abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189188323
Wat een onwijs gave kamer SQ O+
pi_189188877
Mooie kamer is het geworden SQ!

We hebben afgelopen weekend ook wat keuzes gemaakt voor de kinderkamer. Ze blijven nog samen maar met een half tussenwandje. Ben heel benieuwd hoe het uitpakt :)
  maandag 30 september 2019 @ 11:27:05 #203
149959 SQ
snelle trees
pi_189188887
quote:
7s.gif Op maandag 30 september 2019 11:26 schreef Fazzoletti het volgende:
Mooie kamer is het geworden SQ!

We hebben afgelopen weekend ook wat keuzes gemaakt voor de kinderkamer. Ze blijven nog samen maar met een half tussenwandje. Ben heel benieuwd hoe het uitpakt :)
En gaan ze dan naar die grote kamer?
disclaimer
pi_189188984
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2019 11:27 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

En gaan ze dan naar die grote kamer?
Ja!
De kleuren zijn ook bepaald.
Vloer:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij kroketjes bed
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overige muren
SPOILER
De kleuter krijgt nog een stukje behang in zijn hoekje

Ik vind het best gewaagd gezien ons vrij witte huis nu :+
  maandag 30 september 2019 @ 11:36:32 #205
149959 SQ
snelle trees
pi_189189025
Ah dat wordt hartstikke leuk! Ben benieuwd!
disclaimer
  maandag 30 september 2019 @ 22:14:49 #206
171422 LadyBlack
paint it black
pi_189199589
Sulking room.... ARE YOU SURE? :') :D

Mooi kleurenschema :Y

En SQ, wat een toffe kamer zo!!
  zondag 6 oktober 2019 @ 18:29:21 #207
149959 SQ
snelle trees
pi_189302739
De "hut" van madame is inmiddels ook af :P

Rest van de kamer komt nog wel, als die echt klaar is :)
disclaimer
pi_189303703
Knus plekje zo SQ!
pi_189306143
Het doet pijn aan mijn ogen, maar da's een goed teken denk ik, SQ. :D . ^O^ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_189306194
Verder heeft I, na drie jaar consequent zijn, besloten dat roze haar lievelingskleur niet meer is.
Het is nu blauw.

Met haar roze fiets, roze behang, roze dekbedovertrek, roze maillots, roze regenlaarzen, roze alles.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zondag 6 oktober 2019 @ 21:27:23 #211
149959 SQ
snelle trees
pi_189306201
Het valt in het echt allemaal wel mee hoor , denk niet dat je pijn aan je ogen zou krijgen als je in die kamer zou staan ;)
Het is veel roze, maar het gaat prima zo :Y
disclaimer
  zondag 6 oktober 2019 @ 21:27:41 #212
149959 SQ
snelle trees
pi_189306206
quote:
10s.gif Op zondag 6 oktober 2019 21:27 schreef Franny_G het volgende:
Verder heeft I, na drie jaar consequent zijn, besloten dat roze haar lievelingskleur niet meer is.
Het is nu blauw.

Met haar roze fiets, roze behang, roze dekbedovertrek, roze maillots, roze regenlaarzen, roze alles.
Hahaha :')
disclaimer
pi_189306267
quote:
1s.gif Op zondag 6 oktober 2019 21:27 schreef Stormqueen het volgende:
Het valt in het echt allemaal wel mee hoor , denk niet dat je pijn aan je ogen zou krijgen als je in die kamer zou staan ;)
Het is veel roze, maar het gaat prima zo :Y
Heb je matjes of een matrasje op de grond liggen? Waar is dat van? Ik zie altijd of hele dure, of die groene van de Ikea.
pi_189306312
quote:
2s.gif Op zondag 6 oktober 2019 21:30 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Heb je matjes of een matrasje op de grond liggen? Waar is dat van? Ik zie altijd of hele dure, of die groene van de Ikea.
Die groene van Ikea is er ook in het roze.
pi_189306454
Oh ja! Is dat allang, of heb ik dat gewoon over het hoofd gezien? :') .
pi_189307015
Die harmonicamatten zijn briljant. Als je er meerdere hebt kan je er leuk hutten mee bouwen, opgevouwen kan je ze als poef gebruiken en ze kunnen ook buiten gebruikt worden.
pi_189326528
Dat wordt een leuk sinterklaascadeautje. :) .
  dinsdag 8 oktober 2019 @ 21:04:01 #218
171422 LadyBlack
paint it black
pi_189336596
quote:
10s.gif Op zondag 6 oktober 2019 21:27 schreef Franny_G het volgende:
Het is nu blauw.

Dat deed E ook, inclusief de melding "Roze is echt een saaie kleur mama!" En ook helemaal into (aqua / turquoise) blauw...

Maar stiekem vindt ze roze nog steeds de bom en sneakt ze weer steeds meer in die kleur mee naar huis :')
pi_189421560
Ik ben momenteel bezig met een slaapkamer voor mijn dochter. Als ze straks 2 wordt krijgt ze een 1 persoonsbed en een kamer met thema Stampertje/Bambi.

Nu heb ik daarvoor roze muurverf gekocht. Ik dacht om misschien wat leuke geometrische vormen te verven oid. Het enigste nadeel is dat er in de kamer glasvezel behang hangt. Dus weet niet of ik wel strakke lijnen kan verven. Weet iemand dit?

En nog mensen met leuke ideeën?
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
pi_189421680
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 22:08 schreef Miniem het volgende:
Ik ben momenteel bezig met een slaapkamer voor mijn dochter. Als ze straks 2 wordt krijgt ze een 1 persoonsbed en een kamer met thema Stampertje/Bambi.

Nu heb ik daarvoor roze muurverf gekocht. Ik dacht om misschien wat leuke geometrische vormen te verven oid. Het enigste nadeel is dat er in de kamer glasvezel behang hangt. Dus weet niet of ik wel strakke lijnen kan verven. Weet iemand dit?

En nog mensen met leuke ideeën?
Ik denk dat strakke lijnen schikderen lastig wordt op n niet volledig vlakke ondergrond. Misschien dat je muurstickers kunt gebruiken of canvassen/schoolplaten met vormen of kleuren.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_189421818
Ik ben bezig met U. z’n kamer herinrichten. Het is nog lang niet af, maar ziet er nu al zo veel gezelliger uit. :)
U. ontdekt nu weer nieuwe hoekjes in z'n kamer en oud speelgoed dat weer tevoorschijn is gekomen. Heerlijk!

Nu weer verder Pinteresten. :P
Protège moi de mes désirs.
pi_189421921
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 22:13 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Ik denk dat strakke lijnen schikderen lastig wordt op n niet volledig vlakke ondergrond. Misschien dat je muurstickers kunt gebruiken of canvassen/schoolplaten met vormen of kleuren.
Muurstickers is helemaal een ramp op zon ondergrond :+
Dacht misschien nog een leuke print te laten afdrukken van Bambi idd.

Zal eens een strakke lijn proeftest op de muur gaan proberen :P
Op maandag 11 maart 2013 21:24 schreef Kally het volgende:
Ga jij lekker met je mini spelen }:|
  maandag 14 oktober 2019 @ 08:32:45 #223
319308 Tink89
To live is to dance
pi_189425101
quote:
0s.gif Op zondag 13 oktober 2019 22:27 schreef Miniem het volgende:

[..]

Muurstickers is helemaal een ramp op zon ondergrond :+
Dacht misschien nog een leuke print te laten afdrukken van Bambi idd.

Zal eens een strakke lijn proeftest op de muur gaan proberen :P
Wij hebben deze methode gebruikt en daarmee op een niet-vlakke ondergrond heel, heel strakke lijnen gecreëerd:

Ondergrondkleur schilderen
Afplakken
met de ondergrondkleur (in ons geval groen of wit) een dun randje schilderen (dus stukje op de tape, stukje ernaast): afdichten heet dit geloof ik.
Nu met de goede kleur het hele vlak schilderen
Tape verwijderen

Doordat je de ondergrondkleur in de eventuele kiertjes tussen verf en muur hebt, krijg je hele strakke lijnen.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_189425147
quote:
1s.gif Op zondag 13 oktober 2019 22:22 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Ik ben bezig met U. z’n kamer herinrichten. Het is nog lang niet af, maar ziet er nu al zo veel gezelliger uit. :)
U. ontdekt nu weer nieuwe hoekjes in z'n kamer en oud speelgoed dat weer tevoorschijn is gekomen. Heerlijk!

[ afbeelding ]
Nu weer verder Pinteresten. :P
*ontlurk*
Cool, waar heb je die alfabetstickers vandaan?
  maandag 14 oktober 2019 @ 09:06:38 #225
319308 Tink89
To live is to dance
pi_189425332
Ik mag in ons nieuwe huis O+ O+ ook een nieuwe kamer voor prul inrichten. Ik wil voor een knus nestje gaan. Haar bedje, de voedingsstoel en de commode gaan iig mee en wrs (we moeten nog bepalen welke kamer het wordt) heeft ze een inbouwkast.

Issue: ik wilde voor een bosthema gaan, maar de voedingsstoel is lichtblauw/groen/turquoise. En dat matcht dus voor geen meter... -O-
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')