden?
Nee hoor laat maar komen.quote:Op maandag 11 november 2019 11:24 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Maakt het wat uit? Je accepteert niet wat buiten je dogma's valt.
Jij zou dus eigenlijk willen hebben dat iedereen die niet in Q gelooft hier niet komt om tegengas te geven? En mensen die tegengas geven trollen in feite? Zo kan je ook onder alle tegenargumenten komen, het is gewoon trollen..quote:Op zondag 10 november 2019 17:58 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
Je krijgt terug gekaatst wat je zelf geregeld gooit.
Ik denk dat je eerder zelf hulp nodig hebt aangezien je toch niet gelooft in het hele Q gebeuren.
En dus niets anders dan aan het trollen bent in dit topic als ook in andere topics.
Als je normaal zou zijn zou je dat niet doen lijkt me, tenzij je natuurlijk echt geen leven hebt
Nee hoor heb geen probleem met mensen die niet in q geloven, maar of je toont interesse of je hebt imo weinig in dit topic te zoeken.quote:Op maandag 11 november 2019 17:14 schreef Fries1956 het volgende:
[..]
Jij zou dus eigenlijk willen hebben dat iedereen die niet in Q gelooft hier niet komt om tegengas te geven? En mensen die tegengas geven trollen in feite? Zo kan je ook onder alle tegenargumenten komen, het is gewoon trollen..
Staat wel een drop: https://qmap.pub/read/3578quote:Op dinsdag 12 november 2019 00:13 schreef QAnonn het volgende:
[ afbeelding ]
https://twitter.com/JustInformU/status/1190726730052276224
@:realDonaldTrump confirming the new http://8kun.net 'FORUM' in last night's speech.
Wait...WHAT?
(ik zie het bericht nog niet op qanon.pub)
Hier ben ik ook best benieuwd naar. Meermaals naar gevraagd, niets gezien nog helaas.quote:Op maandag 11 november 2019 11:31 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee hoor laat maar komen.Ook graag een linkje naar (de pdf van) de dagvaarding.
Hier bijvoorbeeld de dagvaarding aan Laura Cooper:
https://int.nyt.com/data/(...)ized/full.pdf#page=1
En de procedures rondom een klokkenluider?quote:Op maandag 11 november 2019 10:40 schreef Ensiferum het volgende:
Ik weet, ik weet. Stasi-figuren hebben maling aan procedures, maar die regels hebben we gelukkig nog om de onschuldigen te beschermen.
De juiste procedures zijn gewoon gevolgd, dus wat is je probleem dan nog?quote:Op maandag 11 november 2019 10:40 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Ah, de andere troll. Ik weet het verschil tussen een dagvaarding en een verzoek. Het negeren van een dagvaarding heeft (juridische) consequenties. Het negeren van een verzoek... is geen probleem. Een dagvaarding is enkel een dagvaarding, wanneer de juiste procedures zijn gevolgd.
idd zie t ook nu.quote:Op dinsdag 12 november 2019 01:09 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Staat wel een drop: https://qmap.pub/read/3578
Wat zijn in jou ogen dan de procedures?quote:Op dinsdag 12 november 2019 02:01 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
En de procedures rondom een klokkenluider?
Heb je nou al van die nepdagvaardingen gevonden?quote:Op maandag 11 november 2019 11:12 schreef Ensiferum het volgende:
Ik vind het zorgwekkend dat ik niet kan bepalen of je domheid oprecht of geveinsd is. Je maakt het lastig om je het voordeel van de twijfel te geven
Ik zal het overwegen als ik je ooit betrap op het schrijven van een intelligente post. Tot die tijd is het verspilde moeite.quote:Op woensdag 13 november 2019 09:57 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heb je nou al van die nepdagvaardingen gevonden?
Je begint emotioneel te worden.quote:Op woensdag 13 november 2019 10:04 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Ik zal het overwegen als ik je ooit betrap op het schrijven van een intelligente post. Tot die tijd is het verspilde moeite.
En in plaats van je claim te onderbouwen ga je maar een beetje schelden. Stakker.quote:Op woensdag 13 november 2019 10:04 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Ik zal het overwegen als ik je ooit betrap op het schrijven van een intelligente post. Tot die tijd is het verspilde moeite.
Je lult al niet zo erg als je tweelingbroer op de fok site... "ik hebbe gelijk, en mensen die anders menen die zijn trollen"...quote:Op maandag 11 november 2019 17:23 schreef zomerindebol het volgende:
[..]
Nee hoor heb geen probleem met mensen die niet in q geloven, maar of je toont interesse of je hebt imo weinig in dit topic te zoeken.
Er is een groot verschil tussen iemand die iets niet gelooft en iemand die maar dom loopt te trollen.
Het bewijs dat Q een link met trump heeft is nogal groot.
En dat mensen het niet meteen geloven , vind ik niet meer dan normaal aangezien ik in het begin ook erg sceptisch was, maar er is zoveel bewijs in de vorm van kleine bewijzen dat het onmogelijk is om niet te kloppen.
En als mensen daar helderheid over willen probeer ik te helpen of dmv uitleg of een link naar mensen die nog veel beter uitleggen.
En voornamelijk het gedragen als botte hork door o.a. mensen voor leugenaar uit te maken 9een behoorlijke tijd geleden) dan krijg je de boemerang net zo goed terug.
Blijf je netjes dan zal er ook netjes met je omgegaan worden
Maar ik heb gelijk.quote:Op zondag 17 november 2019 17:40 schreef Fries1956 het volgende:
[..]
Je lult al niet zo erg als je tweelingbroer op de fok site... "ik hebbe gelijk, en mensen die anders menen die zijn trollen"...
Graag nog een beetje logica kopen bij de aldi, en dan mag je misschien eens meedoen met mensen die er wel verstand van hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |