Succes!quote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:41 schreef Poes. het volgende:
[..]
AH![]()
Ik zal richting therapie,Tot vanavond!
Succes!quote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:41 schreef Poes. het volgende:
[..]
AH![]()
Ik zal richting therapie,Tot vanavond!
Voor verkoudheid naar de huisarts?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 14:16 schreef sararaats het volgende:
De eerste verkoudheid is een feit.
Straks naar de huisarts.
Snotter.
Oh bahquote:Op vrijdag 11 januari 2019 15:09 schreef Sarabi het volgende:
Onverwacht een rommelkamer opgeruimd en schoongemaakt.
We zagen opeens maden.
Niet leuk maar het resultaat is nu wel fijn
Niet dan?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 14:35 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Voor verkoudheid naar de huisarts?
Daar zou ik geen huisarts mee gaan lastig vallenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 15:31 schreef sararaats het volgende:
[..]
Niet dan?
Ik voel me hondsberoerd.
Daar heb je ook weer gelijk inquote:Op vrijdag 11 januari 2019 15:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Naja, net wat voor gezondheid je zelf hebt. M'n opa met longemfyseem moest wel meteen naar de HA bij verkoudheid.
Heb je gelijk inquote:Op vrijdag 11 januari 2019 15:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Naja, net wat voor gezondheid je zelf hebt. M'n opa met longemfyseem moest wel meteen naar de HA bij verkoudheid.
Lekkerquote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:11 schreef LPFAN het volgende:
De oliebollenkraam stond nog bij het winkelcentrum bij het zwembad. Toch nog een roomhoorn kunnen meenemen![]()
Dat is heftige medicatie als je al copd hebt.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 15:50 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Heb je gelijk inMijn moeder krijgt ook een prednison kuur met verkoudheid. (COPD)
Jaquote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is heftige medicatie als je al copd hebt.
Rot dat het weer k*t was. Nu maar ff bij komen danquote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:23 schreef Poes. het volgende:
Zo, dat ging weer kut![]()
Lekker LP, toch nog!En mooi dat je lekker hebt gezwommen, volgende week maar weer
Sarabi!!!Waar kwamen die weg?
Dat had je laatst toch ook gehad?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:23 schreef sararaats het volgende:
Ik lust geen oliebollen.
Binnenkort slaaponderzoek. Ik ben eens benieuwd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |