Zij wel inderdaad, zij zei letterlijk REDEN.quote:Op zaterdag 16 maart 2019 13:44 schreef Aerenia het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Laura dit zo heel letterlijk bedoelde (als in: kritiek leveren op de naam), maar meer als een woordgrap. Ray.den spreek je hetzelfde uit als "reden"
Als het zo geschreven is spreek je het toch uit als Heurik?quote:Op maandag 18 maart 2019 20:04 schreef Sisu het volgende:
Ugh.. die Rayd.en discussie. Lijkt wel een slechte grap uit Mn schoonfamilie.
Die hebben daar ook hun handje vol van en als zwangere kan ik dan alleen maar met Mn ogen rollen of het weg zuchten![]()
Wil je iets te drinken?
-Doe maar een glaasje water.
En dan krijg je dus een mini glaasje.. hohoho. De humor.
Maar met namen vind ik het dus altijd wel tricky.
Zo had ik het bij hen over een vriend die Hørik heet.
Hoe?
Hørik!
Wie hoor-ik?
Dat soort humor. Ik kan er niet zo veel mee.
Voordeel dan weet je bij zo'n naam gelijk welke flauwe grappen gemaakt kunnen wordenquote:Op maandag 18 maart 2019 20:04 schreef Sisu het volgende:
Die hebben daar ook hun handje vol van en als zwangere kan ik dan alleen maar met Mn ogen rollen of het weg zuchten![]()
Wil je iets te drinken?
-Doe maar een glaasje water.
En dan krijg je dus een mini glaasje.. hohoho. De humor.
Maar met namen vind ik het dus altijd wel tricky.
Zo had ik het bij hen over een vriend die Hørik heet.
Hoe?
Hørik!
Wie hoor-ik?
Ze komen uit een durrup. Dus hoor is heur.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als het zo geschreven is spreek je het toch uit als Heurik?
Hun handje vol van? Is dat een nieuwe versie van 'hun mond vol' en 'een handje van' hebben? Voer voor iemand die slechte woordgrappen maakt dit, natuurlijk.quote:Op maandag 18 maart 2019 20:04 schreef Sisu het volgende:
Zo zag ik gister ergens 'met mijn ogen te klapperen' weet niet of het nou serieus was of nietquote:Op dinsdag 19 maart 2019 07:40 schreef McLaura het volgende:
[..]
Hun handje vol van? Is dat een nieuwe versie van 'hun mond vol' en 'een handje van' hebben?
quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:23 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Mijn vriend gebruikt ze ook altijd verkeerdof 'slaat als koek op ei' moet ergens in NL bestaan.
Haha, dat was ik. Bewuste verbastering.quote:Op dinsdag 19 maart 2019 08:23 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Zo zag ik gister ergens 'met mijn ogen te klapperen' weet niet of het nou serieus was of nietmaar moest wel lachen.
Mijn vriend gebruikt ze ook altijd verkeerdof 'slaat als koek op ei' moet ergens in NL bestaan.
Gefeliciteerd ❤quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:43 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik mag ook weer 🖤 Al geloof ik dat we de eerste namen wel duidelijk hebben, maar we houden zo van 3 namen. Alleen Lex heeft er twee, de meiden 3 en Archie gaven we er 1, omdat we dat zo goed vonden passen.
Wel leuk om terug te scrollen in oude topics om mijn namen ‘op te halen’
Mijn man heeft er een laten zetten, met de naam (en in de inkt de as) van onze overleden dochter, hij vindt het fijn om haar 'heel dichtbij te dragen' op die manier. Ik vond een naamtattoo al snel ordinair, maar ik vind het enorm mooi en subtiel gedaan. Gek genoeg vind ik een tattoo van de namen van onze levende kinderen een no-go, gek hoe dat werkt.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zouden jullie een tattoo op je lijf zetten met de naam van je kind(eren)?
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 19 maart 2019 09:43 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik mag ook weer 🖤 Al geloof ik dat we de eerste namen wel duidelijk hebben, maar we houden zo van 3 namen. Alleen Lex heeft er twee, de meiden 3 en Archie gaven we er 1, omdat we dat zo goed vonden passen.
Wel leuk om terug te scrollen in oude topics om mijn namen ‘op te halen’
Mooi ook ja, ik heb Afra ook op m'n lijstjequote:Op woensdag 20 maart 2019 17:17 schreef Roomsnoes het volgende:
@:elamanilo Ik heb een Ambra in de groep. Dat vind ik ook n leuke voor jou!
Yes, naam van oudste op mn rechtervoet. De jongens komen op mn linkervoet.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zouden jullie een tattoo op je lijf zetten met de naam van je kind(eren)?
Misschien ouders die in het leger werkenquote:Op vrijdag 12 april 2019 19:27 schreef LeSage het volgende:
Ik zag net een pareltje achter de kassa bij de plaatselijke appie: C.hinoeq
Al vaker gehoord en meerder spellingenquote:Op vrijdag 12 april 2019 19:27 schreef LeSage het volgende:
Ik zag net een pareltje achter de kassa bij de plaatselijke appie: C.hinoeq
Ik ken een Chinoek.quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:42 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Al vaker gehoord en meerder spellingen
Chinook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |