Er is een overschot aan beta male cucks in ons land.quote:Op woensdag 9 januari 2019 19:51 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
In Nederland is dat toch zon beetje 50/50 % ? lijkt me sterk dat er een overschot aan mannen in ons landje is.
Het punt is dat vrouwen juist niet binnen hun league kunnen blijven en een 10/10 man soms best eens een 7/10 vrouw wil, waardoor de vrouw denkt dat ze 10/10 is.quote:Op donderdag 10 januari 2019 04:03 schreef ChristmasRoses het volgende:
[..]
Mannen moeten binnen hun league blijven, dan is dat overschot er niet. Als ik BN'ers ga lopen liken krijg ik ook nul matches.
Dat is 33% en er is 33% die ertussen valt en 33% mensen zoals ITers die er schijt aan heeft.quote:Op donderdag 10 januari 2019 09:35 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Er is een overschot aan beta male cucks in ons land.
Ik ben iets van een 7/10 maar die rijke celebrity staat nog niet aan mijn deur.quote:Op donderdag 10 januari 2019 09:38 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Het punt is dat vrouwen juist niet binnen hun league kunnen blijven en een 10/10 man soms best eens een 7/10 vrouw wil, waardoor de vrouw denkt dat ze 10/10 is.
Happens all the timequote:Op donderdag 10 januari 2019 09:38 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Het punt is dat vrouwen juist niet binnen hun league kunnen blijven en een 10/10 man soms best eens een 7/10 vrouw wil, waardoor de vrouw denkt dat ze 10/10 is.
Hoe uit ASS bij jou dan. Dat je dwanghandelingen hebt en 5x per dag je nageltjes moet verven?quote:Op donderdag 10 januari 2019 04:02 schreef ChristmasRoses het volgende:
[..]
Hahahaha. Ja leven met ASS en lichamelijke problemen is easy peasy alleen omdat ik een vagijn heb.
Vrouwen schatten 80% van de mannen in als benedengemiddeld of lager. Dan blijft er weinig over.quote:Op donderdag 10 januari 2019 04:03 schreef ChristmasRoses het volgende:
[..]
Mannen moeten binnen hun league blijven, dan is dat overschot er niet. Als ik BN'ers ga lopen liken krijg ik ook nul matches.
En hoeveel van die 10/10 mannen lopen er rond? Ik zie vooral veel figuren die zichzelf 10/10 vinden.quote:Op donderdag 10 januari 2019 09:38 schreef Ixnay het volgende:
[..]
quote:
Dat is OCD retard.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:44 schreef Aluah-Snackbar het volgende:
[..]
Hoe uit ASS bij jou dan. Dat je dwanghandelingen hebt en 5x per dag je nageltjes moet verven?
Goh wat erg.
ja nou enquote:
En dan de 80% heren ridiculiseren door te ze te vertellen dat ze beter hun best moeten doen....quote:Op vrijdag 11 januari 2019 12:52 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Vrouwen schatten 80% van de mannen in als benedengemiddeld of lager. Dan blijft er weinig over.
Over het algemeen zijn vrouwen degenen die kiezen. Een vrouw kun je namelijk niet dwingen. Mannen zijn de bedelaars en beggers can't be choosers.quote:Op donderdag 10 januari 2019 04:03 schreef ChristmasRoses het volgende:
[..]
Precies dit. Heb tal van vrouwen ontmoet die echt niet zo knap waren maar wel denken en zich gedragen alsof ze bevoorrecht zijn op zo'n stereotiep succesvolle en lekkere vent.quote:Op donderdag 10 januari 2019 09:38 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Niet. Dit soort types zijn dan vaak van het type extreem jaloers en controlerend, in sommige gevallen ook nog eens fysiek agressief. Kortom precies het type waarvan zij menen dat de vrouwen daarop vallen (de badguys). De ironie daarvan is zowel treurig als grappig.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:53 schreef ChristmasRoses het volgende:
Ik vraag me bij vrouwenhatende incels af wat ze doen als ze ooit een vrouw vinden. Hoe houden ze een relatie vol?
Maar ze zijn toch supreme gentlemen?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:59 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Niet. Dit soort types zijn dan vaak van het type extreem jaloers en controlerend, in sommige gevallen ook nog eens fysiek agressief. Kortom precies het type waarvan zij menen dat de vrouwen daarop vallen (de badguys). De ironie daarvan is zowel treurig als grappig.
Niks zo vriendelijk en galant als vrouwen als hoeren betitelen en ze willen dwingen met hen naar bed te gaanquote:Op vrijdag 11 januari 2019 14:05 schreef ChristmasRoses het volgende:
[..]
Maar ze zijn toch supreme gentlemen?
Het is een spectrum, er is niet "de incel". De meeste zien er normaal uit, zijn (erg) jong, onzeker. Vaak afgewezen maar zien dan een gespierde lange klasgenoot wel de ene na de andere meid verslijten en krijgen op dergelijke wijze een bepaald beeld.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 14:05 schreef ChristmasRoses het volgende:
[..]
Maar ze zijn toch supreme gentlemen?
But I was nice to her!quote:Op vrijdag 11 januari 2019 14:07 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Niks zo vriendelijk en galant als vrouwen als hoeren betitelen en ze willen dwingen met hen naar bed te gaan
De gros van die (niet-vrouwverslinde) heren - die gewoon normaal zijn - ziet met leden ogen dat de vrouwverslindende heren vrijspel hebben op deze overgrote meerderheid van de vrouwen. De dames laten het gewoon toe en de frustratie bij deze mannen wordt met de dag groter.quote:Op vrijdag 11 januari 2019 13:59 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Niet. Dit soort types zijn dan vaak van het type extreem jaloers en controlerend, in sommige gevallen ook nog eens fysiek agressief. Kortom precies het type waarvan zij menen dat de vrouwen daarop vallen (de badguys). De ironie daarvan is zowel treurig als grappig.
Je bedoelt dat die gore slet gewoon gedag zegt tegen haar buurman?quote:Op vrijdag 11 januari 2019 16:42 schreef Gentlemen_vision het volgende:
[..]
De gros van die (niet-vrouwverslinde) heren - die gewoon normaal zijn - ziet met leden ogen dat de vrouwverslindende heren vrijspel hebben op deze overgrote meerderheid van de vrouwen. De dames laten het gewoon toe en de frustratie bij deze mannen wordt met de dag groter.
De vrouw kan niet zo goed met haar magneetje omgaan helaas, denkt dat ze onder het mom van emancipatie zich alles kan permitteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |