abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 10 januari 2019 @ 09:35:28 #101
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_184315010
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 19:51 schreef Zwolsboy het volgende:

[..]

In Nederland is dat toch zon beetje 50/50 % ? lijkt me sterk dat er een overschot aan mannen in ons landje is.
Er is een overschot aan beta male cucks in ons land.
  donderdag 10 januari 2019 @ 09:38:31 #102
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_184315060
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 04:03 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Mannen moeten binnen hun league blijven, dan is dat overschot er niet. Als ik BN'ers ga lopen liken krijg ik ook nul matches.
Het punt is dat vrouwen juist niet binnen hun league kunnen blijven en een 10/10 man soms best eens een 7/10 vrouw wil, waardoor de vrouw denkt dat ze 10/10 is.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 04:00:05 #103
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_184331586
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 09:35 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Er is een overschot aan beta male cucks in ons land.
Dat is 33% en er is 33% die ertussen valt en 33% mensen zoals ITers die er schijt aan heeft.

En met die 33% schijt ITers bedoel ik echt niet kansloze jongentjes, gewoon goeie gozers die een prima man kunnen worden en waarschijnlijk beter zijn voor de dames dan alle andere spiertjes.
pi_184332283
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 09:38 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Het punt is dat vrouwen juist niet binnen hun league kunnen blijven en een 10/10 man soms best eens een 7/10 vrouw wil, waardoor de vrouw denkt dat ze 10/10 is.
Ik ben iets van een 7/10 maar die rijke celebrity staat nog niet aan mijn deur.
:'(
pi_184334924
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 09:38 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Het punt is dat vrouwen juist niet binnen hun league kunnen blijven en een 10/10 man soms best eens een 7/10 vrouw wil, waardoor de vrouw denkt dat ze 10/10 is.
Happens all the time
pi_184336578
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 04:02 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Hahahaha. Ja leven met ASS en lichamelijke problemen is easy peasy alleen omdat ik een vagijn heb.
Hoe uit ASS bij jou dan. Dat je dwanghandelingen hebt en 5x per dag je nageltjes moet verven?
Goh wat erg.
pi_184336740
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 04:03 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Mannen moeten binnen hun league blijven, dan is dat overschot er niet. Als ik BN'ers ga lopen liken krijg ik ook nul matches.
Vrouwen schatten 80% van de mannen in als benedengemiddeld of lager. Dan blijft er weinig over.
pi_184336789
Tinder is zo lame.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 11-01-2019 12:55:53 ]
pi_184336840
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 09:38 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Het punt is dat vrouwen juist niet binnen hun league kunnen blijven en een 10/10 man soms best eens een 7/10 vrouw wil, waardoor de vrouw denkt dat ze 10/10 is.
En hoeveel van die 10/10 mannen lopen er rond? Ik zie vooral veel figuren die zichzelf 10/10 vinden.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  vrijdag 11 januari 2019 @ 13:09:37 #110
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_184337026
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 07:46 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Ik ben iets van een 7/10

:')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_184337778
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 12:44 schreef Aluah-Snackbar het volgende:

[..]

Hoe uit ASS bij jou dan. Dat je dwanghandelingen hebt en 5x per dag je nageltjes moet verven?
Goh wat erg.
Dat is OCD retard.
pi_184337782
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 13:09 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

:')
Je wil gewoon pics.
:*
  vrijdag 11 januari 2019 @ 13:46:08 #113
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_184337806
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 13:45 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Je wil gewoon pics.
:*
ja nou en ;(
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_184337925
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 12:52 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Vrouwen schatten 80% van de mannen in als benedengemiddeld of lager. Dan blijft er weinig over.
En dan de 80% heren ridiculiseren door te ze te vertellen dat ze beter hun best moeten doen....
pi_184337943
Ik vraag me bij vrouwenhatende incels af wat ze doen als ze ooit een vrouw vinden. Hoe houden ze een relatie vol?
pi_184337951
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 04:03 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Mannen moeten binnen hun league blijven, dan is dat overschot er niet. Als ik BN'ers ga lopen liken krijg ik ook nul matches.
Over het algemeen zijn vrouwen degenen die kiezen. Een vrouw kun je namelijk niet dwingen. Mannen zijn de bedelaars en beggers can't be choosers.
pi_184337968
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 09:38 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Het punt is dat vrouwen juist niet binnen hun league kunnen blijven en een 10/10 man soms best eens een 7/10 vrouw wil, waardoor de vrouw denkt dat ze 10/10 is.
Precies dit. Heb tal van vrouwen ontmoet die echt niet zo knap waren maar wel denken en zich gedragen alsof ze bevoorrecht zijn op zo'n stereotiep succesvolle en lekkere vent. :')

Knappe/succesvolle mannen maken van deze gelegenheid gebruik en hebben doorgaans veel bedpartners zonder de intentie natuurlijk iets meer te willen dan alleen seks. De markt licht voor hen open want ze hebben weinig concurrentie. Dat is de 80/20 regel. De relatie en het settelen komt wanneer je het wil, vaak als je oud en versleten begint te worden.

Je merkt het hier op het forum trouwens ook. Wanneer je aangeeft op zoek te zijn naar een leuke slanke vrouw krijg je gelijk al de vraag MAAR WAT BIED JIJ DAN???? Just saying.

Veel normale kerels zijn al blij als ze uberhaupt wat te neuken hebben. Die incels noemen zo'n kerel die aanpapt met een vrouw om maar wat te hebben een cuck. Bijvoorbeeld.
pi_184338013
8)7
pi_184338048
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 13:53 schreef ChristmasRoses het volgende:
Ik vraag me bij vrouwenhatende incels af wat ze doen als ze ooit een vrouw vinden. Hoe houden ze een relatie vol?
Niet. Dit soort types zijn dan vaak van het type extreem jaloers en controlerend, in sommige gevallen ook nog eens fysiek agressief. Kortom precies het type waarvan zij menen dat de vrouwen daarop vallen (de badguys). De ironie daarvan is zowel treurig als grappig.
pi_184338142
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 13:59 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Niet. Dit soort types zijn dan vaak van het type extreem jaloers en controlerend, in sommige gevallen ook nog eens fysiek agressief. Kortom precies het type waarvan zij menen dat de vrouwen daarop vallen (de badguys). De ironie daarvan is zowel treurig als grappig.
Maar ze zijn toch supreme gentlemen? :')
pi_184338175
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 14:05 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Maar ze zijn toch supreme gentlemen? :')
Niks zo vriendelijk en galant als vrouwen als hoeren betitelen en ze willen dwingen met hen naar bed te gaan :')
pi_184338184
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 14:05 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Maar ze zijn toch supreme gentlemen? :')
Het is een spectrum, er is niet "de incel". De meeste zien er normaal uit, zijn (erg) jong, onzeker. Vaak afgewezen maar zien dan een gespierde lange klasgenoot wel de ene na de andere meid verslijten en krijgen op dergelijke wijze een bepaald beeld.

Ik denk wel dat er enkele aspecten zijn waar door de moderne tijdsgeest iets van waarheid in zit maar het is allemaal erg uitvergroot natuurlijk.
pi_184338221
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 14:07 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Niks zo vriendelijk en galant als vrouwen als hoeren betitelen en ze willen dwingen met hen naar bed te gaan :')
But I was nice to her!
pi_184341350
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 13:59 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Niet. Dit soort types zijn dan vaak van het type extreem jaloers en controlerend, in sommige gevallen ook nog eens fysiek agressief. Kortom precies het type waarvan zij menen dat de vrouwen daarop vallen (de badguys). De ironie daarvan is zowel treurig als grappig.
De gros van die (niet-vrouwverslinde) heren - die gewoon normaal zijn - ziet met leden ogen dat de vrouwverslindende heren vrijspel hebben op deze overgrote meerderheid van de vrouwen. De dames laten het gewoon toe en de frustratie bij deze mannen wordt met de dag groter.

De vrouw kan niet zo goed met haar magneetje omgaan helaas, denkt dat ze onder het mom van emancipatie zich alles kan permitteren.
pi_184341410
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 16:42 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

De gros van die (niet-vrouwverslinde) heren - die gewoon normaal zijn - ziet met leden ogen dat de vrouwverslindende heren vrijspel hebben op deze overgrote meerderheid van de vrouwen. De dames laten het gewoon toe en de frustratie bij deze mannen wordt met de dag groter.

De vrouw kan niet zo goed met haar magneetje omgaan helaas, denkt dat ze onder het mom van emancipatie zich alles kan permitteren.
Je bedoelt dat die gore slet gewoon gedag zegt tegen haar buurman? O~)
pi_184341434
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 16:42 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

De gros van die (niet-vrouwverslinde) heren - die gewoon normaal zijn - ziet met leden ogen dat de vrouwverslindende heren vrijspel hebben op deze overgrote meerderheid van de vrouwen. De dames laten het gewoon toe en de frustratie bij deze mannen wordt met de dag groter.

De vrouw kan niet zo goed met haar magneetje omgaan helaas, denkt dat ze onder het mom van emancipatie zich alles kan permitteren.
Vrouwen zijn in het algemeen gewoon erg naïef en goed gelovig.
quote:
"O, je wou alleen neuken. Ik dacht dat we iets speciaals hadden"
Glibber links, glibber rechts
Op vrijdag 12 april 2019 11:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
:B :"Ja, da's zielug hoor! Een slak zouten! TJILP!"
pi_184341492
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 16:46 schreef wadslak het volgende:

[..]

Vrouwen zijn in het algemeen gewoon erg naïef en goed gelovig.

[..]

Alsof jij neukt. :6
pi_184341622
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 16:48 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Alsof jij neukt. :6
Dat was te makkelijk. :P
Glibber links, glibber rechts
Op vrijdag 12 april 2019 11:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
:B :"Ja, da's zielug hoor! Een slak zouten! TJILP!"
pi_184341691
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 16:42 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

De gros van die (niet-vrouwverslinde) heren - die gewoon normaal zijn - ziet met leden ogen dat de vrouwverslindende heren vrijspel hebben op deze overgrote meerderheid van de vrouwen. De dames laten het gewoon toe en de frustratie bij deze mannen wordt met de dag groter.

De vrouw kan niet zo goed met haar magneetje omgaan helaas, denkt dat ze onder het mom van emancipatie zich alles kan permitteren.
Waarom heb jij het idee dat die vrouwen jou iets verschuldigd zijn? Als de vrouwen toch kiezen voor de, in jouw woorden 'vrouwenverslindende man', dan is dat toch hun eigen keus? Maar goed, waarschijnlijk zie jij een gewone vlotte jongen die er leuk uitziet al als een of andere zieke player.
pi_184341745
quote:
1s.gif Op donderdag 10 januari 2019 09:35 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Er is een overschot aan beta male cucks in ons land.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 17:05:36 #131
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_184341865
Maar serieus iemand om gezellig mee de hond uit te laten kan je er niet vinden.
pi_184342114
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 16:57 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Waarom heb jij het idee dat die vrouwen jou iets verschuldigd zijn? Als de vrouwen toch kiezen voor de, in jouw woorden 'vrouwenverslindende man', dan is dat toch hun eigen keus? Maar goed, waarschijnlijk zie jij een gewone vlotte jongen die er leuk uitziet al als een of andere zieke player.
Ik heb nergens een probleem mee. Iedereen mag lekker doen waar die lekker zin in heeft. Het is een vrij land en er op los neuken is legaal, ieders zijn eigen verantwoordelijkheid.

Het is een morele discussie, waar de acties van vele dames en deze vlot babbelende heren, de oorzaak zijn van een hoop "zielige heren" die wel normaal kunnen doen en het gevoel hebben dat ze aan de kant worden gezet, omdat de vrouw haar magneet niet onder controle heeft en - tegen beter weten in - haar florisante jaren weg te geven aan een sukkel die haar even een bedrog laat beproeven.

Zelfreflectie, wel nee joh. Gewoon lekker doorgaan toch. Niets aan het handje....
pi_184342231
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 17:21 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Ik heb nergens een probleem mee. Iedereen mag lekker doen waar die lekker zin in heeft. Het is een vrij land en er op los neuken is legaal, ieders zijn eigen verantwoordelijkheid.

Het is een morele discussie, waar de acties van vele dames en deze vlot babbelende heren, de oorzaak zijn van een hoop "zielige heren" die wel normaal kunnen doen en het gevoel hebben dat ze aan de kant worden gezet, omdat de vrouw haar magneet niet onder controle heeft en - tegen beter weten - haar florisante jaren weg te geven aan een sukkel die haar even een bedrog laat beproeven.

Zelfreflectie, wel nee joh. Gewoon lekker doorgaan toch. Niets aan het handje....
Ik denk weet dat jij een missconceptie hebt over die zogenaamde players. Jij zegt dat de 'zielige heren' wel normaal kunnen doen, maar het overgrote deel van de vlotte jongens kan dat ook en het is dan ook geen bedrog of jaren die de dame in kwestie weggeeft. Natuurlijk zijn er altijd wel types tussen die amoreel bezig zijn door structureel vreemd te gaan of haar fysiek/mentaal te mishandelen, maar dat is maar een kleine groep. Het is daarentegen niet amoreel om bijvoorbeeld een ONS te hebben als beide partijen dat graag willen.

Je bent gewoon jaloers op de normale mannen die op een normale manier met vrouwen om kunnen gaan, dus demoniseer je hen en schilder je de vrouwen in kwestie af als willoze en domme personen die overal intrappen (wat trouwens helemaal niet aardig is). Als je niet als een Brad Pitt geboren bent zul je dat ook nooit worden, maar er zijn genoeg middelmatig tot slecht uitziende mannen die ook gewoon een relatie hebben, en die hebben die niet gekregen door altijd maar negatief in het leven te staan.

Vandaag nog gelezen trouwens:
https://www.ad.nl/buitenl(...)een-kindje~ae8885ba/
pi_184342615
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 17:29 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Ik denk weet dat jij een missconceptie hebt over die zogenaamde players. Jij zegt dat de 'zielige heren' wel normaal kunnen doen, maar het overgrote deel van de vlotte jongens kan dat ook en het is dan ook geen bedrog of jaren die de dame in kwestie weggeeft. Natuurlijk zijn er altijd wel types tussen die amoreel bezig zijn door structureel vreemd te gaan of haar fysiek/mentaal te mishandelen, maar dat is maar een kleine groep. Het is daarentegen niet amoreel om bijvoorbeeld een ONS te hebben als beide partijen dat graag willen.

Je bent gewoon jaloers op de normale mannen die op een normale manier met vrouwen om kunnen gaan, dus demoniseer je hen en schilder je de vrouwen in kwestie af als willoze en domme personen die overal intrappen (wat trouwens helemaal niet aardig is). Als je niet als een Brad Pitt geboren bent zul je dat ook nooit worden, maar er zijn genoeg middelmatig tot slecht uitziende mannen die ook gewoon een relatie hebben, en die hebben die niet gekregen door altijd maar negatief in het leven te staan.

Vandaag nog gelezen trouwens:
https://www.ad.nl/buitenl(...)een-kindje~ae8885ba/
Helemaal mee eens. Alles komt met de de tijd wel goed. Ik chargeer omdat het nog steeds speelt voor een grote groep, die niets liever willen dat vrouwen (as we speak) wakker gaan worden en deze mannen de aandacht geven die ze verdienen. Het zijn voor een groot gedeelte zij die Nederland opbouwen en tevens stabiel/veilig houden, de hoogbegaafden, it'ers, bouwvakkers etc, het is jammer om te zien dat zij lijden vanwege verkeerde keuzes van anderen.

Anyway. Tijd zal het leren.
pi_184342723
Mijn vriend is anders hoogbegaafd en verlegen...
pi_184342769
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 17:29 schreef MadJackthePirate het volgende:
Als je niet als een Brad Pitt geboren bent zul je dat ook nooit worden, maar er zijn genoeg middelmatig tot slecht uitziende mannen die ook gewoon een relatie hebben, en die hebben die niet gekregen door altijd maar negatief in het leven te staan.
Inderdaad, die hebben hun tekortkomingen geaccepteerd en leven nu samen met een vrouw waar hij in ieder geval geen harde van krijgt. Maar ze heeft zo'n prachtig innerlijk O+
pi_184342770
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 17:52 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Alles komt met de de tijd wel goed. Ik chargeer omdat het nog steeds speelt voor een grote groep, die niets liever willen dat vrouwen (as we speak) wakker gaan worden en deze mannen de aandacht geven die ze verdienen. Het zijn voor een groot gedeelte zij die Nederland opbouwen en tevens stabiel/veilig houden, de hoogbegaafden, it'ers, bouwvakkers etc, het is jammer om te zien dat zij lijden vanwege verkeerde keuzes van anderen.

Anyway. Tijd zal het leren.
Wat heeft het ermee te maken Wat je opbouwt of welke baan je hebt. Ook vind ik woorden als 'verdienen' Maar vaag. Je verdient iets als je iets doet.

Of het werk wat je doet iets opbouwt of niet maakt niet uit en is niet relevant iedereen werkt voor geld dat geld is wat je er voor verdient.

Pss meisje neuk mij met een een grote strap-on omdat ik bij het waterschap werk en zorg dat jij elke dag lekker onder de douche kan.

:')
pi_184342785
Het enige probleem wat ik heb is dat er geen vrouwen zijn die mij keihard willen neuken met een voorbinddildo qua dat is er wel een probleem. Mannen met die fetisj hebben het lastig een vrouw te vinden die kinky genoeg is
pi_184342831
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 17:29 schreef MadJackthePirate het volgende:
Vandaag nog gelezen trouwens:
https://www.ad.nl/buitenl(...)een-kindje~ae8885ba/
Zielig voor die kerel. En die vrouw gaat zijn hart op een dag breken dat ik mij afvraag waar in godsnaam zij denkt mee bezig te zijn. Is het aandacht?
pi_184342898
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 18:03 schreef Argo het volgende:
Het enige probleem wat ik heb is dat er geen vrouwen zijn die mij keihard willen neuken met een voorbinddildo qua dat is er wel een probleem. Mannen met die fetisj hebben het lastig een vrouw te vinden die kinky genoeg is
Die zijn er wel
pi_184342906
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 18:02 schreef Argo het volgende:

[..]

Wat heeft het ermee te maken Wat je opbouwt of welke baan je hebt. Ook vind ik woorden als 'verdienen' Maar vaag. Je verdient iets als je iets doet.

Of het werk wat je doet iets opbouwt of niet maakt niet uit en is niet relevant iedereen werkt voor geld dat geld is wat je er voor verdient.

Pss meisje neuk mij met een een grote strap-on omdat ik bij het waterschap werk en zorg dat jij elke dag lekker onder de douche kan.

:')
Klopt. Totdat die "verkeerde" keuzes van vrouwen, je land echt gaan aantasten. Dan piep je wel anders.

Hoe je het wend of keert.

Toenemend immoreel gedrag = welvaart verlies.

Belonen van stupiditeit, heeft nooit geloont voor een maatschappij.

En als jij dat reduceert tot ga wetenschappers neuken, dan heb je het niet begrepen.
pi_184342972
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 18:11 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Klopt. Totdat die "verkeerde" keuzes van vrouwen, je land echt gaan aantasten. Dan piep je wel anders.

Hoe je het wend of keert.

Toenemend immoreel gedrag = welvaart verlies.

Belonen van stupiditeit, heeft nooit geloont voor een maatschappij.

En als jij dat reduceert tot ga wetenschappers neuken, dan heb je het niet begrepen.
De rijke zorgen altijd voor verlies van welvaart. Heb je het hier over knappe fotomodellen die voor rijke mannen gaan of over normale vrouwen.

Mijn opa werkte in een mijn kreeg wel een vrouw en kinderen. De rijke mannen die eigenaar van zo'n Mijn waren. Zorgde voor werkgelegenheid maar was het ethisch verantwoord zulk werk? Nee.

De top bepaald ethiek niet de uitvoerende medewerkers dat zijn tandwielen in het systeem.
pi_184343175
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 16:42 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

De gros van die (niet-vrouwverslinde) heren - die gewoon normaal zijn - ziet met leden ogen dat de vrouwverslindende heren vrijspel hebben op deze overgrote meerderheid van de vrouwen. De dames laten het gewoon toe en de frustratie bij deze mannen wordt met de dag groter.

De vrouw kan niet zo goed met haar magneetje omgaan helaas, denkt dat ze onder het mom van emancipatie zich alles kan permitteren.
Wat sneu dat je hier gefrustreerd door wordt zeg.
pi_184343473
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 18:02 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Inderdaad, die hebben hun tekortkomingen geaccepteerd en leven nu samen met een vrouw waar hij in ieder geval geen harde van krijgt. Maar ze heeft zo'n prachtig innerlijk O+
Een knap wijf met een rot innerlijk is al helemaal een hel om mee samen te leven. Het is nu eenmaal niet realistisch om als gemiddelde man een fotomodel met het liefste karakter te fixen, maar een gewone leuke dame die wel chill is is niet onmogelijk. En als je geen homo bent krijg je hem dan echt wel omhoog
pi_184343528
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 17:52 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Alles komt met de de tijd wel goed. Ik chargeer omdat het nog steeds speelt voor een grote groep, die niets liever willen dat vrouwen (as we speak) wakker gaan worden en deze mannen de aandacht geven die ze verdienen. Het zijn voor een groot gedeelte zij die Nederland opbouwen en tevens stabiel/veilig houden, de hoogbegaafden, it'ers, bouwvakkers etc, het is jammer om te zien dat zij lijden vanwege verkeerde keuzes van anderen.

Anyway. Tijd zal het leren.
De it-ers? Ik schat dat zo'n 95% van mijn collega's een relatie heeft. Veel zijn er getrouwd en er zijn er behoorlijk wat met kinderen.
Idem voor de bouwvakkers overigens.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_184343531
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 18:06 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Zielig voor die kerel. En die vrouw gaat zijn hart op een dag breken dat ik mij afvraag waar in godsnaam zij denkt mee bezig te zijn. Is het aandacht?
Dit is wel weer het andere uiterste inderdaad, maar goed, hij heeft meer goeie pussy gepakt dan edn incel.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 19:08:18 #147
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_184344005
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 12:58 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

En hoeveel van die 10/10 mannen lopen er rond? Ik zie vooral veel figuren die zichzelf 10/10 vinden.
1 op de 10.
  Moderator vrijdag 11 januari 2019 @ 19:16:31 #148
441859 crew  Lenny77
pi_184344178
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 17:52 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Alles komt met de de tijd wel goed. Ik chargeer omdat het nog steeds speelt voor een grote groep, die niets liever willen dat vrouwen (as we speak) wakker gaan worden en deze mannen de aandacht geven die ze verdienen. Het zijn voor een groot gedeelte zij die Nederland opbouwen en tevens stabiel/veilig houden, de hoogbegaafden, it'ers, bouwvakkers etc, het is jammer om te zien dat zij lijden vanwege verkeerde keuzes van anderen.

Anyway. Tijd zal het leren.
Dit kan toch niet echt zijn he :').
Die vrouw waar jij m niet bij omhoog krijgt verdient het ook en werkt mischien wel in de zorg en helpt zo zieke mensen te herstellen, oude mensen een zachte exit te geven, billen te wassen van iedereen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_184344195
Het ding met Tinder is dat het statisch is. Je ziet alleen een moment opnamen van iemand en in dat geval haal je alleen de selectie als je een 8 of hoger bent (Voor mannen). Want je hebt verder niks anders te bieden op dat moment.

Als je een vrouw gewoon in het echt aanspreekt waarin je genoeg zelftrouwen toont kom je gelijk al heel anders over. Zelfs al ben je niet de knapste.
  vrijdag 11 januari 2019 @ 19:46:41 #150
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_184344919
Mensen, het topic ging helemaal niet over incels en beta cucks.

Een 8/10 man in deze post-feministische cultuur neemt bijvoorbeeld genoegen met een 6/10 of een 7/10 vrouw en zou dat al prima vinden, niet alleen voor seks maar ook voor evt. relaties.

Die 7/10 vrouw kijkt tot haar 30e neer op mr. 8/10 of 9/10 omdat ze haar hele jeugd met 10/10 mannen plezier heeft gehad en denkt dat die 10/10 mannen haar kaliber zijn. Hiervoor leven zij in de waan dat die 10/10 mannen later willen settelen, trouwen en kinderen willen met hun. Echter zal die man uiteindelijk ook gewoon een 10/10 vrouw willen vroeg of laat.

Hierdoor hebben hele normale vrouwen van 4/10 tot 8/10 in deze post-feministische cultuur onrealistisch hoge verwachtingen door alle aandacht die ze in de leeftijd 15-25 gekregen hebben.

Als die 10/10 mannen een jaar of 30 zijn en helemaal uitgeneukt zijn en ook wel eens iets serieus willen met bijvoorbeeld een 10/10 vrouw, komt mevrouw 7/10 ineens zichzelf tegen en beseft ze dat mr. 7/10 eigenlijk helemaal niet zo slecht was.

Die 7/10 man heeft in al die tijd door alle concurrentie vaak ontiegelijk hard aan zichzelf gewerkt en heeft hij een goed salaris en een goed lijf. Hij heeft nog alle tijd om aan kinderen te beginnen en hoeft niet zo nodig een vrouw. Hij heeft nooit die aandacht gehad en kan immers goed zonder. Omdat voor die 7/10 vrouwen de klok begint te tikken zal ze toch maar eens, nu ze met beide voeten weer veilig op de grond staat, met tegenzin, een man van rond de 5/10 tot 7/10 moeten kiezen. Vaak nu de rollen omgekeerd zijn staan deze mannen hier helemaal niet op te wachten en zijn ze MGTOW of gaan ze later wel iets beginnen met een jongere vrouw.

Ik ben zelf helemaal niet verbitterd door dit systeem. Ik heb in mijn twintiger jaren in Nederland van alles tussen de 6/10 tot 9/10 gehad, zowel kort als wat langer. Maar wist al snel door de onrealistische verwachtingen die de Westerse vrouwen door feminisme gekegen hebben, dat het een hele slechte deal is om te settelen met een vrouw uit een post-feministische cultuur.
Wat zij jou biedt zal jij in tienvoud moeten geven aan haar. En ik had gewoon vrolijk gekozen om op een andere manier gelukkig te zijn.

Uiteindelijk alsnog een vrouw uit een niet-feministische cultuur tegengekomen, die ook nog eens 8,5 jaar jonger is, zonder dat ik op zoek was en die wil naar Nederland komen. Die is echter weer het tegenovergestelde en kijkt heel erg op tegen mij. De post-feministische vrouwen hebben alleen maar eisen en verwachtingen. Als ze iets niet voor elkaar kregen bij een man dan was er altijd wel een beta cuck die dat wel wilde. Bij mijn huidige vriendin merk ik juist dat ze alles waardeert dat ik voor haar doe, met als gevolg dat ik ook met veel meer plezier dingen overheb voor haar dan ik ooit voor een post-feministische vrouw gehad heb. Uiteindelijk is het niet alleen beter voor mijzelf maar ook maak ik iemand anders oprecht gelukkig.
pi_184345070
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 19:46 schreef Ixnay het volgende:
Mensen, het topic ging helemaal niet over incels en beta cucks.

Een 8/10 man in deze post-feministische cultuur neemt bijvoorbeeld genoegen met een 6/10 of een 7/10 vrouw en zou dat al prima vinden, niet alleen voor seks maar ook voor evt. relaties.

Die 7/10 vrouw kijkt tot haar 30e neer op mr. 8/10 of 9/10 omdat ze haar hele jeugd met 10/10 mannen plezier heeft gehad en denkt dat die 10/10 mannen haar kaliber zijn. Hiervoor leven zij in de waan dat die 10/10 mannen later willen settelen, trouwen en kinderen willen met hun. Echter zal die man uiteindelijk ook gewoon een 10/10 vrouw willen vroeg of laat.

Hierdoor hebben hele normale vrouwen van 4/10 tot 8/10 in deze post-feministische cultuur onrealistisch hoge verwachtingen door alle aandacht die ze in de leeftijd 15-25 gekregen hebben.

Als die 10/10 mannen een jaar of 30 zijn en helemaal uitgeneukt zijn en ook wel eens iets serieus willen met bijvoorbeeld een 10/10 vrouw, komt mevrouw 7/10 ineens zichzelf tegen en beseft ze dat mr. 7/10 eigenlijk helemaal niet zo slecht was.

Die 7/10 man heeft in al die tijd door alle concurrentie vaak ontiegelijk hard aan zichzelf gewerkt en heeft hij een goed salaris en een goed lijf. Hij heeft nog alle tijd om aan kinderen te beginnen en hoeft niet zo nodig een vrouw. Hij heeft nooit die aandacht gehad en kan immers goed zonder. Omdat voor die 7/10 vrouwen de klok begint te tikken zal ze toch maar eens, nu ze met beide voeten weer veilig op de grond staat, met tegenzin, een man van rond de 5/10 tot 7/10 moeten kiezen. Vaak nu de rollen omgekeerd zijn staan deze mannen hier helemaal niet op te wachten en zijn ze MGTOW of gaan ze later wel iets beginnen met een jongere vrouw.

Ik ben zelf helemaal niet verbitterd door dit systeem. Ik heb in mijn twintiger jaren in Nederland van alles tussen de 6/10 tot 9/10 gehad, zowel kort als wat langer. Maar wist al snel door de onrealistische verwachtingen die de Westerse vrouwen door feminisme gekegen hebben, dat het een hele slechte deal is om te settelen met een vrouw uit een post-feministische cultuur.
Wat zij jou biedt zal jij in tienvoud moeten geven aan haar. En ik had gewoon vrolijk gekozen om op een andere manier gelukkig te zijn.

Uiteindelijk alsnog een vrouw uit een niet-feministische cultuur tegengekomen, die ook nog eens 8,5 jaar jonger is, zonder dat ik op zoek was en die wil naar Nederland komen. Die is echter weer het tegenovergestelde en kijkt heel erg op tegen mij. De post-feministische vrouwen hebben alleen maar eisen en verwachtingen. Als ze iets niet voor elkaar kregen bij een man dan was er altijd wel een beta cuck die dat wel wilde. Bij mijn huidige vriendin merk ik juist dat ze alles waardeert dat ik voor haar doe, met als gevolg dat ik ook met veel meer plezier dingen overheb voor haar dan ik ooit voor een post-feministische vrouw gehad heb. Uiteindelijk is het niet alleen beter voor mijzelf maar ook maak ik iemand anders oprecht gelukkig.
Wat een prachtig verhaal :|W
pi_184345099
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 19:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Wat een prachtig verhaal :|W
Dus in welke fase zit jij?
  vrijdag 11 januari 2019 @ 19:58:10 #153
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_184345209
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 19:52 schreef Fem_LittleLady het volgende:

[..]

Wat een prachtig verhaal :|W
Dankjewel. Tenminste niet voor niets zo'n lang verhaal geschreven. :)
pi_184345402
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 19:53 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Dus in welke fase zit jij?
Nou herken ik helemaal niets in.
pi_184345422
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 18:41 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Een knap wijf met een rot innerlijk is al helemaal een hel om mee samen te leven. Het is nu eenmaal niet realistisch om als gemiddelde man een fotomodel met het liefste karakter te fixen, maar een gewone leuke dame die wel chill is is niet onmogelijk. En als je geen homo bent krijg je hem dan echt wel omhoog
Nah je moet wel van goede huize komen om op latere leeftijd nog een leuke vrouw welke ook nog een goed figuur heeft te vinden.

Voor mij is het niet relevant meer btw. Relaties zijn leuk wanneer je beiden jong, mooi en energiek bent. Ik ben nu al tegen de dertig en vrouwen van 30+ zijn al aan de aftakeling begonnen (en degene die er nog goed uitzien EN single EN geen kinderen hebben zijn rete veeleisend). Ben ik bereid een relatie aan te gaan met een al aan beetje overgewicht lijdende tante met alle gezeik en verplichtingen wat er ook nog eens bijkomt? Nope. Flikker maar op, de tijd dat het nog leuk was/leek ligt al achter me. MGTOW voor mij ;)
pi_184345838
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 20:07 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Nah je moet wel van goede huize komen om op latere leeftijd nog een leuke vrouw welke ook nog een goed figuur heeft te vinden.

Voor mij is het niet relevant meer btw. Relaties zijn leuk wanneer je beiden jong, mooi en energiek bent. Ik ben nu al tegen de dertig en vrouwen van 30+ zijn al aan de aftakeling begonnen (en degene die er nog goed uitzien EN single EN geen kinderen hebben zijn rete veeleisend). Ben ik bereid een relatie aan te gaan met een al aan beetje overgewicht lijdende tante met alle gezeik en verplichtingen wat er ook nog eens bijkomt? Nope. Flikker maar op, de tijd dat het nog leuk was/leek ligt al achter me. MGTOW voor mij ;)
Die kan je ook vinden als je nog in de 20 bent. Maar goed, ieder zijn ding, als jij gelukkig bent in je eentje is daar toch niks mis mee. Maar om dan af te geven op de mannen die wel een relatie hebben met een vrouw die (volgens jou mening dan, misschien vinden zij hen wel mooi) minder aantrekkelijk is komt ook weer zo... typisch over
pi_184346094
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 20:22 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Die kan je ook vinden als je nog in de 20 bent. Maar goed, ieder zijn ding, als jij gelukkig bent in je eentje is daar toch niks mis mee. Maar om dan af te geven op de mannen die wel een relatie hebben met een vrouw die (volgens jou mening dan, misschien vinden zij hen wel mooi) minder aantrekkelijk is komt ook weer zo... typisch over
Dat kan misschien ja, maar ik ben idd heel erg tevreden in mijn uppie ;)

En iedereen moet het voor zichzelf bepalen ja. Ik heb alleen het gevoel dat er heel veel mannen zijn die zichzelf voor de gek houden.
pi_184346165
Wat moet je in hemelsnaam met een vriendin :') :') :') :') :') :')
Alleen maar gezeik man
Ik zwaai naar dieren.
pi_184347131
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 19:46 schreef Ixnay het volgende:
Mensen, het topic ging helemaal niet over incels en beta cucks.

Een 8/10 man in deze post-feministische cultuur neemt bijvoorbeeld genoegen met een 6/10 of een 7/10 vrouw en zou dat al prima vinden, niet alleen voor seks maar ook voor evt. relaties.

Die 7/10 vrouw kijkt tot haar 30e neer op mr. 8/10 of 9/10 omdat ze haar hele jeugd met 10/10 mannen plezier heeft gehad en denkt dat die 10/10 mannen haar kaliber zijn. Hiervoor leven zij in de waan dat die 10/10 mannen later willen settelen, trouwen en kinderen willen met hun. Echter zal die man uiteindelijk ook gewoon een 10/10 vrouw willen vroeg of laat.

Hierdoor hebben hele normale vrouwen van 4/10 tot 8/10 in deze post-feministische cultuur onrealistisch hoge verwachtingen door alle aandacht die ze in de leeftijd 15-25 gekregen hebben.

Als die 10/10 mannen een jaar of 30 zijn en helemaal uitgeneukt zijn en ook wel eens iets serieus willen met bijvoorbeeld een 10/10 vrouw, komt mevrouw 7/10 ineens zichzelf tegen en beseft ze dat mr. 7/10 eigenlijk helemaal niet zo slecht was.

Die 7/10 man heeft in al die tijd door alle concurrentie vaak ontiegelijk hard aan zichzelf gewerkt en heeft hij een goed salaris en een goed lijf. Hij heeft nog alle tijd om aan kinderen te beginnen en hoeft niet zo nodig een vrouw. Hij heeft nooit die aandacht gehad en kan immers goed zonder. Omdat voor die 7/10 vrouwen de klok begint te tikken zal ze toch maar eens, nu ze met beide voeten weer veilig op de grond staat, met tegenzin, een man van rond de 5/10 tot 7/10 moeten kiezen. Vaak nu de rollen omgekeerd zijn staan deze mannen hier helemaal niet op te wachten en zijn ze MGTOW of gaan ze later wel iets beginnen met een jongere vrouw.

Ik ben zelf helemaal niet verbitterd door dit systeem. Ik heb in mijn twintiger jaren in Nederland van alles tussen de 6/10 tot 9/10 gehad, zowel kort als wat langer. Maar wist al snel door de onrealistische verwachtingen die de Westerse vrouwen door feminisme gekegen hebben, dat het een hele slechte deal is om te settelen met een vrouw uit een post-feministische cultuur.
Wat zij jou biedt zal jij in tienvoud moeten geven aan haar. En ik had gewoon vrolijk gekozen om op een andere manier gelukkig te zijn.

Uiteindelijk alsnog een vrouw uit een niet-feministische cultuur tegengekomen, die ook nog eens 8,5 jaar jonger is, zonder dat ik op zoek was en die wil naar Nederland komen. Die is echter weer het tegenovergestelde en kijkt heel erg op tegen mij. De post-feministische vrouwen hebben alleen maar eisen en verwachtingen. Als ze iets niet voor elkaar kregen bij een man dan was er altijd wel een beta cuck die dat wel wilde. Bij mijn huidige vriendin merk ik juist dat ze alles waardeert dat ik voor haar doe, met als gevolg dat ik ook met veel meer plezier dingen overheb voor haar dan ik ooit voor een post-feministische vrouw gehad heb. Uiteindelijk is het niet alleen beter voor mijzelf maar ook maak ik iemand anders oprecht gelukkig.
Deze reactie is de beste samenvatting van de hedendaagse realiteit.

Dank hiervoor.
pi_184347192
Inceltopic altijd min duuzend
  Moderator vrijdag 11 januari 2019 @ 22:58:02 #161
441859 crew  Lenny77
pi_184349467
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 20:07 schreef Joppiez het volgende:

[..]

Nah je moet wel van goede huize komen om op latere leeftijd nog een leuke vrouw welke ook nog een goed figuur heeft te vinden.

Voor mij is het niet relevant meer btw. Relaties zijn leuk wanneer je beiden jong, mooi en energiek bent. Ik ben nu al tegen de dertig en vrouwen van 30+ zijn al aan de aftakeling begonnen (en degene die er nog goed uitzien EN single EN geen kinderen hebben zijn rete veeleisend). Ben ik bereid een relatie aan te gaan met een al aan beetje overgewicht lijdende tante met alle gezeik en verplichtingen wat er ook nog eens bijkomt? Nope. Flikker maar op, de tijd dat het nog leuk was/leek ligt al achter me. MGTOW voor mij ;)
Ik vind het prima hoor, echt!
Maar kijken jullie mannen eigenlijk wel eens ooit echt naar de 30+ man? Ja er zitten juweeltjes tussen maar de meerderheid ziet er ook niet meer limoenfris uit.
Altijd dat afgeven op de oudere vrouw :N
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_184349598
Wijven die gaan janken dat ik wel match maar na hey geen zin meer heb om verder te praten :')

Zit haar nu te trollen :7
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_184352981
quote:
9s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 23:04 schreef Aiciu het volgende:
Wijven die gaan janken dat ik wel match maar na hey geen zin meer heb om verder te praten :')

Zit haar nu te trollen :7
Good 4 u
Use some protection, before she trolls you.
pi_184353951
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 02:05 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Good 4 u
Use some protection, before she trolls you.
Nee, daar is ze te lelijk voor :D
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_184354559
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 19:58 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Dankjewel. Tenminste niet voor niets zo'n lang verhaal geschreven. :)
Het slaat alleen als een lul op een drumstel.
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  zaterdag 12 januari 2019 @ 09:46:46 #166
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_184354881
Ik heb momenteel 60 matches _O_
#KICKOUTZP
pi_184356207
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 07:57 schreef ChristmasRoses het volgende:

[..]

Andersom ook lijkt mij. Ik ken vrouwen met dezelfde klacht, geen matches etc.

Ik heb goddank mijn uiterlijk mee ( toch nog iets), dus ik had altijd wel veel matches, maar ook nooit de allerknapste modellen. Die hoeven mij niet hoor. En vaak ook matches die niks zeiden, bleken ze al met iemand te daten vaak (ik heb het ooit nagevraagd)
Alle vrouwen hebben matches, tenzij ze veel te picky zijn met liken.
pi_184357203
Ok maar wanneer is iemand 8/10 en wanneer 9? Hoe weet ik waar ik sta in de ogen van incels? Diepgaande vragen hoor. 10/10 denk ik Chris Hemsworth, 4/10 Danny Devito en 1/10 de Elephant Man oid.
pi_184357219
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 11:09 schreef Chia het volgende:

[..]

Alle vrouwen hebben matches, tenzij ze veel te picky zijn met liken.
Ik had ooit GOLD, zag ik dat 3000 man me geliked hadden, ook de meest kansloze types...
pi_184357919
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 22:58 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik vind het prima hoor, echt!
Maar kijken jullie mannen eigenlijk wel eens ooit echt naar de 30+ man? Ja er zitten juweeltjes tussen maar de meerderheid ziet er ook niet meer limoenfris uit.
Altijd dat afgeven op de oudere vrouw :N
De vrouw kan exact hetzelfde beredeneren natuurlijk. Zit je als leuke 30+ single vrouw nou echt te wachten op een 30+ al wat onderuitgezakte en kaal wordende vent met misschien ook nog eens kinderen?

Gelukkig leven we tegenwoordig in een maatschappij waar je prima alleen in kan zijn ;) Wel de lusten en niet de lasten is voor veel mensen nu een optie i.t.t. vroeger.

[ Bericht 2% gewijzigd door Joppiez op 12-01-2019 14:19:10 ]
  zaterdag 12 januari 2019 @ 15:35:18 #171
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184360327
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 12:10 schreef ChristmasRoses het volgende:
Ok maar wanneer is iemand 8/10 en wanneer 9? Hoe weet ik waar ik sta in de ogen van incels? Diepgaande vragen hoor. 10/10 denk ik Chris Hemsworth, 4/10 Danny Devito en 1/10 de Elephant Man oid.
Dat soort cijfer geven vooral hele onvolwassen mannen.
  zaterdag 12 januari 2019 @ 15:38:04 #172
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_184360372
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 15:35 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat soort cijfer geven vooral hele onvolwassen mannen.
Idd, ik classeer domweg op 'yes', 'no' en 'maybe' ^O^
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zaterdag 12 januari 2019 @ 15:39:29 #173
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_184360394
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 15:38 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Idd, ik classeer domweg op 'yes', 'no' en 'maybe' ^O^
Bij mij is het aantrekkelijk of niet aantrekkelijk.
pi_184360504
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 09:46 schreef wollah het volgende:
Ik heb momenteel 60 matches _O_
In totaal?
N A P O L I
C A M P A N I A
  zaterdag 12 januari 2019 @ 15:50:56 #175
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_184360562
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 15:47 schreef Aiciu het volgende:

[..]

In totaal?
Ja g
#KICKOUTZP
pi_184360639
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 15:50 schreef wollah het volgende:

[..]

Ja g
Weinig man
N A P O L I
C A M P A N I A
  zaterdag 12 januari 2019 @ 15:58:49 #177
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_184360671
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 15:56 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Weinig man
Hoe veel heb jij dan? :(
#KICKOUTZP
pi_184360741
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 15:58 schreef wollah het volgende:

[..]

Hoe veel heb jij dan? :(
Op dit account 80
N A P O L I
C A M P A N I A
  zaterdag 12 januari 2019 @ 16:09:36 #179
479089 wollah
#BLACKLIVESMATTER
pi_184360866
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 16:02 schreef Aiciu het volgende:

[..]

Op dit account 80
Is niet veel meer he
#KICKOUTZP
pi_184361042
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 16:09 schreef wollah het volgende:

[..]

Is niet veel meer he
Ben niet meer zo mee bezig
N A P O L I
C A M P A N I A
  zaterdag 12 januari 2019 @ 19:03:37 #181
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_184363918
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 12:10 schreef ChristmasRoses het volgende:
Ok maar wanneer is iemand 8/10 en wanneer 9? Hoe weet ik waar ik sta in de ogen van incels? Diepgaande vragen hoor. 10/10 denk ik Chris Hemsworth, 4/10 Danny Devito en 1/10 de Elephant Man oid.
Waarom zou je willen weten waar je staat in de ogen van incels? :?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_184365359
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 19:03 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Waarom zou je willen weten waar je staat in de ogen van incels? :?
Ze zijn zo lekker. :@ :@ :@ :@
pi_184365531
Dafuq is een incel
N A P O L I
C A M P A N I A
  Moderator zondag 13 januari 2019 @ 00:01:50 #184
441859 crew  Lenny77
pi_184369227
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 20:40 schreef Aiciu het volgende:
Dafuq is een incel
Hoelang kom je al op FOK? :')
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 13 januari 2019 @ 00:12:01 #185
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_184369428
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 00:01 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Hoelang kom je al op FOK? :')
Hoe lang is een Chinees? :')
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  zondag 13 januari 2019 @ 08:36:55 #186
466657 EasyLife
Live Cheap, Live Easy
pi_184372533
quote:
1s.gif Op zondag 13 januari 2019 00:01 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Hoelang kom je al op FOK? :')
Wat de fok? Ik zit hier zeker al 20 jaar ofzo, wat is een incel :')
pi_184447069
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 17:05 schreef EasyLife het volgende:
Maar serieus iemand om gezellig mee de hond uit te laten kan je er niet vinden.
Het gaat om meer.
pi_184449316
Ik heb 3 exen via Tinder. Op Bumble kan je ook vriendschappen zoeken by the way.
  donderdag 17 januari 2019 @ 09:02:54 #189
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_184449799
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 15:38 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Idd, ik classeer domweg op 'yes', 'no' en 'maybe' ^O^
Fuck, marry, kill.
  donderdag 17 januari 2019 @ 09:10:53 #190
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_184449882
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 januari 2019 15:38 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Idd, ik classeer domweg op 'yes', 'no' en 'maybe' ^O^
'Maybe' is 'na vijf bier'?
  donderdag 17 januari 2019 @ 10:15:38 #191
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_184450772
quote:
7s.gif Op donderdag 17 januari 2019 09:10 schreef Nobu het volgende:

[..]

'Maybe' is 'na vijf bier'?
Dat kan lang duren voor d'r dan, want ik zuip geen bier.. Maar de categorie maybe is er wel eentje met variabele standaard :Y :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_184482604
quote:
1s.gif Op donderdag 17 januari 2019 07:53 schreef ChristmasRoses het volgende:
Ik heb 3 exen via Tinder. Op Bumble kan je ook vriendschappen zoeken by the way.
Valt nog mee voor een vrouw anno 2019. Je *** wordt aanbeden, je zou beter kunnen doen.
  Moderator vrijdag 18 januari 2019 @ 22:20:48 #193
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184482727
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 22:16 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Valt nog mee voor een vrouw anno 2019. Je *** wordt aanbeden, je zou beter kunnen doen.
Maar wat wil je nu precies bereiken?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_184482885
Ik zou inderdaad elke dronken idioot kunnen doen ja, maar waarom zou ik?
pi_184485020
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 januari 2019 22:20 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Maar wat wil je nu precies bereiken?
Was een reactie op de verwaandheid van de hedendaagse vrouw die denkt dat ze zich alles kan permitteren.
  zaterdag 19 januari 2019 @ 00:55:33 #196
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_184485387
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 19:46 schreef Ixnay het volgende:
8/10 man
6/10 of 7/10 vrouw
mr. 8/10 of 9/10
10/10 mannen
10/10 mannen
10/10 mannen
10/10 vrouw
vrouwen van 4/10 tot 8/10
0/10 mannen
10/10 vrouw
mevrouw 7/10
mr. 7/10
7/10 man
7/10 vrouwen
een man van rond de 5/10 tot 7/10
Is dit hoe jij de wereld indeelt? :')
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
  Moderator zaterdag 19 januari 2019 @ 07:38:58 #197
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_184487100
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 januari 2019 00:30 schreef Gentlemen_vision het volgende:

[..]

Was een reactie op de verwaandheid van de hedendaagse vrouw die denkt dat ze zich alles kan permitteren.
Tja, huilen joh. Die boze vrouwtjee toch he.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_184487337
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 19:46 schreef Ixnay het volgende:
Mensen, het topic ging helemaal niet over incels en beta cucks.

Een 8/10 man in deze post-feministische cultuur neemt bijvoorbeeld genoegen met een 6/10 of een 7/10 vrouw en zou dat al prima vinden, niet alleen voor seks maar ook voor evt. relaties.

Die 7/10 vrouw kijkt tot haar 30e neer op mr. 8/10 of 9/10 omdat ze haar hele jeugd met 10/10 mannen plezier heeft gehad en denkt dat die 10/10 mannen haar kaliber zijn. Hiervoor leven zij in de waan dat die 10/10 mannen later willen settelen, trouwen en kinderen willen met hun. Echter zal die man uiteindelijk ook gewoon een 10/10 vrouw willen vroeg of laat.

Hierdoor hebben hele normale vrouwen van 4/10 tot 8/10 in deze post-feministische cultuur onrealistisch hoge verwachtingen door alle aandacht die ze in de leeftijd 15-25 gekregen hebben.

Als die 10/10 mannen een jaar of 30 zijn en helemaal uitgeneukt zijn en ook wel eens iets serieus willen met bijvoorbeeld een 10/10 vrouw, komt mevrouw 7/10 ineens zichzelf tegen en beseft ze dat mr. 7/10 eigenlijk helemaal niet zo slecht was.

Die 7/10 man heeft in al die tijd door alle concurrentie vaak ontiegelijk hard aan zichzelf gewerkt en heeft hij een goed salaris en een goed lijf. Hij heeft nog alle tijd om aan kinderen te beginnen en hoeft niet zo nodig een vrouw. Hij heeft nooit die aandacht gehad en kan immers goed zonder. Omdat voor die 7/10 vrouwen de klok begint te tikken zal ze toch maar eens, nu ze met beide voeten weer veilig op de grond staat, met tegenzin, een man van rond de 5/10 tot 7/10 moeten kiezen. Vaak nu de rollen omgekeerd zijn staan deze mannen hier helemaal niet op te wachten en zijn ze MGTOW of gaan ze later wel iets beginnen met een jongere vrouw.

Ik ben zelf helemaal niet verbitterd door dit systeem. Ik heb in mijn twintiger jaren in Nederland van alles tussen de 6/10 tot 9/10 gehad, zowel kort als wat langer. Maar wist al snel door de onrealistische verwachtingen die de Westerse vrouwen door feminisme gekegen hebben, dat het een hele slechte deal is om te settelen met een vrouw uit een post-feministische cultuur.
Wat zij jou biedt zal jij in tienvoud moeten geven aan haar. En ik had gewoon vrolijk gekozen om op een andere manier gelukkig te zijn.

Uiteindelijk alsnog een vrouw uit een niet-feministische cultuur tegengekomen, die ook nog eens 8,5 jaar jonger is, zonder dat ik op zoek was en die wil naar Nederland komen. Die is echter weer het tegenovergestelde en kijkt heel erg op tegen mij. De post-feministische vrouwen hebben alleen maar eisen en verwachtingen. Als ze iets niet voor elkaar kregen bij een man dan was er altijd wel een beta cuck die dat wel wilde. Bij mijn huidige vriendin merk ik juist dat ze alles waardeert dat ik voor haar doe, met als gevolg dat ik ook met veel meer plezier dingen overheb voor haar dan ik ooit voor een post-feministische vrouw gehad heb. Uiteindelijk is het niet alleen beter voor mijzelf maar ook maak ik iemand anders oprecht gelukkig.
Hoe krijg je deze onzin werkelijkwaar uit je toetsenbord. Man man man
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!
pi_184487354
Hoe durf ik niet elke incel te neuken die voor me staat!
pi_184487417
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2019 19:46 schreef Ixnay het volgende:
8/10 man
6/10 of 7/10 vrouw
mr. 8/10 of 9/10
10/10 mannen
10/10 mannen
10/10 mannen
10/10 vrouw
vrouwen van 4/10 tot 8/10
0/10 mannen
10/10 vrouw
mevrouw 7/10
mr. 7/10
7/10 man
7/10 vrouwen
een man van rond de 5/10 tot 7/10
Triest kutleven gespot
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')