Leuk! Welkomquote:Op zondag 12 februari 2023 15:03 schreef Scootmobiel het volgende:
Ik volg het dit jaar voor het eerst. Heb inmiddels via de NPO Start-app wel ook al een paar oudere seizoenen teruggekeken.
Hoi, dank je!quote:Op maandag 13 februari 2023 19:23 schreef Moira het volgende:
[..]
Leuk! Welkom
Staat 2013 er ook op? Dat was ook in Zuid-Afrika en wmb echt het leukste seizoen
En blijf je straks ook plakken voor de Vlaamse Mol? Die doen het nóg leuker
Enjoyquote:Op woensdag 15 februari 2023 09:52 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Hoi, dank je!![]()
Ja, 2013 staat er ook op, en de Vlaamse versie ook, die ga ik allebei nog bekijken. Bedankt voor de tip!
Omdat uit het verleden is gebleken dat dat hogere kijkcijfers heeft.quote:Op zondag 19 februari 2023 12:16 schreef Gia het volgende:
Alle seizoenen gekeken. Vond het het leukst met onbekende Nederlanders. Maar dat vind ik ook van Expeditie Robinson. Waarom moet toch alles met BN-ers?
Ja, echte BN-ers, maar de vloggers en rappers die nu meedoen, zijn nauwelijks bekend.quote:Op maandag 20 februari 2023 16:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Omdat uit het verleden is gebleken dat dat hogere kijkcijfers heeft.
Wie bedoel je hiermee?quote:
Nou ja, ik bedoel B-artiesten. Ik kende dit jaar Froukje de Both en Ranomi. De rest nauwelijks, hooguit van naam.quote:
Voor de mensen die het leuker vinden met BN-ers waarschijnlijk, zoals ik.quote:Op zondag 19 februari 2023 12:16 schreef Gia het volgende:
Alle seizoenen gekeken. Vond het het leukst met onbekende Nederlanders. Maar dat vind ik ook van Expeditie Robinson. Waarom moet toch alles met BN-ers?
Seizoen 2013.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 15:18 schreef junkiesietze het volgende:
Ik weet niet waarom maar ik heb altijd iets tegen WIDM gehad, keek wel altijd naar Expeditie Robinson.
Verveelde me zo erg dit weekend dat ik afgelopen zondag maar ben begonnen aan WIDM seizoen 18, want dat schijnt het leukste seizoen te zijn, met, Ruben Hein, Olcay Gulsen en Jan versteegh.
In 2 dagen een heel seizoen erdoorheen gejaagd.
Best leuk, bij E.R. gewend dat er een opdracht is per aflevering, en hier zijn er een stuk of 3 per aflevering, top.
Wat zijn nog meer leuke seizoenen? niet spoileren aub.
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 12:49 schreef Gia het volgende:
Zou het leuk vinden als er weer eens een seizoen komt met onbekende Nederlanders, zoals nu bij de Verraders.
Heb toch het idee dat BN-ers vooral letten op hoe ze overkomen, opzettelijk mollen zodat er over ze gesproken wordt op de socials. En dat vind ik jammer. De Mol hoeft bijna niks meer te doen, want de kandidaten mollen al genoeg. Als er onbekende Nederlanders meedoen die allemaal voor zo'n hoog mogelijke prijzenpot gaan, is het veel moeilijker voor de mol om te mollen en dat maakt het wmb leuker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
quote:Op vrijdag 8 maart 2024 17:07 schreef Meke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |