Ik heb de stream al aan, keek wel uit naar gewoon in hd kijken op het bankjequote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NeeToch een stream proberen dan even? Misschien doet alles het straks weer.
Ja? m''n stream is nog bij het journaal.quote:
Lekker die zelfspotquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:15 schreef MMF93 het volgende:
Bij het lied van lily had ik wel een wauwmomentje! Ben erg benieuwd hoe het live is.
En en en Michael Schulte komt optreden![]()
Dat snap ik ja. Misschien toch in de gaten houden of straks de tv het toch weer doet.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:16 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik heb de stream al aan, keek wel uit naar gewoon in hd kijken op het bankje
Amerikaanse taferelen.quote:
Er kann Gefühle überbringenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:19 schreef ijs_beer het volgende:
En toch is hij ook weer niet zo'n briljante zanger eigenlijk.
Ach so. Das is dort richtig.quote:
Zo ontzettend veel interessants melden ze ook niet hoor. Typische quasi-grappige hostgrapjesquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:21 schreef Greys het volgende:
Ik kan Duits in schrift wel volgen maar als het zo snel gaat als nu had ik er toch graag ondertitels bij. Kan niet zeker?
Ich wohne an der Grenze. Dat scheelt tochquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:21 schreef Greys het volgende:
Ik kan Duits in schrift wel volgen maar als het zo snel gaat als nu had ik er toch graag ondertitels bij. Kan niet zeker?
Ah als het achterloopt ga ik me er weer aan storen idd dus dan let ik gewoon alleen op de liedjes. Bedanktquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo ontzettend veel interessants melden ze ook niet hoor. Typische quasi-grappige hostgrapjes![]()
Maar heb je teletekst? Via 888 heb je dan ondertiteling, maar ik weet niet of dat op de Duitse tv dan ook werkt. En sowieso loopt dat bij live programma's een beetje achter.
Dat valt inderdaad wel op jaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:21 schreef Em31 het volgende:
Ligt het aan mij of is het heel duidelijk dat de blonde staart van de presentatrice niet haar echte haar is#lekkerbelangrijk
Die presentatrices gaan veeeeel te snelquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:23 schreef MMF93 het volgende:
Jeetje wat is mijn duits schandalig slecht zeg
Hoeraaa!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:23 schreef Momo... het volgende:
Ah hij doet het weer.Beeld knipperde net als een disco.
Ja, heb dat ook. Het valt me goed mee hoe goed ik het nu kan volgen allemaal..quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:24 schreef ijs_beer het volgende:
Ik merk dat de lessen Duits nog steeds niet helemaal weggezakt zijn, vind het eigenlijk wel goed te volgen.![]()
Ik op 15 van de Belgische en ik spreek toch nochtans prima Belgisch.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:24 schreef Momo... het volgende:
Ik ben opgegroeid 2km van de duitse grens en ik kan niet goed duits
Amaiquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik op 15 van de Belgische en ik spreek toch nochtans prima Belgisch.
quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:25 schreef Greys het volgende:
Ik was aan het typen dat als het langzamer gaat ik het prima kan volgen in het Duits zoals het lied van vorig jaar maar dat was Engels![]()
![]()
![]()
Ich kann nicht so schnell übersetzenquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:23 schreef MMF93 het volgende:
Jeetje wat is mijn duits schandalig slecht zeg
Ik was aan het typen dat als het langzamer gaat ik het prima kan volgen in het Duits zoals het lied van vorig jaar maar dat was Engels![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Leuke presentatrices jaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:26 schreef ijs_beer het volgende:
Dat kan een mooie avond worden.... als ik het niet verpruts. Humor en zelfspot heeft die blonde wel.
Duitse SIM kaart?quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:27 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb meinem Handy al in de aanslag om te stemmen.
He shit, het ging misschien toch over hem in de Tagesschauquote:
Alyquote:
Cringe worthyquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
He shit, het ging misschien toch over hem in de Tagesschau![]()
Daniël Dekker was een keer bij Melfest
Voor wie uiteindelijk het beste blijkt live. Ik vond Aly en Lilly vooraf het beste klinken, maar we weten nog niet wat er live van over gaat blijven.quote:
Dit jaquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:28 schreef Em31 het volgende:
[..]
Lilly of Aly![]()
![]()
Of wie live het beste is
Zo gaat het dit jaar elke keer iig.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:29 schreef Momo... het volgende:
Straks vinden we lilly en aly heel goed en kiezen ze voor iemand anders
Wel heel leuk studiemateriaal dan ditquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:29 schreef aarontje112 het volgende:
Ik studeer Duits, dus zie dit maar als studiemateriaal
Dat is wel de trend dit NSF seizoen, dus ik bereid me alvast mentaal voor.quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:29 schreef Momo... het volgende:
Dat gebeurt ook soms..quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:29 schreef Momo... het volgende:
Schadenfreude voor hem dan.quote:
Helemaal terechtquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:29 schreef aarontje112 het volgende:
Ik studeer Duits, dus zie dit maar als studiemateriaal
Zo hoort hetquote:
Schadenfreude??quote:
leedvermaak. Letterlijk.quote:
Je rakelt nu wel 1 van mijn Eurovisie traumas opquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:32 schreef Fred_B het volgende:
Deze Undercover Lover hoeft niet naar Tel Aviv in elk geval.
Doe maar het hele jaarquote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:31 schreef grazz het volgende:
[..]
Zo hoort hetals ESF-fan ben je deze maanden de baas in huis
Go from zeh stage af!quote:Op vrijdag 22 februari 2019 20:33 schreef Greys het volgende:
"Let me go"
Nah nee liever niet lieverd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |