Kiid is ook een nette jongenquote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Blijkbaar vindt hij jou wel een nette jongen.
Totdat jij je foto natuurlijkquote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kiid is aantrekkelijk bij de boys hier
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Kiid is aantrekkelijk bij de boys hier
Nja, ik kan me heel goed voorstellen dat je als je goede nachtrust wilt soms liever alleen slaapt. Heb ik ook hoor. Als ik bij iemand anders slaap, dan word ik meerdere keren in de nacht wakker enzo.quote:
Aw lag er al in toen je met deze reactie aankwam zetten. Nee bedoelde 09'quote:Op dinsdag 8 januari 2019 03:54 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dit is wel echt nice hoor.
[..]
Nee, kende ik niet. Ben een beetje uit het volgen van nieuwe muziek lately.
Klinkt wel relaxed dit.
[..]
1999 bedoel je? Eeeh toen was ik 14 jaar en begon het uitgaan lichtjes voor mij.
[..]
Doe ik ook hoor! Al blijft een sportschool wel verleidelijk en ook wel leuk om nieuwe mensen te leren kennen.
[..]
Ik had deze nog klaarstaan.
[..]
Leuk dat je er was, kom snel nog eens langs!
Dat is waar, maar als ze moeite heeft met je uiteindelijk 'het huis uit te werken' van haar kant zijn dat toch tegenstrijdige berichten tbh.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nja, ik kan me heel goed voorstellen dat je als je goede nachtrust wilt soms liever alleen slaapt. Heb ik ook hoor. Als ik bij iemand anders slaap, dan word ik meerdere keren in de nacht wakker enzo.
Er is een verschil tussen wat verstandig is en wat fijn isquote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als ze moeite heeft met je uiteindelijk 'het huis uit te werken' van haar kant zijn dat toch tegenstrijdige berichten tbh.
Vrouwen die ongesteld zijn, zijn dan per definitie tegenstrijdig.....quote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is waar, maar als ze moeite heeft met je uiteindelijk 'het huis uit te werken' van haar kant zijn dat toch tegenstrijdige berichten tbh.
dan komt iedereen klaarquote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
Tot jij je foto natuurlijk plaatst.
Dat moest er staan
Hoop hetquote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Blijkbaar vindt hij jou wel een nette jongen.
True true.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen wat verstandig is en wat fijn is
Hallo terugquote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:37 schreef I. het volgende:
Oja, ik had hier even hallo gezegd. Is waar ook.
Fixedquote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vrouwen zijn per definitie tegenstrijdig.....![]()
okquote:Op dinsdag 8 januari 2019 15:43 schreef Driepink het volgende:
[..]
Hier heb ik wel zin in, maar wacht wel even tot ik thuis ben dan aub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |