Heb overal gezocht en ze uiteindelijk gevonden bij de Gamma.quote:Op maandag 14 oktober 2019 08:41 schreef B.ertha het volgende:
[..]
*ontlurk*
Cool, waar heb je die alfabetstickers vandaan?
Ja, dit had ik ook al gevondenquote:Op maandag 14 oktober 2019 08:32 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Wij hebben deze methode gebruikt en daarmee op een niet-vlakke ondergrond heel, heel strakke lijnen gecreëerd:
Ondergrondkleur schilderen
Afplakken
met de ondergrondkleur (in ons geval groen of wit) een dun randje schilderen (dus stukje op de tape, stukje ernaast): afdichten heet dit geloof ik.
Nu met de goede kleur het hele vlak schilderen
Tape verwijderen
Doordat je de ondergrondkleur in de eventuele kiertjes tussen verf en muur hebt, krijg je hele strakke lijnen.
Ja, met tape en kit kan je heel strakke lijnen krijgen, ook op een niet-strakke ondergrond!quote:Op zondag 13 oktober 2019 22:08 schreef Miniem het volgende:
Ik ben momenteel bezig met een slaapkamer voor mijn dochter. Als ze straks 2 wordt krijgt ze een 1 persoonsbed en een kamer met thema Stampertje/Bambi.
Nu heb ik daarvoor roze muurverf gekocht. Ik dacht om misschien wat leuke geometrische vormen te verven oid. Het enigste nadeel is dat er in de kamer glasvezel behang hangt. Dus weet niet of ik wel strakke lijnen kan verven. Weet iemand dit?
En nog mensen met leuke ideeën?
Hoes erom!quote:Op maandag 14 oktober 2019 09:06 schreef Tink89 het volgende:
Ik mag in ons nieuwe huis![]()
ook een nieuwe kamer voor prul inrichten. Ik wil voor een knus nestje gaan. Haar bedje, de voedingsstoel en de commode gaan iig mee en wrs (we moeten nog bepalen welke kamer het wordt) heeft ze een inbouwkast.
Issue: ik wilde voor een bosthema gaan, maar de voedingsstoel is lichtblauw/groen/turquoise. En dat matcht dus voor geen meter...
thanksquote:Op maandag 14 oktober 2019 09:36 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
[..]
Heb overal gezocht en ze uiteindelijk gevonden bij de Gamma.
Pfoeh zeg! Dan koop ik wel een tweede stoel... wat een geld voor een hoes!quote:Op maandag 14 oktober 2019 11:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hoes erom!
https://soferia.nl/fauteu(...)135-stof-softi_beige
Huh? Voorgaande post is ineens weg.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:50 schreef Miniem het volgende:
Ah dat zijn die nieuwe soort van ixxi tiles van Kruidvat.
Met de code KVTEGELS krijg je 20% korting op die tegels.
Een foto kun je uploaden op imgur bijv. Ben wel benieuwd naar je resultaat.
Ja klopt, ik vond het spam.quote:Op dinsdag 22 oktober 2019 19:51 schreef Miniem het volgende:
[..]
Huh? Voorgaande post is ineens weg.
Wij hebben glasvliesbehang en het is super goed gelukt om daar geometrische vormen op te schilderen. Tip: bezuinig niet op goede afplaktape. En als je de vlakken hebt getekend: schilder de rand van de tape met de kleur die je juist niet geschilderd wilt hebben (in ons geval ral9010). Dit voorkomt dat de kleur onder de tape kan lopen en met als resultaat een rafelige lijn.quote:Op zondag 13 oktober 2019 22:08 schreef Miniem het volgende:
Ik ben momenteel bezig met een slaapkamer voor mijn dochter. Als ze straks 2 wordt krijgt ze een 1 persoonsbed en een kamer met thema Stampertje/Bambi.
Nu heb ik daarvoor roze muurverf gekocht. Ik dacht om misschien wat leuke geometrische vormen te verven oid. Het enigste nadeel is dat er in de kamer glasvezel behang hangt. Dus weet niet of ik wel strakke lijnen kan verven. Weet iemand dit?
En nog mensen met leuke ideeën?
Ikea had vroeger van die oplaadbare nachtlampjes, die waren perfect.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
Even binnenstormen: we hebben voor Noor een hoogslaper gekocht, ze wilde hem zo graag en ze groeit ook zo langzamerhand uit haar oude bed. Ze vindt het geweldig om erin te liggen, maar ze vind het te donker als het licht helemaal uit is. Ik zit te dubben welk lampje ik zal kopen, iets wat niet al te veel licht geeft, maar wel genoeg om haar gerust te stellen. En waar zou ik hem het best kunnen zetten? Ze ligt vrij hoog. Iemand tipjes?
Ik ga eens googlenquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:34 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ikea had vroeger van die oplaadbare nachtlampjes, die waren perfect.
Kan ze gewoon bij zich houden.
Ik denk dat dit de vervangers zijn https://www.ikea.com/nl/n(...)4vD_BwE&gclsrc=aw.dsquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hmmm, volgens mij zijn die uit het assortiment. Kan dat kloppen?
Die had ik ook gevonden iddquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:48 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de vervangers zijn https://www.ikea.com/nl/n(...)4vD_BwE&gclsrc=aw.ds
De Spöka iig niet, dat kon gewoon mee in bed.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Die had ik ook gevonden iddEn die kunnen gewoon mee in bed? Ze worden niet warm?
Top, ik denk dat ik zoiets ga kopen. Bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:52 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
De Spöka iig niet, dat kon gewoon mee in bed.
Het is een soort dik gummie spul en daarin een klein led lichtje.
Kunnen ook niet kapot vallen.
Er staan wel vrijwel alleen maar negatieve reviews bij trouwensquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Top, ik denk dat ik zoiets ga kopen. Bedankt voor de tip!
Dat snap ik volledig. Wij hadden ze ook gekocht, maar binnen een paar weken werkte de egel al snel niet meer. Valt uit zodra er ook maar een minuscule beweging is. Moet ook heel snel opgeladen worden, dus wat ons betreft een miskoop.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:09 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Er staan wel vrijwel alleen maar negatieve reviews bij trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |