SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Puntentelling:
Citius, Altius, Fortius.
Weet ik nog niet, maar hier kom ik nog op terug. Misschien dat ik hem ook wel zet voor de etappe naar Campbelltown, die ziet er ook niet verkeerd uit. Enfin, morgen gaat ALLE focus op Tachira.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:07 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wanneer moeten we de wekker zetten voor Willunga Hill?
90% kans dat je een dood vogeltje hebt gekocht, maar 10% kans dat je ineens een bizar goede deal te pakken hebt. In ronde 4 kom je misschien nog weg ook met die fratsen. En anders verpats je hem in juni weer.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:08 schreef Max23 het volgende:
Ik heb op König geboden
Geen idee of hij nog leeft
Wel pas als 5e en heb er nog maar 4 nodig
Ik hoop dat jij hem hebt.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:08 schreef Max23 het volgende:
Ik heb op König geboden
Geen idee of hij nog leeft
Wel pas als 5e en heb er nog maar 4 nodig
10% is naďef hoog.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:10 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
90% kans dat je een dood vogeltje hebt gekocht, maar 10% kans dat je ineens een bizar goede deal te pakken hebt. In ronde 4 kom je misschien nog weg ook met die fratsen. En anders verpats je hem in juni weer.
Succes! Paar kansjes voor jou en paar ritten voor mijn mannenquote:Op donderdag 10 januari 2019 22:08 schreef heywoodu het volgende:
Frozen-assassin
Tour Down Under
Thomas de Gendt
Luis Leon Sanchez
heywoodu
Tour Down Under
Elia Viviani
Op?quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:14 schreef Chiappucci het volgende:
Ik heb op 1 renner een bedrag geboden dat alleen door ijs_beer overtroffen kan worden.
Kämna he? Nondeju.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:14 schreef Chiappucci het volgende:
Ik heb op 1 renner een bedrag geboden dat alleen door ijs_beer overtroffen kan worden.
Oh nee. Toch niet.quote:
Ik neem aan dat ik de eerste drie renners van mijn lijstje krijg?quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:15 schreef wimderon het volgende:
https://www.dropbox.com/s(...)0ronde%204.xlsx?dl=0
Goed gezien.quote:
Ooooh wat een strontpotquote:Op donderdag 10 januari 2019 22:18 schreef DecoAoreste het volgende:
Damiano Cima 0.11 0.1
Chiappucci Immerdebestebob
En daarom bied je dus nooit 0.1.
UAE Team Emiratesquote:Op donderdag 10 januari 2019 22:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Opmerkelijk dat maar 1 iemand op Valerio Conti heeft geboden, dat vond ik wel een van de beste renners die nog over waren.
Mag niet vaak voor eigen kans gaan.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Opmerkelijk dat maar 1 iemand op Valerio Conti heeft geboden, dat vond ik wel een van de beste renners die nog over waren.
Sevilla stond wel bij mij als nummer 10 op het lijstje, dus hij is evt. gewoon voor Aguero dan. Toch?quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:19 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Oscar Sevilla 0.11 0.1
ijs_beer Aguero
Er is er nog eentje.
Gefeliciteerd met Alf, ik ben echt benieuwd.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:15 schreef wimderon het volgende:
Hij kan in ronde 5 nog gekozen worden voor het geval dat het nodig is.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Was toch al niet mijn eerste keus. Dacht dat ik nog Julius of Cardis binnen zou halen. Weet niet welke beter zou zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:18 schreef DecoAoreste het volgende:
Damiano Cima 0.11 0.1
Chiappucci Immerdebestebob
En daarom bied je dus nooit 0.1.
Ik heb J. Moreno, A. Jensen en Velasco al binnen en daarmee mijn team compleet. Dus krijg ook geen Gougeard of Cima.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:21 schreef Max23 het volgende:
Alexis Gougeard
0.11 0.15
Chiappucci Max23
Maarja,, 0,11 bieden is dan ook niet zo handig.
Overigens heeft Chiapucci hem alsnog. Stond niet bij de eerste 4 op mijn lijst
Zelfde reden dat Felagund Bjerg krijgt ondanks een lager bod
En ik heb dus ook geen König
Wim heeft Hainan van de kalender gehaald.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:14 schreef heywoodu het volgende:
Ik had nog op die Lyu willen bieden die flink schroeide in China in oktober, maar kon nergens vinden of hij nog bij hetzelfde team zit
Klopt. Johannes had hem al.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:24 schreef Slobeend het volgende:
Luca Wackermann was er al uit toch?
Wat een onzin en gelukkig dat ik niet heb geboden dan.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wim heeft Hainan van de kalender gehaald.
Die ben ik al lang kwijt. Maar heeft die een hersenverlamming gehad ofzo? Heeft de laatste jaren nog wel een paar aardige uitslagen gereden.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:16 schreef Mani89 het volgende:
Bieden op August Jensen, dan ben je echt al je eigenwaarde kwijt.
Nu is het compleetquote:Op donderdag 10 januari 2019 22:08 schreef heywoodu het volgende:
Frozen-assassin
Tour Down Under
Thomas de Gendt
Luis Leon Sanchez
heywoodu
Tour Down Under
Elia Viviani
La Tropicale Amissa Bongo
Joseph Areruya
Showtimer is een drinker. Had hem vorig jaar maar ook geen kut aan gehad.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bijna 15 miljoen voor Gotye, koekoek.
Gefeliciteerd met mijn vrienden Mikel, Merhawi, Joseph, Romain en Oscar.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:24 schreef heywoodu het volgende:
Hoera, rond!![]()
Elia Viviani
Miguel Angel Lopez
Amaro Antunes
Pierre Rolland
Rudiger Selig
Mikel Bizkarra
Merhawi Kudus
Filippo Ganna
Oscar Riesebeek
Benjamin Declercq
Sergio Pardilla
Joseph Areruya
Romain Sicard
Oscar Rodriguez
Dan win jij. Geen ander tegenstand in Bongo Bongo Bongo. Enig hoop is dat het nog afgelast wordt vanwege onrust daarquote:
Dat zou niet de eerste renner zijn waar ik mijn volledig resterende budget op zou bieden, maar wie heeft die nog eens een opleving.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom isquote:Op donderdag 10 januari 2019 22:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met mijn vrienden Mikel, Merhawi, Joseph, Romain en Oscar.
Ik had hem 2 jaar geleden en toen was het ook al niksquote:Op donderdag 10 januari 2019 22:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Showtimer is een drinker. Had hem vorig jaar maar ook geen kut aan gehad.
quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat een onzin en gelukkig dat ik niet heb geboden dan.
Bij de Israhel fiets academie bakt hij er niet zoveel meer van helaas.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:25 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Die ben ik al lang kwijt. Maar heeft die een hersenverlamming gehad ofzo? Heeft de laatste jaren nog wel een paar aardige uitslagen gereden.
Nee, mijn team gaat weer beginnen in maartquote:Op donderdag 10 januari 2019 22:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Eerste ronde tegen mexicanobakker, die heeft geen team dat mee gaat spelen in de TDU denk ik zo.. MIsschien nog in Argentinie?
Als ik nu nóg niet rond was zou ik Rekiki nog opgepikt hebben, speciaal voor de Bongopunten.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan win jij. Geen ander tegenstand in Bongo Bongo Bongo. Enig hoop is dat het nog afgelast wordt vanwege onrust daar
Nou vooruit dan. Wij feliciteren heywoodu ook met Superman.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Waarom is [ afbeelding ] geen vriend?
Ik dacht dat ik misschien nog vervelend kon doen door op ndie Colombiaan te bieden.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan win jij. Geen ander tegenstand in Bongo Bongo Bongo. Enig hoop is dat het nog afgelast wordt vanwege onrust daar
Dan krijg je dezelfde discussie als bij Odd Eiking vorig jaar.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Showtimer is een drinker. Had hem vorig jaar maar ook geen kut aan gehad.
Heb je al zin in de Kraker?quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nou vooruit dan. Wij feliciteren heywoodu ook met Superman.
Ik probeerde Greipel in eerste ronde te winnen zodat ik tenminste Bongo binnen had en nog wat franse flopkoersjes. Maar ik werd hardhandig gedwarsboomdquote:Op donderdag 10 januari 2019 22:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ik nu nóg niet rond was zou ik Rekiki nog opgepikt hebben, speciaal voor de Bongopunten.
Schroeien voor een wildcard die ze toch niet krijgen en in ronde 32 mag hij gaan.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Welke kraker?quote:
De eerste speelronde, sukkel.quote:
Oh.quote:
Ik zie hem nóg de grote Dielan Teuns eruit sprinten in Noorwegen. Hopelijk vindt hij die benen nog eens terug.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bij de Israhel fiets academie bakt hij er niet zoveel meer van helaas.
quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, maar hier kom ik nog op terug. Misschien dat ik hem ook wel zet voor de etappe naar Campbelltown, die ziet er ook niet verkeerd uit. Enfin, morgen gaat ALLE focus op Tachira.
Wel mooi dat je beide broers hebt.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:30 schreef Chiappucci het volgende:
Het Paniagua-team is er klaar voor:
Thibaut Pinot
Simon Yates
Adam Yates
Sřren Kragh Andersen
Edward Theuns
Pascal Eenkhoorn
Ivan García Cortina
Adrien Petit
Brenton Jones
Odd Christian Eiking
Jimmy Janssens
Javier Moreno
August Jensen
Simone Velasco
4 toprenners en voor de rest heel veel middelmaat. Mijn verwachtingen zijn niet al te hoog.
Ik hoop dat Kevin alles helemaal naar de vaantjes rijdt, want meetellen voor FPCL doet het toch niet.quote:
Ik heb hem er uitgegooid, omdat het toch zinloos wasquote:Op donderdag 10 januari 2019 22:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Vreemd idd. Toch redelijk mee gesprokkeld vorig jaar.
Jouw plan was toch alleen het dwarsbomen van Mani89?quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik hoop dat Kevin alles helemaal naar de vaantjes rijdt, want meetellen voor FPCL doet het toch niet.
Dat klopt.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jouw plan was toch alleen het dwarsbomen van Mani89?
Dat zou leuk zijn ja voor onze diehard Rivella fan.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:34 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik hoop dat Kevin alles helemaal naar de vaantjes rijdt, want meetellen voor FPCL doet het toch niet.
Ja, dat is een mooie bijkomstigheid. Dat ze zich maar lekker gaan opsplitsen dit seizoenquote:Op donderdag 10 januari 2019 22:33 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wel mooi dat je beide broers hebt.
Ook in de speelrondes zelf? Dat zou wel een afgang betekenen als je die niet wint.quote:
Wat?!? Waarom?quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
Daar heb ik geen enkele invloed op jongeman, en dingen waar ik geen invloed op heb kan ik mezelf ook niet verwijten.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ook in de speelrondes zelf? Dat zou wel een afgang betekenen als je die niet wint.
Prima team hoor. Je doet mee voor top 10.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wellens
Landa
Carapaz
Chernetskii
E. Mas
Gaviria
Gebreizgabhier
Badilatti
Pernsteiner
A. Turgis
J. Hansen
R. Fernandez
D. Quintana
I. Cima
Daar mogen we het mee doen.
Heb je nog enige wraakgevoelens richting de deelnemers aan de mongolendiscussie in het Wielrentopic?quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Daar heb ik geen enkele invloed op jongeman, en dingen waar ik geen invloed op heb kan ik mezelf ook niet verwijten.
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je nog enige wraakgevoelens richting de deelnemers aan de mongolendiscussie in het Wielrentopic?
Dat van vanochtend. Wat een obsessieve discussie.quote:
Hopelijk heeft Dennis the Menace wat gewicht verloren zodat hij die rotheuvel in het slot opkomt. De overige vier zullen wss als "Vermoteurs" hun werk doen (vrij genoemd naar Julien de Vermoteur Vermote)quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:04 schreef Chiappucci het volgende:
Ik begin tegen het tijdrijders-collectief van Sabata. Maar goed dat er in de Tour Down Under geen tijdritten zitten
O, maar dat was alsof ik tegen een muur aan het praten was. Daar ga ik me dan ook verder niet druk om maken ook joh.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:42 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat van vanochtend. Wat een obsessieve discussie.
Slimme insteek, heb ik soms moeite mee.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
O, maar dat was alsof ik tegen een muur aan het praten was. Daar ga ik me dan ook verder niet druk om maken ook joh.
Vaak.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Slimme insteek, heb ik soms moeite mee.
Ben je je al aan het warmlopen voor de Flamengo-show?quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Slimme insteek, heb ik soms moeite mee.
Valt wel mee. B-team van Ajax speelt zo te horen, maar momenteel is iedereen lekker bezig met doen alsof Wober de nieuwe Beckenbauer is, Neres de nieuwe Neymar en Betis een kutclub van jewelste is. Dan sla ik even de meningenplatforms over.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:47 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ben je je al aan het warmlopen voor de Flamengo-show?
Haha jeetjequote:Op donderdag 10 januari 2019 22:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Valt wel mee. B-team van Ajax speelt zo te horen, maar momenteel is iedereen lekker bezig met doen alsof Wober de nieuwe Beckenbauer is, Neres de nieuwe Neymar en Betis een kutclub van jewelste is. Dan sla ik even de meningenplatforms over.
Ik heb volgens mij helemaal niemand aan het vertrekquote:Op donderdag 10 januari 2019 22:43 schreef Sabata het volgende:
[..]
Hopelijk heeft Dennis the Menace wat gewicht verloren zodat hij die rotheuvel in het slot opkomt. De overige vier zullen wss als "Vermoteurs" hun werk doen (vrij genoemd naar Julien de Vermoteur Vermote)
Zowat alleen maar sprinters.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bob's Wolvenpak:
Carlos Barbero
Phil Bauhaus
Julius van den Berg
Magnus Cort
Frederik Frison
Alvaro Hodeg
Fabio Jakobsen
Jonas Koch
Emils Liepins
Sebastian Molano
Mihkel Raim
Szymon Sajnok
Petr Vakoc
Bram Welten
Ik hoop niet te degraderen.
Ik ookquote:Op donderdag 10 januari 2019 22:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zowat alleen maar sprinters.
kijken of dat wat potentie heeft. Denk dat alleen Frison, Vakoc en Van den Berg geen echte sprinters zijn.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er zijn ook wel heel veel renners die zich tegenwoordig sprinter mogen noemen.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wouter en de Wipperts.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:55 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
GREIPEL Dré
BOUHANNI Nasser
BONIFAZIO Niccolo
LOBATO JJ
TRENTIN Matteo
BARKIEL Wawa
HERRADA Jezus
MEZGEC Luka
ASBAK Tom
WIPGOD Wouter
POPPELTJE By
MADRAZO Angelito
CIMOLAI Davide
GAUTIER Cyriel
Nu nog een teamnaam voor dit zooitje.
Bijzonder hoe extreem mensen vandaag chargeren.quote:
Je vergeet die Mexicaanse tacovreter nog.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Bijzonder hoe extreem mensen vandaag chargeren.
Jupquote:Op donderdag 10 januari 2019 22:59 schreef Sabata het volgende:
Wie had trouwens Eenkoorn opgesteld. Lijkt een slachtoffer .. .ehmmm potentieel kandidaat voor de transfers te worden.
Wielrenner Eenkhoorn zwaar ten val tijdens training
Edit: ach, verhip, mn eerste tegenstander heeft m
Ach, ik maak me er niet meer druk om.quote:Op donderdag 10 januari 2019 23:00 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je vergeet die Mexicaanse tacovreter nog.
Betis is een alleraardigst clubje tegenwoordig, maar heeft natuurlijk geen vergelijkbare historie met Ajaxquote:Op donderdag 10 januari 2019 23:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ach, ik maak me er niet meer druk om.
Richarlison 2.0quote:Op donderdag 10 januari 2019 23:00 schreef showtimer het volgende:
[..]
Je vergeet die Mexicaanse tacovreter nog.
Ik snap best dat hij voor Betis kiest, maar ik moet nog zien hoe snel hij daar stappen omhoog zet in de rangorde.quote:Op donderdag 10 januari 2019 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Betis is een alleraardigst clubje tegenwoordig, maar heeft natuurlijk geen vergelijkbare historie met Ajax
soap niet echt gevolgd, wat is zijn positie?quote:Op donderdag 10 januari 2019 23:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik snap best dat hij voor Betis kiest, maar ik moet nog zien hoe snel hij daar stappen omhoog zet in de rangorde.
Nah, ik heb die jongen hooguit drie of vier keer zien spelen toen de Brasileirăo stil lag.quote:
Showtimers Sprintschlemielen ?quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:55 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik ook![]()
![]()
GREIPEL Dré
BOUHANNI Nasser
BONIFAZIO Niccolo
LOBATO JJ
TRENTIN Matteo
BARKIEL Wawa
HERRADA Jezus
MEZGEC Luka
ASBAK Tom
WIPGOD Wouter
POPPELTJE By
MADRAZO Angelito
CIMOLAI Davide
GAUTIER Cyriel
Nu nog een teamnaam voor dit zooitje.
Buitenspeler, zwerft wel over het veld. Maar heb nog moeite om te snappen hoe hij in dat elftal ingepast gaat worden.quote:Op donderdag 10 januari 2019 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
soap niet echt gevolgd, wat is zijn positie?
ik word bijna agressief van dit zooitje.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wouter en de Wipperts.
Die eindigt overal tussen plek 16 en plek 60 zo ongeveer.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:20 schreef DecoAoreste het volgende:
Meltdownquote:Op donderdag 10 januari 2019 23:11 schreef Mani89 het volgende:
Dit is Mani's Kleuterklas, enige doel dit jaar is om de uit en thuiswedstrijd tegen Koffieplanter te winnen, de rest kan de tering genieten.
1. Egan Bernal. Lelijke ransaap met het iq van een stoeptegel.
2. Ivan Sosa. Lintworm van bovenstaande ransaap, iq van een regenworm.
3. Jhonatan Narvaez, net als Jhon van de Burgerking zijn de ouders van Jhonathan lijmsnuivers, iq van een grasmaaier.
4. Valentin Madouas, mooie jongen, lekker ding, gaat al die Franse 1.1 kutkoersjes voor mij winnen.
5. Daniel Felipe Martinez, toekomstig tourwinnaar, Colombiaan, iq van een aardappelbolletje.
6. Jasper Philipsen, groot sprinter, groot talent, groots IQ. Blank, nette goedgemanierde jongen. Kutbelg.
7. Matteo Moschetti, Italiaan van beroep, kan sprinten, punten gegarandeerd, groeibriljantje van Clentidope.
8. Tadej Pogaicar, voor de neus van Koffiekots weggekaapt, lekker voor je klootzak, gaat de kleinere rittenkoersen voor mij domineren.
9. Kristoffer Halvorssen, matige kutnoor, niks gespresteerd vorig seizoen en ook dit seizoen wordt een groot drama, welkom in mijn team.
10. Kevin Rivera, favellakind van beroep, houdt van: lijmsnuiven, stoepkrijt eten en aan ramen likken.
11. Luis Villalobos, gehaald voor zijn looks. Gaat eerst een half jaar een siesta houden. Lekker handig allemaal.
12. Eddie Dunbar, uit Ierland, dus lelijk, had hem liever niet gehad.
13. Salim Kipkemboi, 12 jaar oud maar naast coureur ook buschauffeur. Goed op gewicht. Magisch dieet.
14. Michael Storer. Flikker op.
doei
quote:Op donderdag 10 januari 2019 23:11 schreef Mani89 het volgende:
Dit is Mani's Kleuterklas, enige doel dit jaar is om de uit en thuiswedstrijd tegen Koffieplanter te winnen, de rest kan de tering genieten.
3. Jhonatan Narvaez, net als Jhon van de Burgerking zijn de ouders van Jhonathan lijmsnuivers, iq van een grasmaaier.
4. Valentin Madouas, mooie jongen, lekker ding, gaat al die Franse 1.1 kutkoersjes voor mij winnen.
5. Daniel Felipe Martinez, toekomstig tourwinnaar, Colombiaan, iq van een aardappelbolletje.
6. Jasper Philipsen, groot sprinter, groot talent, groots IQ. Blank, nette goedgemanierde jongen. Kutbelg.
7. Matteo Moschetti, Italiaan van beroep, kan sprinten, punten gegarandeerd, groeibriljantje van Clentidope.
8. Tadej Pogaicar, voor de neus van Koffiekots weggekaapt, lekker voor je klootzak, gaat de kleinere rittenkoersen voor mij domineren.
9. Kristoffer Halvorssen, matige kutnoor, niks gespresteerd vorig seizoen en ook dit seizoen wordt een groot drama, welkom in mijn team.
10. Kevin Rivera, favellakind van beroep, houdt van: lijmsnuiven, stoepkrijt eten en aan ramen likken.
11. Luis Villalobos, gehaald voor zijn looks. Gaat eerst een half jaar een siesta houden. Lekker handig allemaal.
13. Salim Kipkemboi, 12 jaar oud maar naast coureur ook buschauffeur. Goed op gewicht. Magisch dieet.
doei
Donequote:Op donderdag 10 januari 2019 23:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Felagund en showtimer moeten nog een teamnaam.
[ afbeelding ]
doei
Waarom heb je mooie jongen Alfdan niet binnengehaald?quote:Op donderdag 10 januari 2019 23:11 schreef Mani89 het volgende:
doei
Basso is de enige goede coureur die over is.quote:Op donderdag 10 januari 2019 23:16 schreef wimderon het volgende:
Dat gezegd hebbende is er nu echt helemaal niets meer over. Figuren als Joeri Stallaert of Emiel Vermeulen misschien, waarbij je je bij die laatste aan had kunnen sluiten bij een sympathieke supportersclub:
[ afbeelding ]
Marcotje Busato durfde ook niemand meer aan, tevens verwacht niemand dat Alex Edmondson voor eigen kans mag sprinten na het vertrek van Klep.
Ik had achteraf liever De La Parte gehad, nu is het hiaat wat tijdrijden en rondjes van een week betreft wel erg grootquote:Op donderdag 10 januari 2019 22:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met Alf, ik ben echt benieuwd.
quote:Op donderdag 10 januari 2019 23:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Basso is de enige goede coureur die over is.
Lijkt me niet dat Victor dan de oplossing is.quote:Op donderdag 10 januari 2019 23:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik had achteraf liever De La Parte gehad, nu is het hiaat wat tijdrijden en rondjes van een week betreft wel erg groot
Die sprintte af en toe mee voor verre ereplaatsen, maar ik ga ervan uit dat Swift dit nu weer gaat doen.quote:Op donderdag 10 januari 2019 23:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Basso is de enige goede coureur die over is.
Zelfde als Conti lijkt me. Hij heeft bij die kneuzen ook niet de ruimte om de WT rondjes te laten schieten.quote:Op donderdag 10 januari 2019 23:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik had achteraf liever De La Parte gehad, nu is het hiaat wat tijdrijden en rondjes van een week betreft wel erg groot
Oasis nu op Eurosport.quote:Op donderdag 10 januari 2019 23:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat Victor dan de oplossing is.
doei
Dat werd allemaal iets te heftig.quote:
Moeten hunnie weten.quote:
Ik heb alle vertrouwen in de werken van prof. dr. mr. Marco Pinotti.quote:Op donderdag 10 januari 2019 23:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat Victor dan de oplossing is.
En ik maar uitkijken naar je paintcreatie van een lijmsnuiverquote:Op donderdag 10 januari 2019 23:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat werd allemaal iets te heftig.
Ik zat me al te verheugen op een Jody met kunstneus, lip en gebit.quote:Op donderdag 10 januari 2019 23:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat werd allemaal iets te heftig.
Nul.quote:Op donderdag 10 januari 2019 23:24 schreef Mani89 het volgende:
Nou misschien zal ik nog iets in elkaar knutselen, voor mijn trouwe fans.
quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:23 schreef showtimer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:24 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wat een onzin en gelukkig dat ik niet heb geboden dan.
Die stond (en staat) niet op de kalender van de UCI. Ze zoeken het maar uit met hun hele handel, wij sluiten af met de Gree-Tour of Guangxi.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:28 schreef showtimer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
UCI Maffia is er niets bij.
Ik ben nu al de grote winnaar van deze editie.quote:Op donderdag 10 januari 2019 23:11 schreef Mani89 het volgende:
doei
quote:Op donderdag 10 januari 2019 23:24 schreef Mani89 het volgende:
Nou misschien zal ik nog iets in elkaar knutselen, voor mijn trouwe fans.
Een spijkerbroek met sponsoring.quote:
Goed man. Laat Gianni maar hosselen.quote:Op donderdag 10 januari 2019 23:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een spijkerbroek met sponsoring.
Meteen ook de reden van het mindere presteren van Kevin, hij moet tussen de koersen door nog naar de basisschool.quote:Op donderdag 10 januari 2019 23:37 schreef showtimer het volgende:
[..]
Goed man. Laat Gianni maar hosselen.
https://www.instagram.com/p/BpkES4fnTuC/
Als je zegt dat hij 14 is geloof je het ook.
Ik zal hem morgen (of zaterdagmorgen) sturen. Ik zit nu nog voor mijn werk in midden-Noorwegen maar kan in de trein terug morgen iets bedenken. Als je per se een naam nu moet hebben, kun je dezelfde als vorig jaar nemen ("de Wieltjeszuigers").quote:Op donderdag 10 januari 2019 23:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Felagund en showtimer moeten nog een teamnaam.
[ afbeelding ]
Neem je tijd.quote:Op donderdag 10 januari 2019 23:46 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik zal hem morgen (of zaterdagmorgen) sturen. Ik zit nu nog voor mijn werk in midden-Noorwegen maar kan in de trein terug morgen iets bedenken. Als je per se een naam nu moet hebben, kun je dezelfde als vorig jaar nemen ("de Wieltjeszuigers").
Wij bieden veel op dezelfde renners idd.quote:
Zie de volgende post.quote:
Noem je hem nog even?quote:Op woensdag 9 januari 2019 14:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een van de 3 beste renners die vorige ronde op te pikken was is tot mijn verbazing nog vrij.
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 00:08 schreef wimderon het volgende:
quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:24 schreef Slobeend het volgende:
Luca Wackermann was er al uit toch?
Zomaar een vraag, heeft je favellakind zijn terrein onlangs naar deurbellen verlegd, of is dat familie van hem?quote:10. Kevin Rivera, favellakind van beroep, houdt van: lijmsnuiven, stoepkrijt eten en aan ramen likken.
Maar, maar, maar, maar, maar ik heb speciaal Carstensen voor Hainan gehaaldquote:Op donderdag 10 januari 2019 23:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
[..]
Die stond (en staat) niet op de kalender van de UCI. Ze zoeken het maar uit met hun hele handel, wij sluiten af met de Gree-Tour of Guangxi.
Tsjongejongejonge, starten ze ook al niet in Bongo Bongo omdat ze ervoor moeten betalen.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 06:20 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Maar, maar, maar, maar, maar ik heb speciaal Carstensen voor Hainan gehaald
Dat kan best nog eens spannend worden. Moge de beste winnen.quote:Op donderdag 10 januari 2019 22:28 schreef DecoAoreste het volgende:
Ondertussen alvast kijkend naar de eerste ronde
Flying Dutchmen & Outlaw Vikings vs. Herberts Kastelenboek
Tour Down Under
Tom-Jelte Slagter, Dylan van Baarle, Danny van Poppel & Daniel Hoelgaard vs. Jay McCarthy & Ryan Gibbons
Tropicale Amissa Bongo
- vs. Damien Gaudin
Tour of Indonesia
? vs ?
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 02:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dames en heren, ik wil jullie graag voorstellen aan Africa's Retirement Home
Dat is wel heel erg pijnlijkquote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:06 schreef Steven184 het volgende:
Ik ga de eerste ronde gewoon van Slob verliezen
Gelijkspel dan eerder. Ik verwacht nog geen wonderen van Knox en Cavagna.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:06 schreef Steven184 het volgende:
Ik ga de eerste ronde gewoon van Slob verliezen
1. Wuwwaquote:Op vrijdag 11 januari 2019 00:16 schreef Aguero het volgende:
Dus, wie hebben het het beste gedaan?
Bonuspunten voor degende die de eindstand perfect weet te voorspellen.
Inderdaad. In de TDU heb ik normaliter wel de overhand, maar Gaudin maakt me nerveus.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 07:53 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Dat kan best nog eens spannend worden. Moge de beste winnen.
Maar dat moet je nooit verwachten, hahahaha!quote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gelijkspel dan eerder. Ik verwacht nog geen wonderen van Knox en Cavagna.
1 puntje is genoegquote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gelijkspel dan eerder. Ik verwacht nog geen wonderen van Knox en Cavagna.
Wacht maar tot ronde 2 jongen.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar dat moet je nooit verwachten, hahahaha!
quote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:52 schreef Slobeend het volgende:
Ik wil jullie gra, nee helemaal niet graag, maar toch maar wel voorstellen aan Tramhalte A12:
Vincenzo Nibali
Felix Grossssschartner
Gianluca Brambilla
Lars Boom
Darwin Atapuma
Jarlinson Pantano
Colin Joyce
James Knox
Remi Cavagna
Krists Neilands
Nicholas Roche
Matteo Montaguti
Thomas Sprengers
Frantisek Sisr
Ik zou een heel verhaal over dit bijzonder selecte gezelschap kunnen houden maar ik kan m’n gevoel over dit team ook uitstekend uitdrukken in een gifje, dus bij deze:
[ afbeelding ]
Voor iemand die in ronde 1 overal naast greep heb je oprecht nog een heel aardig team. Ik denk middenmoot.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:52 schreef Slobeend het volgende:
Ik wil jullie gra, nee helemaal niet graag, maar toch maar wel voorstellen aan Tramhalte A12:
Vincenzo Nibali
Felix Grossssschartner
Gianluca Brambilla
Lars Boom
Darwin Atapuma
Jarlinson Pantano
Colin Joyce
James Knox
Remi Cavagna
Krists Neilands
Nicholas Roche
Matteo Montaguti
Thomas Sprengers
Frantisek Sisr
Geen sprinters en veel vergane glorie. Denk wel dat ik meedoe om de onderste plekken.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:58 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Voor iemand die in ronde 1 overal naast greep heb je oprecht nog een heel aardig team. Ik denk middenmoot.
Welke koersen zijn er in die ronde?quote:
Andreas Stokbrood, je kan het slechter treffen.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:04 schreef baggerbaas het volgende:
[..]
Geluk bij een ongeluk. In dat geval krijg ik Stokbrood
Geen idee. San Juan?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Welke koersen zijn er in die ronde?
Het overzicht staat hierboven ergens (tweede Dropbox linkje).quote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:17 schreef DecoAoreste het volgende:
Als we nog een volledig overzicht van de teams gePM'd krijgen zou dat helpen met de voorspellingen
Tenminste, iedereen is klaar toch?
Valv.Piti wint voor mij 15 rondes dus ik ga voor middenmootquote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:04 schreef heywoodu het volgende:
Het derde jaar op rij waarin het gros zichzelf een kutteam vindt hebben?
Gewoon bericht van vorige ronde pakken + Andreas Stokbrood als je tegen Baggerbaas moet.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:17 schreef DecoAoreste het volgende:
Als we nog een volledig overzicht van de teams gePM'd krijgen zou dat helpen met de voorspellingen
Tenminste, iedereen is klaar toch?
Oh ik ben blind.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon bericht van vorige ronde pakken + Andreas Stokbrood als je tegen Baggerbaas moet.
Vorig jaar had ik best prima verwachtingen vooraf. Viel hard tegenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:04 schreef heywoodu het volgende:
Het derde jaar op rij waarin het gros zichzelf een kutteam vindt hebben?
In Amerika kom ik niet.quote:
Dat gevoel heb ik ook, ik heb vooral mijn budget iets beter weten te spreiden. Geen 65 miljoen stukgeslagen op Pozzovivo en Fuglsang zodat ik allemaal 0,11-biedinkjes moest proberen binnen te halen dit jaar. Maar vorig jaar werd ik al 10e dus de lat ligt behoorlijk hoog.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:30 schreef franklop het volgende:
Ik schat mezelf hoger in dan vorig jaar
Hoop ik
Ja eind vorig topic geloof ikquote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:35 schreef Felagund het volgende:
Staat het speelschema al ergens? Sommigen lijken al te weten tegen wie ze moeten in de eerste ronde.
quote:
Ik vind het wel redelijk gelijkwaardig.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:49 schreef Faraday01 het volgende:
Ik vind mijn team iets minder dan vorig jaar, maar dat is vooral een gevoel gebaseerd op de namen en dat zegt niet alles met al die 1.1 en 2.1 wedstrijden. Wat denken jullie?
2018:
Michael Matthews
Gorka Izagirre
Patrick Konrad
Wouter Wippert
Diego Ulissi
Louis Meintjes
David Gaudu
Markus Hoelgaard
Sebastian Langeveld
Alessandro De Marchi
Nicolas Edet
Rasmus Guldhammer
Maciej Bodnar
Sergei Chernetckii
2019:
Sonny Colbrelli
Patrick Konrad
Gorka Izagirre
Marc Soler
Davide Formolo
Andrea Guardini
Esteban Chaves
Louis Meintjes
Alex Aranburu
Nicolas Edet
Jonas Van Genechten
Cees Bol
Ivan Santaromita
Dries De Bondt
Betere ploeg voor rondewerk met Konrad, Formolo, Chaves (als ie zn niveau haalt) en wieltjesplakker Meintjes. Colbrelli voor voorjaarswerk. Niets mis meequote:Op vrijdag 11 januari 2019 10:49 schreef Faraday01 het volgende:
Ik vind mijn team iets minder dan vorig jaar, maar dat is vooral een gevoel gebaseerd op de namen en dat zegt niet alles met al die 1.1 en 2.1 wedstrijden. Wat denken jullie?
2018:
Michael Matthews
Gorka Izagirre
Patrick Konrad
Wouter Wippert
Diego Ulissi
Louis Meintjes
David Gaudu
Markus Hoelgaard
Sebastian Langeveld
Alessandro De Marchi
Nicolas Edet
Rasmus Guldhammer
Maciej Bodnar
Sergei Chernetckii
2019:
Sonny Colbrelli
Patrick Konrad
Gorka Izagirre
Marc Soler
Davide Formolo
Andrea Guardini
Esteban Chaves
Louis Meintjes
Alex Aranburu
Nicolas Edet
Jonas Van Genechten
Cees Bol
Ivan Santaromita
Dries De Bondt
Dan wordt het de grijze middenmootquote:Op vrijdag 11 januari 2019 11:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind het wel redelijk gelijkwaardig.
Waar is de koerskalender?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 11:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind het wel redelijk gelijkwaardig.
Dat ligt ook aan de loting en hoe je renners het daadwerkelijk doen. Van Genechten wil nog wel eens schroeien in een contractjaar bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 11:12 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dan wordt het de grijze middenmoot
Is verplaatst naar augustus.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 11:18 schreef Faraday01 het volgende:
Gaat de Tour de Indonesia wel door? Zie de wedstrijd niet op de kalender van cq of pcs staan
Volgens mij is het juist andersom. Of klopt de officiële website niet?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 11:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is verplaatst naar augustus.
Van de 1.1/2.1 in Azië en de Amerika verwacht ik weinig en mijn Franse 1.1 team is ook niet veel met alleen Edet en DNF Jonasquote:Op vrijdag 11 januari 2019 11:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat ligt ook aan de loting en hoe je renners het daadwerkelijk doen. Van Genechten wil nog wel eens schroeien in een contractjaar bijvoorbeeld.
Dat zijn wel echt sprokkelaars, allemaal renners die vaak tussen plek 8 en 15 eindigen. Maar goed, dat telt ook.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 11:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Betere ploeg voor rondewerk met Konrad, Formolo, Chaves (als ie zn niveau haalt) en wieltjesplakker Meintjes.
Ik heb alleen Welten en eventueel Liepins voor het Franse circuit. Houdt niet overquote:Op vrijdag 11 januari 2019 11:22 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Van de 1.1/2.1 in Azië en de Amerika verwacht ik weinig en mijn Franse 1.1 team is ook niet veel met alleen Edet en DNF Jonas
Ik had Konrad vorig jaar ook en dat is een prima renner voor dit spel. Sprint in rondewedstrijden altijd mee in groepjes voor ereplaatsen en presteert het hele jaar door.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 11:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat zijn wel echt sprokkelaars, allemaal renners die vaak tussen plek 8 en 15 eindigen. Maar goed, dat telt ook.
Behalve Chaves dan, die wordt of 3e of pakweg 57e.
Ligthart en Hoelgaard hier.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 11:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb alleen Welten en eventueel Liepins voor het Franse circuit. Houdt niet over
Tweede kans, slechter dan vorig jaar kan niet en voor weinig opgehaaldquote:Op vrijdag 11 januari 2019 11:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens wel fanatiek dat je verlengd hebt met Meintjes
Blijkbaar wel januari, maar dan zit PCS' Stephan fout.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 11:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/2019_UCI_Asia_Tour
Geen Tour of China I en II meer?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 11:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/2019_UCI_Asia_Tour
Genoeg zooi over. Lijkt ook meer te worden.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 11:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geen Tour of China I en II meer?
Geluk bij een ongeluk dat ik niemand voor de Asia Tour heb dan
Wel veel 1.2/2.2 koersen.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 11:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Genoeg zooi over. Lijkt ook meer te worden.
Frommelo is best aardig af en toe, maar ik vind dat die ploeg een pak renners heeft die beter zijn met Majka, Buchmann en in potentie Schachmannquote:Op vrijdag 11 januari 2019 11:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat zijn wel echt sprokkelaars, allemaal renners die vaak tussen plek 8 en 15 eindigen. Maar goed, dat telt ook.
Behalve Chaves dan, die wordt of 3e of pakweg 57e.
Ik vind het trouwens wel fanatiek dat je verlengd hebt met Meintjes
Boekman is niet beter dan Foremelolo.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Frommelo is best aardig af en toe, maar ik vind dat die ploeg een pak renners heeft die beter zijn met Majka, Buchmann en in potentie Schachmann
Ah gevonden tussen de postsquote:Op vrijdag 11 januari 2019 00:08 schreef wimderon het volgende:
Ik heb hem wel overwogen maar ik dacht dat hij in te weinig rondes punten zou gaan halen.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 12:22 schreef Chiappucci het volgende:
Ik zie nu pas dat Ben KingGod door niemand is opgepikt
Ik heb trouwens die andere renner die een etappe won in de Vuelta sterk overwogen.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 12:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb hem wel overwogen maar ik dacht dat hij in te weinig rondes punten zou gaan halen.
Ja, dat misschien wel. Maar zijn etappezeges in de Vuelta waren toch wel indrukwekkend. Ik hou er rekening mee dat het voor hem een doorbraak kan zijn geweest.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 12:27 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik heb hem wel overwogen maar ik dacht dat hij in te weinig rondes punten zou gaan halen.
Oscar Rodríguez?quote:Op zaterdag 12 januari 2019 12:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb trouwens die andere renner die een etappe won in de Vuelta sterk overwogen.
Volgens mij was die nog opgepikt. Maar ik bedoelde Jelle Wallays. Vind dat een erg goede coureur,met goede sprint en taaiheid van een echte klassiekerrenner. Alleen rijdt ie voornamelijk in dienst van.quote:
Ah ja, die heb ik ook nog overwogen. Reed sterk in Parijs-Roubaix en die Vuelta-rit. Maar uiteindelijk toch te weinig uitslagen naar mijn idee.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 12:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Volgens mij was die nog opgepikt. Maar ik bedoelde Jelle Wallays. Vind dat een erg goede coureur,met goede sprint en taaiheid van een echte klassiekerrenner. Alleen rijdt ie voornamelijk in dienst van.
Op basis van de uitslagen van vorig jaar is Mexicanobakker de grote favoriet en gaan Felagund, maxi-mus, hhh38, DecoAoreste, Aguero, Frozen-assassin en franklop meedoen voor het podium.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 10:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wie zien jullie als favorieten?
Resultaten uit het verleden bieden helaas geen garantie voor de toekomstquote:Op zaterdag 12 januari 2019 14:48 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Op basis van de uitslagen van vorig jaar is Mexicanobakker de grote favoriet en gaan Felagund, maxi-mus, hhh38, DecoAoreste, Aguero, Frozen-assassin en franklop meedoen voor het podium.
Ik houd zelf ook serieus rekening met een overwinning van Wuwwa. En Wimderon zelf moet je ook nooit uitvlakken.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 14:48 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Op basis van de uitslagen van vorig jaar is Mexicanobakker de grote favoriet en gaan Felagund, maxi-mus, hhh38, DecoAoreste, Aguero, Frozen-assassin en franklop meedoen voor het podium.
quote:Op zaterdag 12 januari 2019 12:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb trouwens die andere renner die een etappe won in de Vuelta sterk overwogen.
Die gozer had ik 2 jaar geleden, volgens mij heeft die geen enkel punt gehaaldquote:
Haha, dat blijft ook wel een van de meest bizarre prestaties in het recente wielrennen. Arme Krachtwijkquote:Op zaterdag 12 januari 2019 15:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die gozer had ik 2 jaar geleden, volgens mij heeft die geen enkel punt gehaald
Loting is inderdaad wel heel belangrijk, paar slechte lotingen kan je klassering redelijk verknallen. Plus dat renners ook van rol zijn gewisseld (andere teams e.d.). Dat gezegd hebben, jouw team gaat het in principe zonder blessures gewoon goed doen. Kristoff, Benoot, Bennett, Buchmann en Caruso pakken altijd punten in de grotere wedstrijden en de rest gaat sowieso sprokkelen. Rickaert was het koopje van het spel.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 15:03 schreef Felagund het volgende:
Loting (en idd of de renners echt gaan presteren) is ook belangrijk. Ik heb zelf het gevoel dat er in mijn team te weinig winnaarstypes zitten.
Nee, daar staat me niets van bij. Heb je bewijs?quote:Op zaterdag 12 januari 2019 16:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Wisten jullie dat ik die overwinning voorspeld had?
quote:Op zaterdag 12 januari 2019 18:45 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Nee, daar staat me niets van bij. Heb je bewijs?
Kenner (dat doorgestreepte zien we maar even over het hoofd).quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Foliforov en Rybalkin zijn wel weer eens due voor een wereldprestatie. Beetje brandstof van Gazprom erin en ze vliegen de Siusi op. Mijn twee wildcards voor het wit.
Het idiote aan die prestatie van Foliforov is dat hij noch ervoor, noch erna ook maar ooit 1 dag in de buurt is gekomen van dat niveau. Zelfs in diezelfde Giro niet. Hij reed rond in de grijze middenmoot en ging een dag later ook weer daarin op. Ik heb in mijn leven veel meer rare, wisselvallige, buitenaardse of anderszins suspecte prestaties van wielrenners gezien - van Landis en Froome tot aan Vinokourov en Santambrogio - maar nooit iemand die precies 1 dag in zijn leven wereldtop was. Alleen Foliforov.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 15:53 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Haha, dat blijft ook wel een van de meest bizarre prestaties in het recente wielrennen. Arme Krachtwijk
Je had ook iets van een voorspelling van Groenewegen in de Tour toch?quote:Op zaterdag 12 januari 2019 16:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Wisten jullie dat ik die overwinning voorspeld had?
Foliforov heeft juist in klimtijdritten zijn enige goede prestaties neergezet. De ritzege van Rodriguez is wat mij betreft een grotere outlier.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 20:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het idiote aan die prestatie van Foliforov is dat hij noch ervoor, noch erna ook maar ooit 1 dag in de buurt is gekomen van dat niveau. Zelfs in diezelfde Giro niet. Hij reed rond in de grijze middenmoot en ging een dag later ook weer daarin op. Ik heb in mijn leven veel meer rare, wisselvallige, buitenaardse of anderszins suspecte prestaties van wielrenners gezien - van Landis en Froome tot aan Vinokourov en Santambrogio - maar nooit iemand die precies 1 dag in zijn leven wereldtop was. Alleen Foliforov.
Alsof hij jarenlang een gigantische berg dope had opgespaard en alles in 1 dag in zijn reet heeft geduwd.
Maar ja, dat was vanuit een kopgroep. Foliforov klopte alle klassementsrenners die er volle bak voor gingen.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 20:33 schreef wimderon het volgende:
[..]
Foliforov heeft juist in klimtijdritten zijn enige goede prestaties neergezet. De ritzege van Rodriguez is wat mij betreft een grotere outlier.
Inderdaad. Er winnen wel vaker B- en C-renners vanuit een kopgroep, maar om een tijdrit in een grote ronde te winnen moet je echt wereldklasse zijn.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 20:55 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Maar ja, dat was vanuit een kopgroep. Foliforov klopte alle klassementsrenners die er volle bak voor gingen.
Of gewoon gelijk twee ritten winnen zoals onze Poolse vrienden met dikke slagaders.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 21:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Inderdaad. Er winnen wel vaker B- en C-renners vanuit een kopgroep, maar om een tijdrit in een grote ronde te winnen moet je echt wereldklasse zijn.
Even Majka en co voorbijrijden zonder te ademen. Met veel minder referentie dan Foliforov in klimtijdritten had.quote:Op zaterdag 12 januari 2019 20:55 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Maar ja, dat was vanuit een kopgroep. Foliforov klopte alle klassementsrenners die er volle bak voor gingen.
Rickaert stond heel lang op mijn ronde 1 biedlijstjequote:Op zaterdag 12 januari 2019 16:23 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Loting is inderdaad wel heel belangrijk, paar slechte lotingen kan je klassering redelijk verknallen. Plus dat renners ook van rol zijn gewisseld (andere teams e.d.). Dat gezegd hebben, jouw team gaat het in principe zonder blessures gewoon goed doen. Kristoff, Benoot, Bennett, Buchmann en Caruso pakken altijd punten in de grotere wedstrijden en de rest gaat sowieso sprokkelen. Rickaert was het koopje van het spel.
Ben benieuwd naar Groves trouwens. Enorm snel, maar verwacht dat hij met SEG minder wedstrijden zal rijden waar hij makkelijk punten kan pakken.
Jij vond het zeker leuk dat Bauhaus daar lagquote:Op zondag 13 januari 2019 11:14 schreef franklop het volgende:
Jammer dat het criterium van afgelopen nacht niet meetelt
Die gaat er helemaal niets van bakken?quote:Op zondag 13 januari 2019 11:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Haha, iemand heeft Higuita gekocht.
Hij is al weggebonjourd door Vaughters. Het schijnt dat hij pas in 2020 voor EF komt koersen.quote:Op zondag 13 januari 2019 12:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die gaat er helemaal niets van bakken?
Toch vraag ik me af hoeveel ereplaatsen die gaat halen met nu ook Van der Poel, Jans en Stallaert in de ploeg.quote:Op zondag 13 januari 2019 02:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rickaert stond heel lang op mijn ronde 1 biedlijstje
Ik ook, had em vorig jaar wel in m’n team terwijl hij nu meer kan scoren zonder Joewen...quote:Op zondag 13 januari 2019 13:09 schreef Chiappucci het volgende:
Ik heb nu al spijt dat ik niet op Edmondson heb geboden.
Jup. En Nu zit ik met Molano die elke koers de bitch van Gaviria mag spelen.quote:Op zondag 13 januari 2019 13:09 schreef Chiappucci het volgende:
Ik heb nu al spijt dat ik niet op Edmondson heb geboden.
Ja, dat bedacht ik me ook te laat. Iedereen blijkbaar.quote:Op zondag 13 januari 2019 13:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ook, had em vorig jaar wel in m’n team terwijl hij nu meer kan scoren zonder Joewen...
Ik had hem ook steeds op m'n lijstje staan, maar ze hebben natuurlijk ook nog Trentin en Mezgec. Hij zegt zelf dat hij zich gaat richten op de voorjaarsklassiekers (waar hij niet veel resultaten zal behalen), daarna zal hij toch weer vooral in dienst gaan rijden van de klassementsrenners verwacht ik.quote:Op zondag 13 januari 2019 13:14 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ook, had em vorig jaar wel in m’n team terwijl hij nu meer kan scoren zonder Joewen...
Er was een reden dat hij van mijn lijstje af gingquote:Op zondag 13 januari 2019 13:07 schreef wimderon het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af hoeveel ereplaatsen die gaat halen met nu ook Van der Poel, Jans en Stallaert in de ploeg.
Gewoon even het topic volpostenquote:Op maandag 14 januari 2019 10:28 schreef DecoAoreste het volgende:
Morgen is het al zover! Spannend
Kan trouwens het speelschema en de teams nog even in de OP?
Het speelschema stond al in een van de vorige topics.quote:Op maandag 14 januari 2019 10:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gewoon even het topic volposten
Edit: als wimderon dat klaar heeft staan trouwens
Maar wim zei dat het nog een ruwe versie wasquote:Op maandag 14 januari 2019 11:16 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het speelschema stond al in een van de vorige topics.
We worden beduveld door Wim!quote:Op maandag 14 januari 2019 11:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Maar wim zei dat het nog een ruwe versie was
Voor het ProContinentale circuit heb ik denk ik wel een aardige ploeg inderdaad, maar ik mis toch een goede sprinter voor de WorldTour ben ik bang.quote:Op maandag 14 januari 2019 16:47 schreef tdrone het volgende:
Ja een echte sprokkelploeg die overal wel wat punten meepakt en daardoor best een gevaarlijke tegenstander is. Met name in de rondes met de wat minder aansprekende wedstrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |