Frederique is inderdaad een doodnormale naam. Baloe daarentegen....quote:Op zondag 14 april 2019 21:47 schreef Goitske het volgende:
https://blog.zomerzoen.nl/unieke-kindernaam/
Staan een aantal tussen dat ik denk dat zijn gewoon normale namen. Maar ook echt top namen qua spelling
ik ken een Frederique die zich in normale leven Freeke noemtquote:Op zondag 14 april 2019 21:57 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Frederique is inderdaad een doodnormale naam. Baloe daarentegen....
Maar dit lees ik echt als ai en niet als ee, tenminste wel bij Raimequote:Op vrijdag 12 april 2019 19:44 schreef Leandra het volgende:
Net bij het jeugdjournaal een Raimé, kan ook Raymé geweest zijn trouwens, hoe dan ook zal hij wel redelijk Remi zijn met die naam.
Erg apart dat je je kind broertje kan noemenquote:Op woensdag 24 april 2019 09:16 schreef Stippelrientje het volgende:
Een geboortecentrum in de buurt heeft kindernamen erop gezet van afgelopen feb.
Misschien zit er wat tussen ter inspiratie:
"Yara, Dina, Nore, Sena, Jax, Katja, Dylano, Jules, Hailey, Abel, Saar, Hannah, Joris, Liam, Broertje, Demi, Ilay, Melle, Hilde, Noor, Merijn, Dalicea, Emma, Kane, Laydin, Emily, Yuna, Juul, Joas, JIll, Pim, Jens, Cavani, Néva, Ivar, Mae, Noah en Youp."
Broertje vind ik persoonlijk wel erg apart.
Ja, die met die pony. Zat in GTST en speelt nu een politie agent.quote:Op woensdag 24 april 2019 14:28 schreef Spees_Eend het volgende:
Er is toch een (semi?) BN'er met een Zus? Kan er alleen niet op komen.
Ik heb ook een tante Zus (rond de 65). Vond ik vroeger ook altijd raar. Haar échte naam blijkt anders te zijn, zo mogelijk nog erger: Murkjequote:Op woensdag 24 april 2019 10:32 schreef oh-oh het volgende:
Broer (breur) en Zus waren vroeger hele normale namen hoor. Bij mijn oma hadden ze 16 kinderen en de jongste twee zijn een tweeling, Broer en Zus. En ze had ook nog een nicht die zus heette. Dus mijn moeder had een tante Zus 😂
quote:Op woensdag 24 april 2019 18:39 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Ik heb ook een tante Zus (rond de 65). Vond ik vroeger ook altijd raar. Haar échte naam blijkt anders te zijn, zo mogelijk nog erger: Murkje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |