Spreek je dat dan uit als Eelie? Of als Ielai?quote:Op woensdag 6 maart 2019 13:56 schreef Schanu het volgende:
[..]
Ja klopt iddEn ik snap dat jij hem eerder anders zou uitspreken, dat doen de meeste namelijk. Wij dachten voor een eenvoudige naam te gaan maar blijkt het toch nog best ingewikkeld
Dankje trouwens
En ik zag laatst Eli voor een jongen. Vond ik ook wel erg mooi
Ik zou het eigenlijk niet weten, ik ken de naam alleen van geschreven tekst. Ik ging uit van de uitspraak Eelie, maar het zou evengoed Ielai kunnen zijn inderdaad.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:16 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Spreek je dat dan uit als Eelie? Of als Ielai?
NL's versus Engels/Amerikaans. Ik zou in NL voor Eelie gaan als ik moest gokken.quote:Op woensdag 6 maart 2019 14:17 schreef Schanu het volgende:
[..]
Ik zou het eigenlijk niet weten, ik ken de naam alleen van geschreven tekst. Ik ging uit van de uitspraak Eelie, maar het zou evengoed Ielai kunnen zijn inderdaad.
Ik ken m als zoon van een FOK!user, en zij spreken het uit als Eeliquote:Op woensdag 6 maart 2019 14:16 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Spreek je dat dan uit als Eelie? Of als Ielai?
Ela, is Noas iets voor jullie? Die heb ik ooit 1 x via via gehoord. Ik vind het mooi bij de andere twee, maar weet niet of jij die -s te hard vindt!quote:Op woensdag 6 maart 2019 12:25 schreef elamanilo het volgende:
Franny, zo vind ik de naam van CassElliot d'r zoon ook zo mooi, maar ook zo verwarrend tussen de onzen.Tum is leuk, die schrijf ik op.
Pinq, een 'gewone' naam kan ook opeens wel het juiste gevoel hebben natuurlijk. Of een wat ouderwetsere naam, die wel 'gewoon' is, maar je niet heel veel tegenkomt, die zijn er ook genoeg.
Amaia staat bij mij ook hoog op de lijstquote:Op woensdag 6 maart 2019 15:23 schreef CaVaBien het volgende:
Ik vind de volgende namen heel mooi op dit moment.
Meisjes:
Selina
Yasmin
Mina
Ela
Amaya
Melis
Maya
Sena
Jongens:
Luke
Lucas
Thom
Matthias
Joshua
Sam
Umut (spreek je uit als oemoet)
Semih
Eyen voldoet wel aan je eisen (uitspreken als Ee-jén). Ooit gepikt van een aziatisch Project Runway model.quote:Op woensdag 6 maart 2019 11:39 schreef elamanilo het volgende:
Same! Ik krijg het een beetje op m'n heupen opeens![]()
De meisjesnaam komen we wel uit, maar voor jongens is het nog steeds minder makkelijk. Als iemand nog ergens iets verrassends heeft liggen, kom maar door!
Wat ik zoek:
Ik weet eigenlijk niet eens precies hoe te omschrijven, het gaat natuurlijk om het gevoel. Exotisch, Aziatisch of internationaal, kort, zacht, out of this world, maar toch eenvoudig...![]()
Een naam als Julan vind ik bijvoorbeeld wel mooi, maar tegelijk is zo'n naam ook erg gevoelig om te verpauperen heb ik het gevoel. Ik ben in ieder geval heel erg kritisch als het zo voor het echie is. Dus er staat wel wat op de shortlist, maar ik heb nog geen 100% dit is het gevoel.
Jongensnaam: Amanquote:Op woensdag 6 maart 2019 11:39 schreef elamanilo het volgende:
Same! Ik krijg het een beetje op m'n heupen opeens![]()
De meisjesnaam komen we wel uit, maar voor jongens is het nog steeds minder makkelijk. Als iemand nog ergens iets verrassends heeft liggen, kom maar door!
Wat ik zoek:
Ik weet eigenlijk niet eens precies hoe te omschrijven, het gaat natuurlijk om het gevoel. Exotisch, Aziatisch of internationaal, kort, zacht, out of this world, maar toch eenvoudig...![]()
Een naam als Julan vind ik bijvoorbeeld wel mooi, maar tegelijk is zo'n naam ook erg gevoelig om te verpauperen heb ik het gevoel. Ik ben in ieder geval heel erg kritisch als het zo voor het echie is. Dus er staat wel wat op de shortlist, maar ik heb nog geen 100% dit is het gevoel.
Zou kunnen - ik wist dat het een zachte naam was, maar kwam er niet op. Toen heb ik in een namentopic van 10 jaar terug gekeken in namenlijst in de openingspost, en zo wist ik het weerquote:Op woensdag 6 maart 2019 22:40 schreef Jentin het volgende:
Haha, dat is grappig, @:lemijn : ik las hier vanmiddag mee en moest even daarna ook ineens denken aan die naam, van die user. Was dat niet cattie? (Zo confronterend steeds om te merken hoe lang ik hier al lurkte)
Spreek je dat dan uit zoals Ivo maar dan met een e ipv een o? Of meer zoals Yves?quote:Op woensdag 6 maart 2019 22:28 schreef Lemijn het volgende:
Ela: lang geleden schreef hier een moeder mee met een zoon genaamd Ive. Zou dat nog bij je passen?
Echt als Ievuh. Dus idd Ivo met een e!quote:Op donderdag 7 maart 2019 08:36 schreef Malteser het volgende:
[..]
Spreek je dat dan uit zoals Ivo maar dan met een e ipv een o? Of meer zoals Yves?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat grappigquote:Op donderdag 7 maart 2019 10:04 schreef elamanilo het volgende:
Ha mensen, jullie kennen me al veel te goed zie ik alweer! Wat tof!
Zowel Eli als Ive staan op onze shortlist.
Nog niet misschien.quote:Op donderdag 7 maart 2019 17:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zouden jullie een tattoo op je lijf zetten met de naam van je kind(eren)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |