Groter dan 43?quote:Op zaterdag 12 januari 2019 20:40 schreef emmyemmy2 het volgende:
Ik heb een grotere schoenmaat dan Nicky
Ik hoor net iemand zeggen: “Ja ik tel mijn zwemdiplomas nooit.”quote:Op zaterdag 12 januari 2019 20:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hebben ze moeten invullen bij vragenlijst bij deelname
Iddquote:
Ik las 40/45quote:
Toch hebben ze die vragen echt moeten invullen bij aanvang deelnamequote:Op zaterdag 12 januari 2019 20:42 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik hoor net iemand zeggen: “Ja ik tel mijn zwemdiplomas nooit.”
Terwijl je ze onlangs nog hebt ingevuld.
Nouja zal wel een mislukte nepmol zijn dan.
Hebben ze in België wel zwemdiploma's?quote:Op zaterdag 12 januari 2019 20:42 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik hoor net iemand zeggen: “Ja ik tel mijn zwemdiplomas nooit.”
Terwijl je ze onlangs nog hebt ingevuld.
Nouja zal wel een mislukte nepmol zijn dan.
Hij heeft er geen sin anquote:Op zaterdag 12 januari 2019 20:43 schreef roos94 het volgende:
Sinan is sinds t begin van dit seizoen nog maar heel weinig in beeld geweest voor mijn gevoel.
Ja dat snap ik, maar daarom vond ik die opmerking zo raar. Maargoed.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 20:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Toch hebben ze die vragen echt moeten invullen bij aanvang deelname
Als iemand zou zeggen dat die niet meedoet geloof ik het ook. En terwijl ik dit typ is die opeens sprekend in beeldquote:Op zaterdag 12 januari 2019 20:43 schreef roos94 het volgende:
Sinan is sinds t begin van dit seizoen nog maar heel weinig in beeld geweest voor mijn gevoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |