Dan staat enkel mijn eigen e-mailadres er bij.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon reply doen en dan alles behalve de adressen wissen.
Ik ga erwtensoep eten.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik maak er verder geen woorden aan vuil.
Wat eten jullie?
Dat zei ik net al makker. Pasta met kipquote:Op woensdag 9 januari 2019 17:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat eten jullie?
Bang dat je ook aan de beurt bent?quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niveau
Deze SC
Niveau ín deze SC![]()
![]()
soort boeuf bourguignon met ossenstaartquote:Op woensdag 9 januari 2019 17:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat eten jullie?
Eh, ok.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:28 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Bang dat je ook aan de beurt bent?
Weet ik nog niet, overweeg naar de snackbar te gaan.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat eten jullie?
Jij als mod hebt daar nooit voor gezorgd maar ik probeer de kwaliteit hier te bewaren ja.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niveau
Deze SC
Niveau ín deze SC![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, overweeg naar de snackbar te gaan.![]()
Is wel een eind omrijden alleen. Vroeger, toen ik er nog boven woonde was dat een stuk makkelijker.
Wat heb je eigenlijk met dat paardenmeisje van je gedaan? Ben even haar naam kwijt.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij als mod hebt daar nooit voor gezorgd maar ik probeer de kwaliteit hier te bewaren ja.
Bv met selectie aan de poort en interessante seminars over wielrennen
quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij als mod hebt daar nooit voor gezorgd maar ik probeer de kwaliteit hier te bewaren ja.
En dan neem je daar natuurlijk een salade?quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is wel een eind omrijden alleen. Vroeger, toen ik er nog boven woonde was dat een stuk makkelijker.
Welke snack(s) zou je bestellen mocht je gaan?quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed bezig hoor Knut.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:29 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En een Spa rood.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En dan neem je daar natuurlijk een salade?
Xcachet?quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat heb je eigenlijk met dat paardenmeisje van je gedaan? Ben even haar naam kwijt.
Salade en een spa rood.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Welke snack(s) zou je bestellen mocht je gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Salade en een spa rood.Lekker maatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Smerige homp vlees dat je bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh ja Xcachet, ik vond haar wel aardig.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Xcachet?
Die heb ik aan 2 pakis op aruba mee gegeven.
Xcachet,Anneloos,Jojo,Charlotte,Karina vind ik allemaal prima users. Ze laten zich niet zo snel wegjagen. Getuigt tenminste van karakter.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Oh ja Xcachet, ik vond haar wel aardig.
Die is toch alleen weg vanwege bans?quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Xcachet,Anneloos,Jojo,Charlotte,Karina vind ik allemaal prima users. Ze laten zich niet zo snel wegjagen. Getuigt tenminste van karakter.
Ik bedoel, hoe vaak zien we JC hier nu nog?
Verpest mijn grap even. Bedankt.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die is toch alleen weg vanwege bans?
Denk dat onlogisch een grap probeerde. (Die mislukte)quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:37 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Die is toch alleen weg vanwege bans?
Oei, dat was dan sowieso geen beste grap. Maar alsnog mijn excuses.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verpest mijn grap even. Bedankt.
Ik ben koken.
Op Anneloos na helemaal mee eens trouwens.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Xcachet,Anneloos,Jojo,Charlotte,Karina vind ik allemaal prima users. Ze laten zich niet zo snel wegjagen. Getuigt tenminste van karakter.
Anneloos zit in ongeacht welk topic alleen maar aandacht te zoeken. Bijzonder treurig.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gaat dit om de SC of VBL? Want bij VBL mag je Lavender niet vergeten.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En Onlo probeert haar dat te geven maar wordt elke keer afgewezenquote:Op woensdag 9 januari 2019 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Anneloos zit in ongeacht welk topic alleen maar aandacht te zoeken. Bijzonder treurig.
Dat soort types moet je juist geen aandacht geven als je in hun broekje wil.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En Onlo probeert haar dat te geven maar wordt elke keer afgewezen
Misschien moet befbekje haar dan maar eens een ballgag omdoen.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Anneloos zit in ongeacht welk topic alleen maar aandacht te zoeken. Bijzonder treurig.
Zit alleen nog in f&squote:Op woensdag 9 januari 2019 17:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Karina zie ik wel weinig meer posten.
Ik kon me oprecht niet bedenken wat het wasquote:Op woensdag 9 januari 2019 17:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Films en series
Je grappen komen niet helemaal uit de verf
TV minus films en series dusquote:Op woensdag 9 januari 2019 17:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Hebben ze volgens mij vorig jaar uit elkaar getrokken. TV is nu echt alleen maar TV dingen.
Astro TVquote:Op woensdag 9 januari 2019 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
TV minus films en series dus
Wat hou je dan nog over? Reclame?
VI.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee. Veronica Inside, maar daar hebben wij in VBL al een topic voor, dus beter ga jij achter even regelen dat TV dicht gaat.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sport?quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Late night shows, kookprogramma's dat soort crapquote:Op woensdag 9 januari 2019 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boerenkool!quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wat eten jullie?
Veel plezierquote:Op woensdag 9 januari 2019 17:47 schreef Saind het volgende:
Over films gesproken
Ik kijk Wet Hot American Summer
Kijken mensen echt nog naar dat soort onzin?quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Oh en Utopia, maar dat heeft ook al een eigen forumdeel. Gewoon opheffen dus, dat TV.
Volgens mij wel, redelijk actief toch hier op FOK!? Kan best dat dat de enige mensen zijn die nog kijken, maar toch.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijken mensen echt nog naar dat soort onzin?
Of het is gewoon een leuke slowchat voor ze zonder dat ze er nog naar kijken.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, redelijk actief toch hier op FOK!? Kan best dat dat de enige mensen zijn die nog kijken, maar toch.
FOK is toch door Big Brother ontstaan, of zoiets?quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, redelijk actief toch hier op FOK!? Kan best dat dat de enige mensen zijn die nog kijken, maar toch.
Kan ook. Neem jij er even een kijkje? Ik durf dat niet.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of het is gewoon een leuke slowchat voor ze zonder dat ze er nog naar kijken.
Ja, je hebt zelfs een Utopia topic hier!quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, maar ik had pas 3 jaar later een account.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
FOK is toch door Big Brother ontstaan, of zoiets?
*forumdeel lieverd.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:49 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja, je hebt zelfs een Utopia topic hier!
Een compleet subforum, doos.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:49 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Dit dus.quote:
Dat mag wel wat vriendelijker moderator onlogisch.quote:
Vermanende topicpointer daar, volgens mij hebben ze daar vaak ruzie.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Kan ook. Neem jij er even een kijkje? Ik durf dat niet.
geregistreerd op: dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:56quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, maar ik had pas 3 jaar later een account.
Dat meen je niet.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:49 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Mijn echte account.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
AnneloosDoe eens normaal manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-
Hier ongewenst bijdehand komen doen en dan janken dat er niet normaal tegen je gedaan wordtquote:
Matige imitatiequote:
moet dit nog inkoken ofzo?quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:53 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Begint ergens op te lijken
Nou.. eet smakelijk!quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:53 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Die totaal geen interesse tactiek houdt Onlo al 5 jaar vol.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:54 schreef Doublepain het volgende:
Onlo probeert nu de TOTAAL GEEN INTERESSE tackiek
Benieuwd of ze nu wel hapt op hem
Looking good Mr. Pearson.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:53 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
lolquote:Op woensdag 9 januari 2019 17:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die totaal geen interesse tactiek houdt Onlo al 5 jaar vol.
lol.
ja daarom nu fornuisquote:
Koop eens een nieuwe panquote:Op woensdag 9 januari 2019 17:53 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Wel jammer dat je slippers ontbreken op deze foto.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:53 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |