goed luisteren nuquote:
Het zijn wel bloedvaten zeiden ze, dus of het veel beter wordt, geen idee.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:40 schreef Pedroso het volgende:
Zouden ze het niet wat toonbaarder kunnen maken vraag ik me af. Al zal het nooit helemaal weg kunnen worden gehaald.
Ik denk dat haar mond, neus e.d. In dat geheel zitten. Dus dat valt niet zomaar weg te halen.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:40 schreef Pedroso het volgende:
Zouden ze het niet wat toonbaarder kunnen maken vraag ik me af. Al zal het nooit helemaal weg kunnen worden gehaald.
KONTJESquote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:45 schreef super_tekkel het volgende:
amai zeg. Leuk bij een sollicitatie
waar wil je hem in hebben?quote:
IK heb dat soort feesten ook veel meegemaakt, zeker als er een paar kratten bier doorheen zijn gegaan.quote:
KONTJEquote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:49 schreef Pedroso het volgende:
[..]
IK heb dat soort feesten ook veel meegemaakt, zeker als er een paar kratten bier doorheen zijn gegaan.
quote:
quote:
Dit zijn dus reacties waarvoor moeders haar dus in bescherming wou nemen.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 19:40 schreef StephanL het volgende:
Respect. Dan kan je nog beter dood zijn![]()
Lekker op tijd Frits.quote:Op woensdag 9 januari 2019 19:55 schreef Poefbank het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dit zijn dus reacties waarvoor moeders haar dus in bescherming wou nemen.
KONTJEquote:
Konis Hupen.quote:Op donderdag 10 januari 2019 19:05 schreef monkyyy het volgende:
Wie is er vanavond nou weer de beste muziekant ooit?
Chef Khalid.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |