OP NAAR FB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 9 januari 2019 15:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[ Bericht 17% gewijzigd door Charlotte3 op 09-01-2019 15:29 ]
WTF WTF WTF WTF WTF WTF WTF WTF WTF WTF WTF WTF WTF WTF WTF WTF WTF WTF WTF WTF WTF
Was dit niet al heel de tijd de TT? Of nou ja, in ieder geval een dik uur?quote:Op woensdag 9 januari 2019 16:21 schreef GGMM het volgende:
Ik zie dat Don zich direct met de TT bemoeit.
Dit zou kunnen escaleren.
Voor deze informatie kun je het beste het logboek, onderaan het topic raadplegenquote:Op woensdag 9 januari 2019 16:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Was dit niet al heel de tijd de TT? Of nou ja, in ieder geval een dik uur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 januari 2019 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor deze informatie kun je het beste het logboek, onderaan het topic raadplegenSjonge jonge.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op woensdag 9 januari 2019 16:21 schreef GGMM het volgende:
Ik zie dat Don zich direct met de TT bemoeit.
Dit zou kunnen escaleren.
JIJ MOET GEWOON TT's AANPASSEN IN JE EIGEN FORUMDEELquote:Op woensdag 9 januari 2019 16:37 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
DONNY, het is FRIET!![]()
Laat mijn TT maar gewoon met rust.. heeft toch geen zin!!
Natuurlijk is het friet, alleen psycho's zeggen patat.quote:Op woensdag 9 januari 2019 16:37 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
DONNY, het is FRIET!![]()
Laat mijn TT maar gewoon met rust.. heeft toch geen zin!!
Ja, haha dat blijkt!quote:Op woensdag 9 januari 2019 16:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Natuurlijk is het friet, alleen psycho's zeggen patat.
Daar komt alleen geen hond.quote:Op woensdag 9 januari 2019 16:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
JIJ MOET GEWOON TT's AANPASSEN IN JE EIGEN FORUMDEEL
Behalve als je Belg bent.quote:
Ik ook niet, daarom negeer ik die onder de gordel opmerking van Raja ook gewoon.quote:Op woensdag 9 januari 2019 16:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die neem ik niet serieus.
Heel verstandig.quote:Op woensdag 9 januari 2019 16:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom negeer ik die onder de gordel opmerking van Raja ook gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |