Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Geldige scores worden automagisch gepost door MonitorSPOILER: meets en zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Het Grrrrote DTS kerrrrst gedichtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Niet zo hard als bij de vriendin van haags natuurlijkquote:
Snap jequote:Op maandag 7 januari 2019 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet zo hard als bij de vriendin van haags natuurlijk
Laat haar er eens buiten.quote:Op maandag 7 januari 2019 22:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet zo hard als bij de vriendin van haags natuurlijk
Maar dat is ook een partijtje hard waar je U tegen zegt!quote:
quote:Op maandag 7 januari 2019 22:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat haar er eens buiten.
Veel te vroeg ben ik bang. Iig vroeger dan de mijne.quote:
Tering vroeg man!quote:
Dat maakt verschilquote:Op maandag 7 januari 2019 22:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tering vroeg man!
Ik kan dan gelukkig nog een half uurtje tukken voor mijn wekker af gaat.
Jij gaat meestal ook rond half 11 tukken toch?quote:Op maandag 7 januari 2019 22:15 schreef Driepink het volgende:
[..]
Tering, dan lag ik nu allang te slapen
Ja, 11 uur uiterlijkquote:Op maandag 7 januari 2019 22:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij gaat meestal ook rond half 11 tukken toch?
Dan zou ik m pas op 7u zetten... waarom een uur te vroeg?quote:Op maandag 7 januari 2019 22:18 schreef Driepink het volgende:
Hier gaat ie 6 uur, moet er om 7 uur echt uit
Omdat ie punten wil pakkenquote:Op maandag 7 januari 2019 22:20 schreef Frsh het volgende:
[..]
Dan zou ik m pas op 7u zetten... waarom een uur te vroeg?
dan kan ik nog ff liggen en rustig wakker wordenquote:Op maandag 7 januari 2019 22:20 schreef Frsh het volgende:
[..]
Dan zou ik m pas op 7u zetten... waarom een uur te vroeg?
Ik gun jou en Homijn superveel meestalquote:
Ah, gelukkigquote:Op maandag 7 januari 2019 22:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik gun jou en Homijn superveel meestal
Was het dan de bedoeling om mij te bolken?quote:Op maandag 7 januari 2019 23:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ja ja
Maar je blokt de verkeerde hoor
Ja ja ja ... dat was ik zo van planquote:Op maandag 7 januari 2019 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
Goede bolk![]()
Moet jij niet al slapen moentjuh?
Driep!quote:Op maandag 7 januari 2019 23:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was het dan de bedoeling om mij te bolken?
Slaap lekker!quote:Op maandag 7 januari 2019 23:10 schreef Limoentjuh het volgende:
Oke Weltrusten allen
En even niet reageren voor de komende 4uurtjes![]()
Bij voorbaat dank
Grgr meloentjuh limoentjuh
Bazen serie Borreltje is het eens.quote:
Mwah, eerste aflevering afgekeken, maar niet echt ingekomen. Misschien geef ik het in de toekomst nog eens een kans.quote:Op maandag 7 januari 2019 23:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bazen serie Borreltje is het eens.
Heeft ups en downs seizoen 4 de nieuwste op Netflix is weer erg fijn soms kan het wel wat langdradig zij .quote:Op maandag 7 januari 2019 23:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mwah, eerste aflevering afgekeken, maar niet echt ingekomen. Misschien geef ik het in de toekomst nog eens een kans.
Eerst nog Salvation, Travelers en Elementary af kijken in die volgorde. Daarna weer verder kijken naar andere series.quote:Op maandag 7 januari 2019 23:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heeft ups en downs seizoen 4 de nieuwste op Netflix is weer erg fijn soms kan het wel wat langdradig zij .
quote:
Observatie 1: maag moet ff wennen aan al die proteïnenquote:Op maandag 7 januari 2019 23:31 schreef Nattekat het volgende:
Zo, onder het mom goede voornemens eens kijken wat een caloriebom in de vorm van eiwitten voor effect heeft na een training
Dalijk rauwe eierenquote:Op dinsdag 8 januari 2019 00:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Observatie 1: maag moet ff wennen aan al die proteïnen
Zit je ook al aan de anabolen?quote:
zonde vrindquote:Op dinsdag 8 januari 2019 00:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
over 4 weken begin ik met de kuur ongeveer
jawelquote:
Is de helft van de training.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 00:10 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
ja voeding heb ik wel moeite mee
Precies zeker voor spieropbouw en vetreguleringquote:
Juist niet, maar ik ga wel aan de kant danquote:Op maandag 7 januari 2019 23:05 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]ja ja
Maar je blokt de verkeerde hoor
wijze woordenquote:Op dinsdag 8 januari 2019 00:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Met bodybuilding kan je beter op 70% trainen dan op 70% eten
Die zit niet in Gothamquote:
Inderdaad dit, en vochtregulering.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 00:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Precies zeker voor spieropbouw en vetregulering
wel hij is net verhuisdquote:
Jij staat op zijn mailingslijst?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 00:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wel hij is net verhuisd![]()
Kreeg vanmiddag nog een uitnodiging van hem
Ja ik laat zijn irondog wel eens uitquote:
Dat is wel lief!quote:Op dinsdag 8 januari 2019 00:29 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja ik laat zijn irondog wel eens uit
hahahaquote:Op dinsdag 8 januari 2019 00:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is wel lief!
Nu snap ik ook wat beter waarom je aan je hardloop conditie aan het werken bent
Bruce Wayne en Tony Stark in 1 stad gaat niet goed.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 00:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
wel hij is net verhuisd![]()
Kreeg vanmiddag nog een uitnodiging van hem
trustequote:Op dinsdag 8 januari 2019 00:33 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga maar eens een poging tot tukken doen.
Slaap lekker alvast!
gaan ze dan vechten?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 00:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bruce Wayne en Tony Stark in 1 stad gaat niet goed.
of elkaar over bieden.quote:
ah zoquote:
Net als mijn kaas, hou ik wel van belegen vrouwenquote:Op dinsdag 8 januari 2019 02:09 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij op oude vrouwen valt.
Deze is wel 70+quote:Op dinsdag 8 januari 2019 02:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Net als mijn kaas, hou ik wel van belegen vrouwen
Alleen als je ook een zure sloot wil leeg likken....quote:Op dinsdag 8 januari 2019 02:18 schreef devzero het volgende:
[..]
kunstgebit eruit en gaan met die banaan
hoe weet jij dat?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 02:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Alleen als je ook een zure sloot wil leeg likken....
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 08-01-2019 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent 40 minuten te vroegquote:
Jaloers. Zou daar graag nog eens op vakantie gaan. Cambodja, Malesie, Thailand....quote:
Vriendinnen die zware shag rokenquote:Op dinsdag 8 januari 2019 03:12 schreef DerRabbit het volgende:
Bleh, alweer wakker omdat iemand naast me constant ligt te hoesten 😕
En ipv een glaasje water voor haar te pakken, kom je het even melden op Fok!quote:Op dinsdag 8 januari 2019 03:12 schreef DerRabbit het volgende:
Bleh, alweer wakker omdat iemand naast me constant ligt te hoesten 😕
Grootste fout van mijn levenquote:
Ze heeft al een halve fles hoestdrank achterover gekieptquote:Op dinsdag 8 januari 2019 03:14 schreef devzero het volgende:
[..]
En ipv een glaasje water voor haar te pakken, kom je het even melden op Fok!
Ze moet het drinken, niet achter haar gooien.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 03:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze heeft al een halve fles hoestdrank achterover gekiept
De andere helft heb ik haar maar gewoon laten opdrinken.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 03:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze moet het drinken, niet achter haar gooien.
...mopelt iets met limburgers...
Ik ben inmiddels verhuisd naar de bank. TV kijkt toch iets makkelijker netflix dan een tabletquote:Op dinsdag 8 januari 2019 03:34 schreef devzero het volgende:
Als ze dan nog steeds moet hoesten, gewoon op de bank laten slapen
Je doet het verkeerd. Jij moet in bed liggen en zij mag op de bank hoesten. Beetje de barmhartige vriend uithangen zeker.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 03:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels verhuisd naar de bank. TV kijkt toch iets makkelijker netflix dan een tablet
Neh, ga vanmiddag nog wel een dutje doen. Ben mu te wakker om nog in slaap te vallen en nu kan ik mooi even mijn laptop opnieuw installeren in alle rust.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 03:55 schreef devzero het volgende:
[..]
Je doet het verkeerd. Jij moet in bed liggen en zij mag op de bank hoesten. Beetje de barmhartige vriend uithangen zeker.
Wat heb je met Limoentjuh gedaan dan?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 03:47 schreef devzero het volgende:
ik hoop dat limoentje een beetje goed kan uitrusten en niet midden in de nacht wakker wordt met een pijnlijke keel
Mooi tijdstip. Ga je er linux op zetten?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 03:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Neh, ga vanmiddag nog wel een dutje doen. Ben mu te wakker om nog in slaap te vallen en nu kan ik mooi even mijn laptop opnieuw installeren in alle rust.
Haar verteld dat ze op tijd moest gaan slapen. Maar ja, vrouwen hequote:Op dinsdag 8 januari 2019 03:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat heb je met Limoentjuh gedaan dan?
Stond al linux op, alleen over de afgelopen twee jaar beetje veel troep op gekomen.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 03:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Mooi tijdstip. Ga je er linux op zetten?
Niks mee aan te vangenquote:Op dinsdag 8 januari 2019 03:58 schreef devzero het volgende:[...]
Haar verteld dat ze op tijd moest gaan slapen. Maar ja, vrouwen he
Ik heb al mijn "belangrijke"(*) bestanden op een cloud service staan (dropbox en "eigen" owncloud server). Dus ik kan gewoon herinstalleren en hoef me niet druk te maken om backups .quote:Op dinsdag 8 januari 2019 04:02 schreef DerRabbit het volgende:
Gistermiddag heb ik al een backup gemaakt van alle belangrijke bestanden en nu even verse linux installeren en zo nog even alles installeren wat ik er nog op wil hebben.
Ik heb op mijn desktop wel een standaard backup van 'mijn documenten' in de cloud staan, maar dat is tegenwoordig ook een zooitje spul wat ik nog eens moet gaan uitzoeken onderhandquote:Op dinsdag 8 januari 2019 04:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb al mijn "belangrijke"(*) bestanden op een cloud service staan (dropbox en "eigen" owncloud server). Dus ik kan gewoon herinstalleren en hoef me niet druk te maken om backups .
* Te lui om te bepalen wat belangrijk is, dus eigenlijk alles op een cloud service
#bikkel 💪quote:Op dinsdag 8 januari 2019 04:10 schreef devzero het volgende:
Weet je wat je krijgt als je zwarte "rook" thee voor 15 minuten laat trekken? Een bitter mengsel waar je mond van samentrektToch maar op gedronken.
Foto's bewaar ik op een NAS die ik (met duplicity) backup naar een dropbox folder.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 04:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb op mijn desktop wel een standaard backup van 'mijn documenten' in de cloud staan, maar dat is tegenwoordig ook een zooitje spul wat ik nog eens moet gaan uitzoeken onderhand![]()
Moet ik nog eens gaan doen met mijn externe harde schijven waar ik al mijn foto's op bewaar bedenk ik me net
Nice!quote:Op dinsdag 8 januari 2019 04:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Foto's bewaar ik op een NAS die ik (met duplicity) backup naar een dropbox folder.
15 minuten is wel heel sterke thee toughquote:Op dinsdag 8 januari 2019 04:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had de thee van een bijzonder iemand gekregen, dus ga ik het niet zomaar weggooien
Op deze niet super veel, is een machine met 5 drives in een raidz2 zfs configuratie (freenas); totaal 4,5TB (2.3TB vrij). Meeste ruimte wordt in beslag genomen door videos en tv opnames, muziek en foto's nemen nog geen 120GB in beslag.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 04:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nice!
Hoeveel ruimte heb je op je server?
Mijn maag protesteert nu ookquote:Op dinsdag 8 januari 2019 04:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
15 minuten is wel heel sterke thee tough
Wow, nice. Dan kun je nog wel even doorgaan met 'video's' downloadenquote:Op dinsdag 8 januari 2019 04:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Op deze niet super veel, is een machine met 5 drives in een raidz2 zfs configuratie (freenas); totaal 4,5TB (2.3TB vrij). Meeste ruimte wordt in beslag genomen door videos en tv opnames, muziek en foto's nemen nog geen 120GB in beslag.
Ik ga maar eens koffie zetten.quote:
Het zijn wat oudere WD black drives en ik heb nog 2 spares liggen voor het geval dat. Maar ik vervang ze liever door wat grotere drives (SSDs heb ik niet nodig zolang ik maar 1Gbps network heb). Alleen is dat zo'n gekut met ZFSquote:Op dinsdag 8 januari 2019 04:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wow, nice. Dan kun je nog wel even doorgaan met 'video's' downloaden
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 04:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga nog wat lezen, als je nu wat post kun je ook nog wat punten verzamelen.
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 04:10 schreef devzero het volgende:
Weet je wat je krijgt als je zwarte "rook" thee voor 15 minuten laat trekken? Een bitter mengsel waar je mond van samentrektToch maar op gedronken.
Ja als ik reageer dan pak ik die punten niet hequote:Op dinsdag 8 januari 2019 05:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja, nee oke. Dit is wel lekker gezellig zo. 😂
ja okok, geeft niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 05:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ja als ik reageer dan pak ik die punten niet heen was even echt weg
Ik ga het Driep niet te makkelijk maken hequote:
Die zal zo wel online komen.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 05:26 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ik ga het Driep niet te makkelijk maken heal verwacht ik dat zijn voorsprong vandaag verdubbelt.
Vroeg beginnen? Gwn zelfde tijden weer.quote:
oh serieus?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 05:50 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Vroeg beginnen? Gwn zelfde tijden weer.
Vroeg wakker? Ja, beetje wel en om een minder leuke reden
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 06:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ie als Bridget Maasland
mis er nog 1quote:Op dinsdag 8 januari 2019 06:29 schreef DerRabbit het volgende:
Puntenpakkers zijn alweer gearriveerd zo te zien.
Siem Reapquote:
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 06:29 schreef DerRabbit het volgende:
Puntenpakkers zijn alweer gearriveerd zo te zien.
Wel voor de puntenquote:Op dinsdag 8 januari 2019 06:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mikeyy doet toch niet meer echt mee voor de winst.
Beterschap met je keelpijn trouwens!quote:Op dinsdag 8 januari 2019 06:32 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Gelukkig
Ben er zo niet meer hoor dus dan is het alleen Driep en Mikey nog
Bedankt Misdaadverdelgerquote:Op dinsdag 8 januari 2019 06:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beterschap met je keelpijn trouwens!
Nog niet geslapen ?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 06:41 schreef DerRabbit het volgende:
Nu begint vermoeiendheid er toch wel beetje in te slaan
Van drie tot half vijf wakker geweest en net weer wakker gewordenquote:
ouchquote:Op dinsdag 8 januari 2019 06:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van drie tot half vijf wakker geweest en net weer wakker geworden
Ow ja.. dan zal je wel vermoeid voelenquote:Op dinsdag 8 januari 2019 06:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Van drie tot half vijf wakker geweest en net weer wakker geworden
Uurtje.quote:
2 nachtjes en dan door naar Bangkokquote:
Beetje reizen door Aziëquote:Op dinsdag 8 januari 2019 06:48 schreef Hallojo het volgende:
[..]
2 nachtjes en dan door naar Bangkok
sekstoerist zekerquote:Op dinsdag 8 januari 2019 06:48 schreef Hallojo het volgende:
[..]
2 nachtjes en dan door naar Bangkok
Uiteraardquote:
Als ik de komende vijf minuten niet word opgebeld of ik kan komen invallen niet gelukkigquote:Op dinsdag 8 januari 2019 06:46 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Ow ja.. dan zal je wel vermoeid voelen
Ook nog werken vandaag ?
dus jouw vrijheid hangt af van de komende 5 min?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 06:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als ik de komende vijf minuten niet word opgebeld of ik kan komen invallen niet gelukkig
Stond eigenlijk gister op als reserve maar ben gaan werken ivm ziekte. En vandaag lekker vrijquote:Op dinsdag 8 januari 2019 06:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dus jouw vrijheid hangt af van de komende 5 min?
lekker sjegquote:Op dinsdag 8 januari 2019 06:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Stond eigenlijk gister op als reserve maar ben gaan werken ivm ziekte. En vandaag lekker vrij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |