Nee helaas niet. Ik ga morgen op zoek of hij ook in een boekenwinkel te koop is, zo niet maak ik maandag even goede foto's als ik weer op het werk benquote:Op donderdag 10 januari 2019 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh leuk zeg! Online inkijken kan zeker niet?
Ben benieuwdquote:Op donderdag 10 januari 2019 19:08 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nee helaas niet. Ik ga morgen op zoek of hij ook in een boekenwinkel te koop is, zo niet maak ik maandag even goede foto's als ik weer op het werk ben
Dat is k*t!quote:Op donderdag 10 januari 2019 20:37 schreef altootje86 het volgende:
Nou...![]()
Ik wou lekker gaan netflixen, moet ik na een storing opnieuw inloggen. En dat is *** want ik weet het wachtwoord niet (meer), vriend zit in het buitenland voor werk en account zit op zijn emailadres. Maar nou reageert die natuurlijk weer net niet![]()
Oe niets ernstigs?quote:Op donderdag 10 januari 2019 20:02 schreef LPFAN het volgende:
Blegh kreeg net een zooi gloeiend heet water over me heen tijdens het afwassen.
Nee gelukkig alleen beetje rode huid. Gelijk shirt uitgetrokken en huid drooggemaakt.quote:
Wordt hier nu voor mij gedaanquote:Op vrijdag 11 januari 2019 09:13 schreef Poes. het volgende:
Hoi
Kwart over 9 en ik heb de wasmachine al draaien, gestofzogen en gedweild, wc gepoetst.
Doe maar fanatiek
Naja, ik betaal wel voor het huren natuurlijk.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 11:03 schreef Poes. het volgende:
Hoiii![]()
Doe maar duur IJs, krijg je zomaar een gloednieuwe leenauto mee?![]()
Ik kocht bij de groenteboer een kilo paprika, 2 courgettes en 3 rode uien, een kleine watermeloen, 2 bakjes gemengde druiven, 2 bakjes snoeptomaatjes en een Granny Smith appel. Doe eens gokken wat me dat heeft gekost!
[ afbeelding ]
Oh echt? Dat is stom. Ik dacht dat je gewoon een auto meekreeg als je eigen voor de keuring/onderhoud moet. Vandaar mijn verbazing dat je zo'n nieuwe meekreegquote:Op vrijdag 11 januari 2019 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, ik betaal wel voor het huren natuurlijk.![]()
En de ene groenteboer is de andere niet, maar ik gok op minder dan het in de gemiddelde supermarkt zou kosten gezien de buit.
Neen, alleen de leenfiets is gratis. Normaal laat ik me altijd oppikken en wegbrengen door m'n zus, maar dat wilde ik niet vragen nu. (Twee weken geleden bevallen, dus dan is het óf oppas regelen of kind inpakken voor 5 minuten heen en weer rijden.)quote:Op vrijdag 11 januari 2019 11:15 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oh echt? Dat is stom. Ik dacht dat je gewoon een auto meekreeg als je eigen voor de keuring/onderhoud moet. Vandaar mijn verbazing dat je zo'n nieuwe meekreeg![]()
En ja, dat is een goede redenatie
Vreemde fietsenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neen, alleen de leenfiets is gratis. Normaal laat ik me altijd oppikken en wegbrengen door m'n zus, maar dat wilde ik niet vragen nu. (Twee weken geleden bevallen, dus dan is het óf oppas regelen of kind inpakken voor 5 minuten heen en weer rijden.)
En "vreemde fietsen" kan ik niet mee omgaan.
¤10,-quote:Op vrijdag 11 januari 2019 11:20 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb niet echt een idee van wat producten kostendus verras me
Een dagje, hij gaat vanmiddag weer terug.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 11:19 schreef Poes. het volgende:
[..]
Vreemde fietsen![]()
Hoe lang heb je de leenauto nodig?
Ohh dan valt het qua kosten ook wel mee toch?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een dagje, hij gaat vanmiddag weer terug.
Nee echt niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 11:29 schreef Poes. het volgende:
Ja man, geen supermarkt groente/fruit meer voor ons.
Kwam neer op ¤35 dacht ik, plus de benzine.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 11:35 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ohh dan valt het qua kosten ook wel mee toch?
Dat is te doenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kwam neer op ¤35 dacht ik, plus de benzine.
Ik ook.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 11:38 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat is te doenIk hoop dat de kosten aan je eigen auto meevallen.
Wil t ook graag op de markt gaan kopen. Maar de markt hier is op woensdag. En dan werk ikquote:Op vrijdag 11 januari 2019 11:29 schreef Poes. het volgende:
Ja man, geen supermarkt groente/fruit meer voor ons.
Dit komt bij de groenteboer weg, klein supermarktjequote:Op vrijdag 11 januari 2019 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil t ook graag op de markt gaan kopen. Maar de markt hier is op woensdag. En dan werk ik.
Is hier nietquote:Op vrijdag 11 januari 2019 11:47 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dit komt bij de groenteboer weg, klein supermarktje
Dat schiet niet op nee.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 11:48 schreef Samzz het volgende:
Dan moet ik stad en land af rijden en dat kost meer aan benzine en tijd.
De AH.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:06 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat schiet niet op nee.
Waar doe jij normaal je boodschappen?
Succes!quote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:41 schreef Poes. het volgende:
[..]
AH![]()
Ik zal richting therapie,Tot vanavond!
Succes!quote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:41 schreef Poes. het volgende:
[..]
AH![]()
Ik zal richting therapie,Tot vanavond!
Voor verkoudheid naar de huisarts?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 14:16 schreef sararaats het volgende:
De eerste verkoudheid is een feit.
Straks naar de huisarts.
Snotter.
Oh bahquote:Op vrijdag 11 januari 2019 15:09 schreef Sarabi het volgende:
Onverwacht een rommelkamer opgeruimd en schoongemaakt.
We zagen opeens maden.
Niet leuk maar het resultaat is nu wel fijn
Niet dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 14:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Voor verkoudheid naar de huisarts?
Daar zou ik geen huisarts mee gaan lastig vallenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 15:31 schreef sararaats het volgende:
[..]
Niet dan?
Ik voel me hondsberoerd.
Daar heb je ook weer gelijk inquote:Op vrijdag 11 januari 2019 15:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Naja, net wat voor gezondheid je zelf hebt. M'n opa met longemfyseem moest wel meteen naar de HA bij verkoudheid.
Heb je gelijk inquote:Op vrijdag 11 januari 2019 15:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Naja, net wat voor gezondheid je zelf hebt. M'n opa met longemfyseem moest wel meteen naar de HA bij verkoudheid.
Lekkerquote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:11 schreef LPFAN het volgende:
De oliebollenkraam stond nog bij het winkelcentrum bij het zwembad. Toch nog een roomhoorn kunnen meenemen![]()
Dat is heftige medicatie als je al copd hebt.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 15:50 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Heb je gelijk inMijn moeder krijgt ook een prednison kuur met verkoudheid. (COPD)
Jaquote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is heftige medicatie als je al copd hebt.
Rot dat het weer k*t was. Nu maar ff bij komen danquote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:23 schreef Poes. het volgende:
Zo, dat ging weer kut![]()
Lekker LP, toch nog!En mooi dat je lekker hebt gezwommen, volgende week maar weer
Sarabi!!!Waar kwamen die weg?
Dat had je laatst toch ook gehad?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:23 schreef sararaats het volgende:
Ik lust geen oliebollen.
Binnenkort slaaponderzoek. Ik ben eens benieuwd.
Wat nou, hebben de motten hem opgevreten?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:24 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Rot dat het weer k*t was. Nu maar ff bij komen dan
En jaAlleen ik heb wel dringend een nieuw badpak nodig
Neequote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:24 schreef Poes. het volgende:
[..]
Wat nou, hebben de motten hem opgevreten?
Nee dat was een longonderzoek.quote:
Ieeuuww, dat gebeurd je niet weerquote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:25 schreef Sarabi het volgende:
Er stonden nog oude ingrediënten voor bier brouwen in een hoekje.
Ohhh da's een mooi tekenquote:
Ah okquote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
Nee dat was een longonderzoek.
Volgens de arts heb ik kleine longetjes maar ik ben ook een kleine dame.
25 januari binnen 26 januari buiten.
Nah neequote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:26 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ieeuuww, dat gebeurd je niet weer![]()
Prison hooch
[..]
Ohhh da's een mooi teken
Hahahahaquote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:27 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Nah neeLag zostraks bijna half naakt in het zwembad omdat ie steeds afzakt
Jaquote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:28 schreef Poes. het volgende:
[..]
HahahahaNou, dan maar even naar de Primark
Ik heb één keer een Ali badpak gekocht, ze hadden een groot blond blank model. Maar het was toch écht maatje mini Chineesje wat ik binnenkreegquote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:29 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Jamaar even kijken wat die heeft. Heb ook leuke op Alie gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |