Oh echt? Dat is stom. Ik dacht dat je gewoon een auto meekreeg als je eigen voor de keuring/onderhoud moet. Vandaar mijn verbazing dat je zo'n nieuwe meekreegquote:Op vrijdag 11 januari 2019 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, ik betaal wel voor het huren natuurlijk.![]()
En de ene groenteboer is de andere niet, maar ik gok op minder dan het in de gemiddelde supermarkt zou kosten gezien de buit.
Neen, alleen de leenfiets is gratis. Normaal laat ik me altijd oppikken en wegbrengen door m'n zus, maar dat wilde ik niet vragen nu. (Twee weken geleden bevallen, dus dan is het ķf oppas regelen of kind inpakken voor 5 minuten heen en weer rijden.)quote:Op vrijdag 11 januari 2019 11:15 schreef Poes. het volgende:
[..]
Oh echt? Dat is stom. Ik dacht dat je gewoon een auto meekreeg als je eigen voor de keuring/onderhoud moet. Vandaar mijn verbazing dat je zo'n nieuwe meekreeg![]()
En ja, dat is een goede redenatie
Vreemde fietsenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neen, alleen de leenfiets is gratis. Normaal laat ik me altijd oppikken en wegbrengen door m'n zus, maar dat wilde ik niet vragen nu. (Twee weken geleden bevallen, dus dan is het ķf oppas regelen of kind inpakken voor 5 minuten heen en weer rijden.)
En "vreemde fietsen" kan ik niet mee omgaan.
¤10,-quote:Op vrijdag 11 januari 2019 11:20 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb niet echt een idee van wat producten kostendus verras me
Een dagje, hij gaat vanmiddag weer terug.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 11:19 schreef Poes. het volgende:
[..]
Vreemde fietsen![]()
Hoe lang heb je de leenauto nodig?
Ohh dan valt het qua kosten ook wel mee toch?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 11:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een dagje, hij gaat vanmiddag weer terug.
Nee echt niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 11:29 schreef Poes. het volgende:
Ja man, geen supermarkt groente/fruit meer voor ons.
Kwam neer op ¤35 dacht ik, plus de benzine.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 11:35 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ohh dan valt het qua kosten ook wel mee toch?
Dat is te doenquote:Op vrijdag 11 januari 2019 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kwam neer op ¤35 dacht ik, plus de benzine.
Ik ook.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 11:38 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat is te doenIk hoop dat de kosten aan je eigen auto meevallen.
Wil t ook graag op de markt gaan kopen. Maar de markt hier is op woensdag. En dan werk ikquote:Op vrijdag 11 januari 2019 11:29 schreef Poes. het volgende:
Ja man, geen supermarkt groente/fruit meer voor ons.
Dit komt bij de groenteboer weg, klein supermarktjequote:Op vrijdag 11 januari 2019 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wil t ook graag op de markt gaan kopen. Maar de markt hier is op woensdag. En dan werk ik.
Is hier nietquote:Op vrijdag 11 januari 2019 11:47 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dit komt bij de groenteboer weg, klein supermarktje
Dat schiet niet op nee.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 11:48 schreef Samzz het volgende:
Dan moet ik stad en land af rijden en dat kost meer aan benzine en tijd.
De AH.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:06 schreef Poes. het volgende:
[..]
Dat schiet niet op nee.
Waar doe jij normaal je boodschappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |