Ga weg.quote:Op woensdag 9 januari 2019 15:26 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nee, volgens mij bedoel je daarmee American Horror Story
Ga wegquote:Op woensdag 9 januari 2019 15:26 schreef Anneloos het volgende:
[..]
Nee, dat is Orphan Black.quote:Op woensdag 9 januari 2019 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is toch met dat meisje die 15 rollen speelt?
Ik vond het juist wel verfrissend, maar snap je wel ja. Bij een echt goede serie zou ik dit ook ut vinden en word ik uit het verhaal gehaald, maar dit keek wel lekker weg en had niet al te veel diepgang. Dan is het wel grappig.quote:Op woensdag 9 januari 2019 15:26 schreef Saind het volgende:
[..]
naja doodvermoeiend
Dat is niet hoe ik films wil kijken
zeker met van die kapot saaie verhaallijnen als in deze aflevering, kom er echt amper doorheen
Yep. En patatquote:Op woensdag 9 januari 2019 15:28 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Lekker.. met pindasaus, mayo en uitjes toch?!
Dit is zeker een poging om bijdehand te zijn?quote:Op woensdag 9 januari 2019 15:28 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Lekker.. met pindasaus, mayo en uitjes toch?!
Ik vond het wel leuk. Niets bijzonders of goed, maar gewoon vermakelijk.quote:Op woensdag 9 januari 2019 15:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Oh ja.
Die was ook waardeloos
Ging fout, oeps!quote:Op woensdag 9 januari 2019 15:29 schreef GGMM het volgende:
HIER WORDT GEMODDEREERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nee Orphan Black, simpele ziel.quote:Op woensdag 9 januari 2019 15:26 schreef Anneloos het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 januari 2019 15:30 schreef GGMM het volgende:
lol, ze drukte op edit ipv quote.
Brabantse mods
Je moet al blij zijn dat ze hier niet de boel onder schijt.quote:Op woensdag 9 januari 2019 15:30 schreef GGMM het volgende:
lol, ze drukte op edit ipv quote.
Brabantse mods
quote:Op woensdag 9 januari 2019 15:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[ Bericht 17% gewijzigd door Charlotte3 op 09-01-2019 15:29 ]
WTF WTF WTF WTF WTF WTF WTF WTF WTF WTF WTF WTF WTF WTF WTF WTF WTF WTF WTF WTF WTF
Karma voor mijquote:Op woensdag 9 januari 2019 15:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
WTF WTF WTF WTF WTF WTF WTF WTF WTF WTF WTF WTF WTF WTF WTF WTF WTF WTF WTF WTF WTF
OP NAAR FB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 9 januari 2019 15:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Was dit niet al heel de tijd de TT? Of nou ja, in ieder geval een dik uur?quote:Op woensdag 9 januari 2019 16:21 schreef GGMM het volgende:
Ik zie dat Don zich direct met de TT bemoeit.
Dit zou kunnen escaleren.
Voor deze informatie kun je het beste het logboek, onderaan het topic raadplegenquote:Op woensdag 9 januari 2019 16:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Was dit niet al heel de tijd de TT? Of nou ja, in ieder geval een dik uur?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 januari 2019 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Voor deze informatie kun je het beste het logboek, onderaan het topic raadplegenSjonge jonge.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op woensdag 9 januari 2019 16:21 schreef GGMM het volgende:
Ik zie dat Don zich direct met de TT bemoeit.
Dit zou kunnen escaleren.
JIJ MOET GEWOON TT's AANPASSEN IN JE EIGEN FORUMDEELquote:Op woensdag 9 januari 2019 16:37 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
DONNY, het is FRIET!![]()
Laat mijn TT maar gewoon met rust.. heeft toch geen zin!!
Natuurlijk is het friet, alleen psycho's zeggen patat.quote:Op woensdag 9 januari 2019 16:37 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
DONNY, het is FRIET!![]()
Laat mijn TT maar gewoon met rust.. heeft toch geen zin!!
Ja, haha dat blijkt!quote:Op woensdag 9 januari 2019 16:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Natuurlijk is het friet, alleen psycho's zeggen patat.
Daar komt alleen geen hond.quote:Op woensdag 9 januari 2019 16:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
JIJ MOET GEWOON TT's AANPASSEN IN JE EIGEN FORUMDEEL
Behalve als je Belg bent.quote:
Ik ook niet, daarom negeer ik die onder de gordel opmerking van Raja ook gewoon.quote:Op woensdag 9 januari 2019 16:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die neem ik niet serieus.
Heel verstandig.quote:Op woensdag 9 januari 2019 16:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom negeer ik die onder de gordel opmerking van Raja ook gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |