abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189873374
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 23:18 schreef QAnonn het volgende:

[..]

Het feit dat hij door iedereen in de media en hollywood gehaat wordt zegt me dat hij iets goed doet. hij is blijkbaar een bedreiging voor de deep state. Andere presidenten die oorlogen zijn begonnen dmv het bedriegen van de bevolking kregen minder of geen kritiek (want goed voor military indus. complex).
Gezien de culturele, etnische en politiek opmaak van die media en Hollywood, en Trump zijn voorliefde voor Israël vermoed ik eerder een een-tweetje.
pi_189873829
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 23:18 schreef QAnonn het volgende:

[..]

Het feit dat hij door iedereen in de media en hollywood gehaat wordt zegt me dat hij iets goed doet. hij is blijkbaar een bedreiging voor de deep state. Andere presidenten die oorlogen zijn begonnen dmv het bedriegen van de bevolking kregen minder of geen kritiek (want goed voor military indus. complex).
Ik zie de correlatie tussen gehaat worden omdat je overkomt als een pannekoek, en een bedreiging zijn voor de deep state niet zo. Mate van gehaat worden in de media is echt geen betrouwbare graadmeter.

George W. Bush kreeg overigens enorm veel kritiek, dus de vergelijking gaat ook niet op.
pi_189873999
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 november 2019 23:58 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik zie de correlatie tussen gehaat worden omdat je overkomt als een pannekoek, en een bedreiging zijn voor de deep state niet zo. Mate van gehaat worden in de media is echt geen betrouwbare graadmeter.

George W. Bush kreeg overigens enorm veel kritiek, dus de vergelijking gaat ook niet op.
Gehaat worden omdat je overkomt als een pannekoek lijkt me niet echt logisch, je kan uitgelachen en belachelijk gemaakt worden maar dit gaat veel verder, dag in dag uit.

Bush kreeg lang niet zoveel kritiek, het bericht dat er geen massavernietigingswapens waren was helemaal geen schandaal. men ging snel over tot de orde van de dag.
pi_189874094
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 00:09 schreef QAnonn het volgende:

[..]

Gehaat worden omdat je overkomt als een pannekoek lijkt me niet echt logisch, je kan uitgelachen en belachelijk gemaakt worden maar dit gaat veel verder, dag in dag uit.
Hoe dan ook, jij legt mate van gehaat worden gelijk aan "hij moet wel iets goeds doen", dat slaat nergens op en is absoluut geen graadmeter.

quote:
Bush kreeg lang niet zoveel kritiek, het bericht dat er geen massavernietigingswapens waren was helemaal geen schandaal. men ging snel over tot de orde van de dag.
Dat herinner je je dan verkeerd.

De beslissingen van Bush hebben een enorme backlash gehad, en die man wordt nog steeds belachelijk gemaakt, dus je 2e opmerking dat andere presidenten minder of geen kritiek kregen gaat ook niet op.
pi_189874291
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 00:16 schreef illusions het volgende:

[..]

Hoe dan ook, jij legt mate van gehaat worden gelijk aan "hij moet wel iets goeds doen", dat slaat nergens op en is absoluut geen graadmeter.
Ik bedoel 'iets goeds doen' in de zin van de deep state tegenwerken, dat is naar mijn mening goed. of t ook echt goed uitpakt voor t land op de lange termijn moet nog blijken.
quote:
Dat herinner je je dan verkeerd.

[ afbeelding ]

De beslissingen van Bush hebben een enorme backlash gehad, en die man wordt nog steeds belachelijk gemaakt, dus je 2e opmerking dat andere presidenten minder of geen kritiek kregen gaat ook niet op.
dat protest heb ik idd niet gezien. maar het was niet zo erg dat ze Bush wilden gaan afzetten volgens mij.
pi_189874328
Nixon heeft met Watergate ook een enorm schandaal gehad, kritiek op presidenten is echt niet nieuw. Hij heeft toen zelfs ontslag genomen. Willen ze Trump wel afzetten dan? Nee toch, waarom noem je zoiets op dan?

quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 00:28 schreef QAnonn het volgende:
Ik bedoel 'iets goeds doen' in de zin van de deep state tegenwerken, dat is naar mijn mening goed. of t ook echt goed uitpakt voor t land op de lange termijn moet nog blijken.

Dus omdat hij haat krijgt van Hollywood en de mainstream media, betekent het dat hij de deep state tegenwerkt, is dat wat je zegt? Ik zie de graadmeter waarom Trump zo goed zou zijn gewoon niet.

Ik snap de fixatie op Trump eigenlijk absoluut niet. De beste man komt zó dom over met al die achterlijke dingen die hij zegt en voorstelt, en een geniale zakenman is het ook niet eens. Als hij in '88 in een indexfonds had geïnvesteerd, had hij véél en véél meer vermogen, om maar een voorbeeld te noemen. Ja, dat komt uit mainstream nieuwsbronnen, maar winst van een indexfonds valt gewoon uit te rekenen, dus is dat berichtgeving die qua bron gewoon neutraal is.

quote:
dat protest heb ik idd niet gezien. maar het was niet zo erg dat ze Bush wilden gaan afzetten volgens mij.
Dit was maar één van de protesten. Bush heeft een enórme backlash gehad over Iraq, maar niet alleen dat, de top van zijn administratie stond ook al op het punt om massaal ontslag te nemen na het debacle van de NSA surveillance in 2004. Het houdt daar niet mee op, dus om nou te zeggen dat Trump veel meer kritiek krijgt dan elke andere president, is naast onwaar, wederom geen goede graadmeter.

[ Bericht 9% gewijzigd door illusions op 10-11-2019 00:36:33 ]
pi_189875528
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 00:30 schreef illusions het volgende:
Nixon heeft met Watergate ook een enorm schandaal gehad, kritiek op presidenten is echt niet nieuw. Hij heeft toen zelfs ontslag genomen. Willen ze Trump wel afzetten dan? Nee toch, waarom noem je zoiets op dan?
[..]

Dus omdat hij haat krijgt van Hollywood en de mainstream media, betekent het dat hij de deep state tegenwerkt, is dat wat je zegt? Ik zie de graadmeter waarom Trump zo goed zou zijn gewoon niet.

Ik snap de fixatie op Trump eigenlijk absoluut niet. De beste man komt zó dom over met al die achterlijke dingen die hij zegt en voorstelt, en een geniale zakenman is het ook niet eens. Als hij in '88 in een indexfonds had geïnvesteerd, had hij véél en véél meer vermogen, om maar een voorbeeld te noemen. Ja, dat komt uit mainstream nieuwsbronnen, maar winst van een indexfonds valt gewoon uit te rekenen, dus is dat berichtgeving die qua bron gewoon neutraal is.
[..]

Dit was maar één van de protesten. Bush heeft een enórme backlash gehad over Iraq, maar niet alleen dat, de top van zijn administratie stond ook al op het punt om massaal ontslag te nemen na het debacle van de NSA surveillance in 2004. Het houdt daar niet mee op, dus om nou te zeggen dat Trump veel meer kritiek krijgt dan elke andere president, is naast onwaar, wederom geen goede graadmeter.
Ze zijn toch serieus bezig om impeachment te laten plaatsvinden? bij Bush niet.
pi_189876096
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 08:22 schreef QAnonn het volgende:

[..]

Dat is het enige wat je hier inhoudelijk op te zeggen hebt? 8)7 Ok, dat bevestigt stilzwijgend wel het e.e.a. dan, denk ik.
  zondag 10 november 2019 @ 10:27:27 #259
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_189876323
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 10:01 schreef illusions het volgende:

[..]

Dat is het enige wat je hier inhoudelijk op te zeggen hebt? 8)7 Ok, dat bevestigt stilzwijgend wel het e.e.a. dan, denk ik.
Ja als je dan nixon gaat vergelijken met trump en niet eens ziet dat er altijd door links gezegd wordt dat men een verrader is en voor de russen werkt als het een republikeinse president netreft.

Het is nu eenmaal het visite kaartje van links om alles en iedereen wat niet hun mening deelt of dom of nazi te noemen en racist e.d.
Dat was onder Bush, en jr (alhoewel die deep state zijn)
Maar dat was ook onder raegan.

Maar trump is wel het meest vals beschuldigd van allemaal en ook het meest gehaat en dat is voornamelijk door toedoen van de media.
Als je van de week don jr weer zag bij de view dan was dat ook weer tenenkrommend dat men zijn naam niet eens wilde noemen.

Het gekke is dat diegene die altijd zo de racisme kaart trekken vrijwel altijd zelf de racisten zijn.

Oh en trouwens Nixon deed iets crimineels itt trump , wat imo toch een heel groot verschil is
pi_189876416
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 10:27 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Ja als je dan nixon gaat vergelijken met trump en niet eens ziet dat er altijd door links gezegd wordt dat men een verrader is en voor de russen werkt als het een republikeinse president netreft.
Er werd gezegd dat geen enkele president kritiek kreeg behalve Zijne Oranjigheid, ik noem enkel maar een paar voorbeelden op. Je opmerking over linkse kritiek en Russen gaat niet op voor Ron Paul en dat was toch ook een republikein.

quote:
Het is nu eenmaal het visite kaartje van links om alles en iedereen wat niet hun mening deelt of dom of nazi te noemen en racist e.d.
Dat was onder Bush, en jr (alhoewel die deep state zijn)
Maar dat was ook onder raegan.

Maar trump is wel het meest vals beschuldigd van allemaal en ook het meest gehaat en dat is voornamelijk door toedoen van de media.
Als je van de week don jr weer zag bij de view dan was dat ook weer tenenkrommend dat men zijn naam niet eens wilde noemen.

Het gekke is dat diegene die altijd zo de racisme kaart trekken vrijwel altijd zelf de racisten zijn.

Oh en trouwens Nixon deed iets crimineels itt trump , wat imo toch een heel groot verschil is
Bla bla bla links, je typt veel maar je zegt eigenlijk helemaal niets, gewoon een beetje het slachtoffer uithangen.
  zondag 10 november 2019 @ 10:55:10 #261
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189876595
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 08:22 schreef QAnonn het volgende:

[..]

Maar een impeachment is niet om te pesten oid. Als je dat nou eens uit je hoofd zet en eens kijkt naar wat die eikel doet en heeft gedaan. Want ik meen het, als je nu niet inziet dat deze man niet geschikt is als president, dan ligt je morele lat echt behoorlijk laag. Waarom?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_189876803
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 10:37 schreef illusions het volgende:

[..]

Er werd gezegd dat geen enkele president kritiek kreeg behalve Zijne Oranjigheid, ik noem enkel maar een paar voorbeelden op. Je opmerking over linkse kritiek en Russen gaat niet op voor Ron Paul en dat was toch ook een republikein.

Je verdraait mijn woorden. ik heb gezegd dat andere presidenten minder of geen kritiek kregen.
pi_189876806
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 10:55 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Maar een impeachment is niet om te pesten oid. Als je dat nou eens uit je hoofd zet en eens kijkt naar wat die eikel doet en heeft gedaan. Want ik meen het, als je nu niet inziet dat deze man niet geschikt is als president, dan ligt je morele lat echt behoorlijk laag. Waarom?
vertel?
pi_189876865
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 11:11 schreef QAnonn het volgende:

[..]

Je verdraait mijn woorden. ik heb gezegd dat andere presidenten minder of geen kritiek kregen.
En dat is dus heel duidelijk niet waar. Je verdraait de realiteit.
  zondag 10 november 2019 @ 11:15:36 #265
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189876866
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 11:11 schreef QAnonn het volgende:

[..]

vertel?
Ja je leeft onder een steen zeker? Anders negeer je compleet waar de impeachment over gaat.
  zondag 10 november 2019 @ 11:16:39 #266
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_189876882
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 10:37 schreef illusions het volgende:

[..]

[..]

Bla bla bla links, je typt veel maar je zegt eigenlijk helemaal niets, gewoon een beetje het slachtoffer uithangen.
nooit geweten dat ron paul president is geweest.
Dus waarom je die erbij haalt is vreemd.
En het slachtoffer uithangen hoef ik niet , want ik ben zelf een klein beetje links van het midden, maar dat wil niet zeggen dat ik niet zie wat er gebeurt
  zondag 10 november 2019 @ 11:22:18 #267
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_189876960
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 11:15 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Ja je leeft onder een steen zeker? Anders negeer je compleet waar de impeachment over gaat.
De impeachment gaat over een telefoongesprek waar weinig mee mis was , en waar niets uit is gekomen.
En dat een van de belangrijkste bewijzen afkomen van iemand die uiteindelijk zegt niet met trump te hebben gesproken en dat er geen quit pro quo was, maar hij had het gelezen in de NYT

Impeachment is bedoeld als wapen om een president weg te kunnen krijgen als hij wat ergs heeft gedaan , en dat is absoluut niet het geval.
Als er quit pro quo zou zijn geweest waarom heeft oekraine dan wel het geld gekregen als er nog geen onderzoek was?
En waarom wist oekraine dan van niets?

Jij weet waar impeachment over gaat maar je informeert jezelf niet meer dan wat de valse MSM je geeft.

Je geloofde zeker ook dit:
https://edition.cnn.com/2(...)intl-trnd/index.html

De zogenaamde climate change onzin lol
pi_189876993
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 11:15 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

ik hoor graag waar jouw morele lat ligt.
  zondag 10 november 2019 @ 11:29:44 #269
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_189877054
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 11:24 schreef QAnonn het volgende:

[..]

ik hoor graag waar jouw morele lat ligt.
Het is een beetje iemand die schreeuwt en maar half weet waar hij over praat.
Zou m niet te veel aandacht geven , want het trollen doet hij in meer topics.
Hij wil niet zichzelf meer informeren ,wat zijn goed recht is natuurlijk.

Het is gewoon waarschijnlijk een loser tussen de 20 en 30 met weinig om handen en weinig gepresteerd in zn leven , en daarom krijg je dat soort gedrag.
pi_189877133
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 11:16 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

nooit geweten dat ron paul president is geweest.
Dus waarom je die erbij haalt is vreemd.
En het slachtoffer uithangen hoef ik niet , want ik ben zelf een klein beetje links van het midden, maar dat wil niet zeggen dat ik niet zie wat er gebeurt
Joh. Je snapt best wat ik bedoel. :')

quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 11:29 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Het is gewoon waarschijnlijk een loser tussen de 20 en 30 met weinig om handen en weinig gepresteerd in zn leven , en daarom krijg je dat soort gedrag.
Nergens voor nodig dit. Eerlijk gezegd vind ik jou eerder aan die beschrijving voldoen gezien het niveau dat je aanhoudt.
  zondag 10 november 2019 @ 11:46:34 #271
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_189877189
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 11:37 schreef illusions het volgende:

[..]

Joh. Je snapt best wat ik bedoel. :')
[..]

Nergens voor nodig dit. Eerlijk gezegd vind ik jou eerder aan die beschrijving voldoen gezien het niveau dat je aanhoudt.
Ah volgens mij probeer ik vragen over het algemeen te beantwoorden en ga ik niet in diverse topics lopen trollen , en dat is iets wat hij al heel lange tijd doet.
Overigens is het een bal die hij terug gekaatst krijgt vanwege zn eigen gedrag een tijd terug.

Als hij zo graag wil discuseren, waarom dan altijd zo bot doen tegen de mensen die serieus iets willen weten zoals de Q anon.
Het kan immers ook op een normale manier.

En het spijt me voor jou dat je het vaak niet geheel snapt en daarom mischien wat achter loopt op sommige zaken.
Maar goed ik ga lekker in het zonnetje zitten met een glaasje wijn en geniet van het uitzicht op zee *O*
  zondag 10 november 2019 @ 12:43:02 #272
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189877767
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 11:29 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Wow, ga hulp zoeken vent. Dit is niet normaal.
  zondag 10 november 2019 @ 17:58:23 #273
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_189882456
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 12:43 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Wow, ga hulp zoeken vent. Dit is niet normaal.
Je krijgt terug gekaatst wat je zelf geregeld gooit.
Ik denk dat je eerder zelf hulp nodig hebt aangezien je toch niet gelooft in het hele Q gebeuren.
En dus niets anders dan aan het trollen bent in dit topic als ook in andere topics.

Als je normaal zou zijn zou je dat niet doen lijkt me, tenzij je natuurlijk echt geen leven hebt
  zondag 10 november 2019 @ 18:00:15 #274
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_189882482
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 17:58 schreef zomerindebol het volgende:
Ik denk dat je eerder zelf hulp nodig hebt aangezien je toch niet gelooft in het hele Q gebeuren.
Hier geef je aan echt de realiteit kwijt te zijn, mijn vriend.
  zondag 10 november 2019 @ 18:29:01 #275
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_189882871
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 17:58 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Je krijgt terug gekaatst wat je zelf geregeld gooit.
En dus niets anders dan aan het trollen bent in dit topic als ook in andere topics.

Als je normaal zou zijn zou je dat niet doen lijkt me, tenzij je natuurlijk echt geen leven hebt
Irritant zelfingenomen gebral door die gasten inderdaad, Beter niet op ingaan, negeren of je heil elders zoeken hebben er al meer gedaan. Sterkte!
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')