Ik dacht eerst dat het een beetje een molactie was door dat te gebruiken bij hoeveel er uitgelaten moesten worden, maar dat vroeg die daarna alsnog.quote:

Zou me niet verbazenquote:

Omdat ze heel goed is met make upquote:Op zaterdag 12 januari 2019 20:37 schreef KristapsPorzingis het volgende:
Hoe kun je ooit beautyvlogger zijn geworden met zo'n hoofd?

Met dat groene ding eromheen zie je dus cijfers in het vlak. Zoals 42 netquote:

nee hoor.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 20:38 schreef roos94 het volgende:
Ben ik de enige volwassene die maar 1 zwemdiploma heeft?

Nee ik ookquote:Op zaterdag 12 januari 2019 20:38 schreef roos94 het volgende:

Ja in de hele wereldquote:Op zaterdag 12 januari 2019 20:38 schreef roos94 het volgende:

Zelfde als Nikki toevallig.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 20:39 schreef Geytenbeekje het volgende:
Hoeveel zwemdiploma´s hebben jullie ?

Ik heb er 3 plus 1 certificaatquote:Op zaterdag 12 januari 2019 20:38 schreef roos94 het volgende:

Nou... Niet iedereen kijkt zo creatief hoor.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 20:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
En Nikkie is blind. Zijn duidelijk cijfers

quote:Op zaterdag 12 januari 2019 20:39 schreef Joosie200 het volgende:
Rick Paul en Nikkie staan hier best buiten spel. Dus de mol zit in de groep op de grond.

houdjemond tutorialsquote:

alleen geloven de anderen je antwoord?quote:Op zaterdag 12 januari 2019 20:39 schreef RensAjacied het volgende:
Het vervelende is dat iedereen het heel goed weet aangezien ze deze informatie aan avrotros hebben moeten geven.

Ik vind het heel duidelijk, sorry..quote:Op zaterdag 12 januari 2019 20:39 schreef svann het volgende:
[..]
Nou... Niet iedereen kijkt zo creatief hoor.

Hahahaha, kan geen eens een recht lijntje met eyeliner tekenenquote:

Diegene is wss niet de molquote:Op zaterdag 12 januari 2019 20:40 schreef Drekkoning het volgende:
Hoe weten de programmamakers hoeveel zwemdiploma iemand heeft als diegene het zelf niet eens weet?

Hebben ze moeten invullen bij vragenlijst bij deelnamequote:Op zaterdag 12 januari 2019 20:40 schreef Drekkoning het volgende:
Hoe weten de programmamakers hoeveel zwemdiploma iemand heeft als diegene het zelf niet eens weet?

quote:

vragenlijstje van te voren invullen en die vergetenquote:Op zaterdag 12 januari 2019 20:40 schreef Drekkoning het volgende:

Gewoon zeggen dat het kunst isquote:Op zaterdag 12 januari 2019 20:40 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Hahahaha, kan geen eens een recht lijntje met eyeliner tekenen

Welke opdrachten zijn wel voltooid ?quote:Op zaterdag 12 januari 2019 20:41 schreef zoem het volgende:
Deze opdracht is gedoemd om te falen. Dat soort opdrachten zijn niet leuk om naar te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |