Van Hunyady terug, toch?quote:Op zondag 13 januari 2019 13:59 schreef Toby56 het volgende:
Een Oostenrijkse schaatskampioen... dat is echt bijzonder.
SPOILER: ISU European Sprint Speed Skating Championships 2019 - LadiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door hole1988 op 13-01-2019 14:26:33 ]Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
ik dacht 14:25 te zienquote:
Nieuwe vriend, vlinders, van elkaar genieten... geen rust pakken in de nacht. Niet goed. Uitmaken en als single verder. Vinden alle toekijkende heren ook leuker denk ik.quote:Op zondag 13 januari 2019 13:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hoe heeft een vriend daarop invloed
Kom er nu pas achter dat ze niet meer met die Spieler Nilsen is, maar met Lorentzenquote:Op zondag 13 januari 2019 14:04 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nieuwe vriend, vlinders, van elkaar genieten... geen rust pakken in de nacht. Niet goed. Uitmaken en als single verder. Vinden alle toekijkende heren ook leuker denk ik.
Zie?quote:Op zondag 13 januari 2019 14:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kom er nu pas achter dat ze niet meer met die Spieler Nilsen is, maar met Lorentzen![]()
Ik zou bijna zeggen: lees die bio's over die ouwe lullen, dan kun je zien hoe belangrijk die ontbijtjes en nachtjes zijn. Maar in deze setting krijg je toch niet alles eruit.quote:Op zondag 13 januari 2019 14:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat Dione straks ook vragen over wat er gebeurt nachts?
Inderdaad!quote:Op zondag 13 januari 2019 14:22 schreef Toby56 het volgende:
De verhoudingen in zo'n ploeg zijn verdomd belangrijk, dus zo onzinnig is dit niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |