VI.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
TV minus films en series dus
Wat hou je dan nog over? Reclame?
Nee. Veronica Inside, maar daar hebben wij in VBL al een topic voor, dus beter ga jij achter even regelen dat TV dicht gaat.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sport?quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Late night shows, kookprogramma's dat soort crapquote:Op woensdag 9 januari 2019 17:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Boerenkool!quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik maak er verder geen woorden aan vuil.
Wat eten jullie?
Veel plezierquote:Op woensdag 9 januari 2019 17:47 schreef Saind het volgende:
Over films gesproken
Ik kijk Wet Hot American Summer
Kijken mensen echt nog naar dat soort onzin?quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:47 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Oh en Utopia, maar dat heeft ook al een eigen forumdeel. Gewoon opheffen dus, dat TV.
Volgens mij wel, redelijk actief toch hier op FOK!? Kan best dat dat de enige mensen zijn die nog kijken, maar toch.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijken mensen echt nog naar dat soort onzin?
Of het is gewoon een leuke slowchat voor ze zonder dat ze er nog naar kijken.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, redelijk actief toch hier op FOK!? Kan best dat dat de enige mensen zijn die nog kijken, maar toch.
FOK is toch door Big Brother ontstaan, of zoiets?quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij wel, redelijk actief toch hier op FOK!? Kan best dat dat de enige mensen zijn die nog kijken, maar toch.
Kan ook. Neem jij er even een kijkje? Ik durf dat niet.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Of het is gewoon een leuke slowchat voor ze zonder dat ze er nog naar kijken.
Ja, je hebt zelfs een Utopia topic hier!quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:48 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, maar ik had pas 3 jaar later een account.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
FOK is toch door Big Brother ontstaan, of zoiets?
*forumdeel lieverd.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:49 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja, je hebt zelfs een Utopia topic hier!
Een compleet subforum, doos.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:49 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Dit dus.quote:
Dat mag wel wat vriendelijker moderator onlogisch.quote:
Vermanende topicpointer daar, volgens mij hebben ze daar vaak ruzie.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:49 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Kan ook. Neem jij er even een kijkje? Ik durf dat niet.
geregistreerd op: dinsdag 9 oktober 2018 @ 12:56quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:50 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, maar ik had pas 3 jaar later een account.
Dat meen je niet.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:49 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Mijn echte account.quote:Op woensdag 9 januari 2019 17:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |