abonnement Unibet Coolblue
pi_184266361
Een topic waar we verder kunnen kletsen over het opvoeden en kamperen met 1-jarigen... voor zover dat mogelijk is :P

¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
  maandag 7 januari 2019 @ 20:15:34 #2
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_184267235
Leuk, jullie enthousiasme over kamperen. Dat sterkt me in mijn idee. Ik hen groofsken op facebook en die kampeert in haar eentje met 3, dan moet het mij met Jacob ook wel lukken dacht ik zo.

Ik aarzel nog wel over waar. Ik hoef geen animatie. Wel water. En Nederland is lekker makkelijk want kort rijden maar slecht weer (vooral regen) lijkt me wel een ramp voor het buitenplan.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_184267306
Wij gaan ook kamperen in augustus O+
Vorig jaar gevlogen maar wilde dit jaar echt kamperen met V en baby. Heb er veel zin in!
Wij gaan naar Italië, camping ligt in de buurt van Toscane.
pi_184267472
Lemijn, ik ben de eerste keer bewust last minute gegaan voor mooi weer garantie, buiten de zomervakantie lukt dat wel. En wij zaten letterlijk op tien minuten rijden vanaf huis (voor als het geen succes zou zijn). Maar dan kost het je wel vrije dagen ongeacht het weer. Dit jaar is het plan om naar Groesbeek te gaan, daar zit een camping die heel leuk is voor kinderen (aldus mijn ouders), maar waarschijnlijk niet wat jij zoekt.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_184267837
Kamperen O+ O+

Dit doen wij al sinds we samen zijn. Auto, kampeerspullen erin en gaan. Hebben zo al vanalles gezien en ook de reizen naar Sicilië en Noorwegen op deze manier gedaan. Heerlijk vinden we dat, ook de autoreis is al vaak genieten.
Met N zijn we in het voorjaar (9 mnd) een weekje gaan proefkamperen in t schwarzwald en in de zomer (bijna 1) 2 weekjes Oostenrijk gedaan. Beide vakanties heerlijk weer gehad. Toen het 2 dagen regende in Oostenrijk zijn we naar een binnen speeltuin en binnen zwembad geweest. We hadden niet geboekt en konden zo op basis van weersvoorspelling een bestemming kiezen, maar met vooraf boeken heb je betere plekken op de campings of überhaupt n plek natuurlijk.

De laatste terugreis was vreselijk, maar dat weerhoudt ons er niet van dit jaar weer te gaan.
  maandag 7 januari 2019 @ 21:00:00 #6
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_184268360
quote:
1s.gif Op maandag 7 januari 2019 20:18 schreef Flav het volgende:
met V en baby.
Oh ja, jij hebt straks gewoon weer een baby :o . Kan je je dat al voorstellen?

Last minute beslissen waarheen vind ik eigenlijk een heel goed idee, FF. Alleen ben ik dit jaar wel gebonden aan de zomervakantie, hmm. Maar goed, mijn eisen zijn niet zo hoog en ik heb dus ook geen bezwaar tegen die animatie he, het hoeft voor Jacob alleen niet. Misschien tzt dit eens naar het vakantietopic verhuizen.

Wat leuk dat jullie ook met baby al gingen Nolita. Ik durfde dat nog niet.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_184273670
Ik lees hier al een tijdje mee, maar had nog niets gepost. Mijn zoontje is 14 maanden en slaapt de laatste tijd nogal slecht, hij wordt vaak om 5 uur wakker en is met geen mogelijkheid weer in slaap te krijgen. Herkent iemand dit? Ik hoop echt dat het een fase is...
pi_184273724
Hier ook een slechte slaper rond die tijd, alles is wel een fase met die dreumesjes ;)
Heeft ie het niet koud, dat ie daarom wakker wordt? Dat zal je wel gecheckt hebben...
Verder geen tips, sterkte met het slaapgedoe, dat is echt zwaar :*
pi_184273750
Iemand nog tips om je dreumes meer te laten drinken? Simon drinkt de laatste dagen weinig. Alle aangeboden bekers belanden op de grond, of het nu een rietjesbeker is (die soms openspringt bij landing op de grond) of een open beker, die hij na een klein slokje zo leeg giet op de vloer }:| }:|

Bij mij drinkt ie nog zo'n 3 keer per dag, dus uitdrogen zal wel meevallen. Maar vind het toch wel een fijn idee als ie wat meer water drinkt, dan een klein bekertje per dag aan water...
pi_184273761
Nee, hij heeft het niet koud, hij voelt gewoon normaal/warm aan. Hij is ook niet ziek ofzo. Wel hebben we een tijdje geleden de twee slaapjes overdag teruggebracht naar één. Dat leek te helpen, maar nu dus niet meer 😢.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 07:53:38 #11
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_184273966
Welkom Lorelay! Hier geen tips, als onze dreumes niet slaapt om 5 uur nemen we haar in ons bed. Meestal gaat dat goed en slaapt ze meteen, soms ligt ze dan een half uur te woelen voor ze weer slaapt (en wij dus ook).

Tolstoi, toen Muppet een tijdje alles weigerde, boden we haar wel eens een beetje diksap aan. Of in een ouderwetse fles. Dan ging het er vaak zo in.

Een tijdje terug ging het hier over heilwol. Helpt dat ook al bij heel rode billen of pas als het echt open/stuk is? Haar billen zijn nu zo vuurrood, het doet haast pijn om er naar te kijken ;(
pi_184274013
Ik kom me hier melden! Vanochtend een dreumes uit (ons :')) bed gehaald!

Ik kijk uit naar dit jaar! :D

pi_184274116
Hoi Lorelay! Qua slaaptips moet je niet bij mij zijn. Inderdaad bij je in bed nemen en doorslapen is onze oplossing altijd.

Stroop, wat zielig van de billen ;(

Tolstoi, ik gaf S. op een gegeven moment gewoon thee. Net een ander smaakje dan water. Drinkt hij nu nog steeds graag.

Gefeliciteerd, Fleur! Wat een knappe dreumes heb je O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  dinsdag 8 januari 2019 @ 08:50:59 #14
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_184274364
Welkom Fleur! Wat een mannetje zeg! Echt geen baby meer.

Stroop, geen ervaring met heilwolle maar mijn gevoel zegt dat het zeker kan op rode billen. Er zit vet in dat al kan verzachten.

Over vroeg wakker worden: mijn grens is 6 uur. Daarvoor krijgt hij een knuffel en zo nodig een schone luier en dan ga ik weer. Het is hier vaak half 6... maar meestal valt hij wel weer in slaap. Om 6 uur geef ik het op maar soms krijgen we dus nog 1 of 2 uur slaap op deze manier. In bed nemen kan helaas niet meer, dat resulteert altijd in spelen.

Slecht drinken is irritant he? Doet hij het al lang? Ik zou in principe uitgaan van het idee dat hij het zelf regelt, net als met eten. Ze hebben echt minder vocht nodig dan een jaar geleden. En als ik het heel matig vind is hij over te halen met iets zoets inderdaad. Voor een paar slokjes. Maar ik bedenk me ook vaak dat yoghurt en fruit ook vocht bevatten.

Ik kom ook nog even eetfilmpjes delen. Ik laat ze niet lang staan maar hij zat vanmorgen zo goed zelf smoothie te eten dat ik het even heb vastgelegd.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dit is een wat oudere, de honger was hier duidelijk al gestild:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_184275453
Fleur gefeliciteerd! Wat een verandering in een jaar hè! En wat een mooi mannetje O+

Lorelay, rot is dat, zo vroeg wakker zijn. Ik ben bang dat het een fase is, hoor het wel eens meer in m'n omgeving. Meer dan warmte/kou checken en wellicht meer voeding kan je niet doen ben ik bang. Of ja, vroeg naar bed gaan ;)

Lemijn, wat doet hij dat al goed zeg! Voelt voor mij of Kees dat echt nog lang niet kan, maar ook dit gaat vast ineens hard. 2e filmpje is vooral heel schattig O+

Ik heb er een beetje moeite mee op het moment. Kees spookt enorm 's nachts. Heel vaak wakker, en/of lang (2 tot 3 uur) wakker. Slaaptekort breekt me echt een beetje op, zeker in combinatie met werken. En dan is hij ook nog steeds niet fit (nog steeds 1 loopoor, af en aan verhoging, nu weer verkouden). En hij eet en drinkt nog steeds slecht. Morgen naar KNO-arts om te bespreken wat handig is qua beleid. Hij is verder wel echt enorm lief, dus dat helpt, maar man wat ben ik toe aan even een rustige periode :{
pi_184276247
Jacob wat knap :o O+ Wat lijkt hij alweer groot geworden sinds de meet :)

Fleur, van harte gefeliciteerd met je knappe ventje O+ En welkom hier!

En nog een nieuw gezicht, Lorelay, toevallig fan van gilmore girls ;) ? Ik kan je helaas geen goed advies geven verder.

Elliebel, wat waardeloos dat Kees zo lang wakker is ‘s nachts, is hij dan echt speels of huilt hij?

Tolstoi, wat ik hier nog wel eens doe is de rietjesbeker op de grond zetten als ze aan het spelen is, ik zie haar geregeld lurken tussendoor. Het is soms een beetje knoeien, maar ze krijgt alleen water naast de melk dus dat is opzich te doen.

Hier bracht ik C vanmorgen naar opa en oma en wat doet die kleine mafkees daar ineens :o Trekt zich zo ineens op tot staan, thuis deed ze af en toe milde pogingen en bij opa en oma doet ze het ineens :D Ik was blij dat ik er nog was haha.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_184276507
Wat een warm welkom, dank jullie wel!

Voeding geven heb ik ook geprobeerd, maar helpt niet. En bij ons in bed leggen is een drama, dan gaat hij spelen of probeert hij over ons heen te klimmen om uit bed te komen haha. Het zal een fase zijn dan.

quote:
7s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 11:26 schreef rena het volgende:
En nog een nieuw gezicht, Lorelay, toevallig fan van gilmore girls ;) ? Ik kan je helaas geen goed advies geven verder.
Nee, een oud-collega noemde me altijd zo :D
pi_184282942
TVP! :7

Mijn Günther is momenteel bezig aan zijn allerlaatste middagdutje als baby! :o O+ :'( ^O^

Morgen een heuse dreumes! Hij vierde z'n laatste babydag vanmiddag met het voor het eerst zetten van een (1) losse stap. We schrokken er allebei van! :D O+
Let me see you stripped down to the bone
  dinsdag 8 januari 2019 @ 18:39:19 #19
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_184283514
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 07:53 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:

Een tijdje terug ging het hier over heilwol. Helpt dat ook al bij heel rode billen of pas als het echt open/stuk is? Haar billen zijn nu zo vuurrood, het doet haast pijn om er naar te kijken ;(
Ik ben nu helemaal fan van heilwol. Zodra het ook wat rood wordt, doe ik het meteen zijn zijn luier!
Ik hoop dat het snel over is!

Welkom Lorelay, hier gaat Mie ook tussen ons in, als hij 's nachts wakker wordt. Nu zijn wij daar wel heel makkelijk in, hoor. Ik vind het nl ook wel gezellig O+. En iedereen slaapt dat het snelst verder, dat is ook een groot voordeel :).
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  dinsdag 8 januari 2019 @ 18:45:55 #20
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_184283635
Lemijn, wat knap van Jacob! Hier zie ik dat nog echt niet gebeuren :D

Mini, Günther ook alweer (bijna) 1! :o . Waar blijft de tijd 8)7

Mie loopt trouwens sinds vandaag echt wat langere stukken, na een week of 2 kortere stukjes. w/
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_184283748
Ik ben wel een beetje jaloers als ik hoor dat jullie dreumessen slapen tussen jullie in. Ik doe wel eens een poging als hij veel spookt snachts, maar dan is het accuut klaar met slapen en wordt er alleen nog gespeeld en geduwd en geklommen en haren getrokken. :( Vannacht nog weer eens geprobeerd na de zoveelste nacht met onrust en wakker en huilen en weinig slaap, maar hij doet daar echt niet aan. Mannetje heeft een sterke eigen wil, blijkbaar. :P

Kamperen is niet echt meer mijn ding, maar ik weet nog hoe leuk ik het als kind vond, dus ik denk dat we wel een paar dagen gaan. Misschien wel gewoon bij Pake en Beppe, vinden zij vast ook heel gezellig. :Y
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_184283785
quote:
0s.gif Op maandag 7 januari 2019 21:00 schreef Lemijn het volgende:

[..]

Oh ja, jij hebt straks gewoon weer een baby :o . Kan je je dat al voorstellen?
Nee! :o
Ben wel heel benieuwd of hij op V lijkt O+ en hoe V op zijn broertje reageert.

Wat goed van C rena! *O*

Wat knap van die langere stukjes lopen Lady!
Hier was lopen 1 dag helemaal de bom en nu gaat alles weer op zijn knieën want sneller.

Ohhh en bijna welkom Gunther! O+
pi_184283848
Fleur, gefeliciteerd met je mooie mannetje en welkom O+
pi_184283913
Welkom nieuwe aanwas. Dit is zo'n leuk jaar. *O*
Morgen ben ik vast weer mezelf.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 19:16:07 #25
437410 Stroopwafelmeisje
Eet ook andere cookies
pi_184284312
Fleur, wat heb je daar al een echte grote! Hij ziet er zo wijs uit O+

Welkom ook vast Mini!

C van Rena die opeens staat! Goed bezig! *O*

:* voor iedereen met slechte nachten. Hopelijk is er snel een eind aan die fase.

LadyS, ik wist even niet meer wie het was :+ Fijn dat het zo goed bevalt! Ik heb vandaag maar meteen een grote verpakking besteld, hopelijk is het er morgen. Ik ving in het babytopic toevallig op dat er iets veranderd is aan de kruidvatluiers en er dus veel meer zijn met opeens veel rodere billen. Dus maar even kijken of wij al nieuwe hebben en dan misschien maar over op een ander merk.

Flav, hoeveel schelen V en baby straks? Krijgt hij er wat van mee? Muppet nog helemaal niet, al vindt ze het wel heel interessant dat ze nu een nieuwe kamer heeft!
pi_184285866
Gefeliciteerd Fleur! De ontwikkeling in dit topic is ook een stuk leuker dan in het vorige topic ;)

Welkom Lorelay! Wij geven bij 's nachts wakker worden een schone luier, kleine fles (4 delen water, 2 scheppen melk) en dan gaan ze meestal weer braaf slapen. Tot 6:45 doe ik dat overigens, daarna telt het als ochtend en geef ik het op.

Nanuke, hier weigeren ze ook rustig bij ons te liggen. Wij hebben daarom permanent een Deryan campingbedje in onze kamer staan waar degene die niet wil slapen in kan zodat ze ander wel kan slapen. En meestal werkt dat wel redelijk goed, ook voor degene die niet wil slapen.

Wat een nette eter Lemijn :O Mijn peuter eet nog niet zo netjes :')

En nog een *O* voor knappe C die zelf gaat staan!

Mini, succes met nostalgisch gedoe en hopelijk smaakt de taart hem morgen goed!
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_184286077
Fleur, wat issie mooi met zn kuifje O+ ik heb een beetje een crush haha

En de babysaurus is er ook bijna weer *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_184286208
Onze kaptein is aan het wennen op de dreumesgroep op het kdv, vandaag kwam zijn eigen leidster even bij hem kijken, keek hij haar geschrokken aan en draaide snel zn rug naar haar toe _O- hij ging vandaag na n halve dag wennen weer terug naar de babygroep, en dat heeft iedereen geweten :X hij was niet pleased haha. Hij is duidelijk toe aan wat meer ruimte, nieuw speelgoed en meer uitdaging.

Volgende keer wennen is met een slaapje, de dreumessen slapen op losse stretchertjes op de grond, ben zoooo benieuwd hoe mn woelwater dat gaat doen :D _O-

In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_184287821
Simon kan ook niet rustig tussen ons in liggen, net als bij Nanuke is het dan neus knijpen, oren en haren trekken, ogen prikken en "tent bouwen". :')

Simon krijgt trouwens wel thee ook. Hij drinkt sinds een paar dagen belabberd. Er staat tijdens het spelen ook altijd wel een rietjesbeker voor hem, maar daar gaat ie alleen maar mee rondlopen en schudden. En verder dus veel alles over de vloer gooien.....
Ik geef hem nu dan maar een paar extra mandarijntjes, daar is ie gek op en lekker veel vocht ook.

Lemijn, wat eet Jacob al goed! Zie ik nou een echt glas met water staan? Dat zou ik dus op dit moment echt niet durven met al dat gooien.

Rena, je leuke C die staat *O*

Lady, wat knap dat Mie nu langere stukken loopt!
pi_184288147
Bedankt voor de felicitaties *O*

Wat stats van Casper met 1 jaar:
77cm - ongeveer 10kg, loopt en staat nog niet los, snapt sinds een paar weken het principe van de vormenstoof en eet vrijwel alles, tot haring aan toe :')


Wat eet ie al goed Lemijn! :D Ik heb dat vanavond door jouw filmpjes met Casper ook getest (met bestek eten kan hij wel als ik het aangeef) dit was vooral nog frustratie aan beide kanten :')

LadyS wat goed van Mie!

Wat goed van C. *O*

Wat een toffe bedjes LDG! En duidelijk toe aan de dreumesgroep zo te lezen :Y. En dat kuifje, ik kan écht niks met jongenshaar en laat mijn vriend z’n haar doen :')

Hier ook een tussen ons in slaper (vanaf een uur of 4:00) en ik heb vooral geleerd dat je dat niet in het openbaar moet gaan vermelden oO<
pi_184288151
Wat een grappige bedjes LDG, het verbaasd me wel als dreumesen daarop zouden blijven liggen :D

Welkom nieuwe dreumesen O+ *O*

Wat leuk Flav, nog eentje op komst O+ Hoe oud is V als de baby komt?

Hebben jullie dreumesen ook al zo'n mening over kleding? Kroket wil zelf kiezen wat ze aan wil, of het nu logisch is of niet :') Afgelopen weekend had ze 2 broeken (leggings) over elkaar en aan 1 voet 2 sokken. Tja, als zij er gelukkig van wordt oO<
pi_184288714
Welkom Lorelay en gefeliciteerd Fleur en Mini! *O*

Haha LDG, ik kan me zo voorstellen hoe je Kapitein van zo'n bedje blijft rollen. :D

Banaan ligt altijd in ons bed maar is ook vaak voor zes uur al wakker. Laatste paar nachten jammert hij meer en is ook vaker even echt wakker. Best vermoeiend.

Leuk LadyS, Mie aan de wandel!

Leuke update Rena! En fijn dat ze het nog even snel deed voordat je weg moest. _O_

Ellie succes morgen, hopelijk komt er iets uit het gesprek waar je mee verder kunt. :* Helpt je man ook wat in de nacht?

Leuk die filmpjes van Jacob. O+

Wij gaan in Mei een midweek naar Terschelling. Heb er echt al zin in. :) Wel een appartement met open slaapkamer, we moeten dus nog even kijken hoe dat met Banaan gaat. Als het mooi weer is zitten wij vast veel op het balkon terwijl Banaan slaapt. :D

Kamperen heb ik niets mee maar mijn man vindt het fantastisch want scout. Nou lijkt het me met Banaan erbij wel leuk(er). Misschien eens een weekendje kijken hoe het gaat. :)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  dinsdag 8 januari 2019 @ 21:53:04 #33
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_184288739
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 21:32 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Bedankt voor de felicitaties *O*

Wat stats van Casper met 1 jaar:
77cm - ongeveer 10kg, loopt en staat nog niet los, snapt sinds een paar weken het principe van de vormenstoof en eet vrijwel alles, tot haring aan toe :')


Wat eet ie al goed Lemijn! :D Ik heb dat vanavond door jouw filmpjes met Casper ook getest (met bestek eten kan hij wel als ik het aangeef) dit was vooral nog frustratie aan beide kanten :')

LadyS wat goed van Mie!

Wat goed van C. *O*

Wat een toffe bedjes LDG! En duidelijk toe aan de dreumesgroep zo te lezen :Y. En dat kuifje, ik kan écht niks met jongenshaar en laat mijn vriend z’n haar doen :')

Hier ook een tussen ons in slaper (vanaf een uur of 4:00) en ik heb vooral geleerd dat je dat niet in het openbaar moet gaan vermelden oO<
Ooooh, ik had je helemaal gemist! :@
Welkom hier *O*
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_184290499
Mijm was vanavond ontroostbaar met slapen, maar verklaarbaar. 2 hoektanden op springen en een kamer vol bezoek voor de verjaardag van vriend. En dat alles zonder middagdut, want toen zaten die tanden ook al in de weg ;(
Nu net een flesje gehad in de rust beneden, en ik geloof dat hij nu wel rustiger slaapt.

Die liefde tussen 2 van die kleintjes is echt onbeschrijfelijk. Ze knuffelen, kussen en stoeien de hele dag. Vandaag liep ik naar de supermarkt, stond S. ineens op van zijn zitplankje, geeft Mijm een dikke knuffel en zegt: ‘Ik heb je zo gemist.’ Dus ik vroeg waar hij hem dan gemist had. ‘Toen hij een dutje deed net.’ :') :') O+ O+ Anderhalf uur gescheiden leven is drama dus.
Op de opvang zitten ze elk op een andere groep, maar wel met glazen deuren ertussen. Volgens de leidsters staan ze iedere dag wel even naar elkaar te kijken door de deuren O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_184293265
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 20:26 schreef littledrummergirl het volgende:
Onze kaptein is aan het wennen op de dreumesgroep op het kdv, vandaag kwam zijn eigen leidster even bij hem kijken, keek hij haar geschrokken aan en draaide snel zn rug naar haar toe _O- hij ging vandaag na n halve dag wennen weer terug naar de babygroep, en dat heeft iedereen geweten :X hij was niet pleased haha. Hij is duidelijk toe aan wat meer ruimte, nieuw speelgoed en meer uitdaging.
Zo herkenbaar dit. _O-

L. wordt over drie weken twee, maar zit sinds maandag op de peutergroep. Ze mocht daar in de vakantie twee keer wennen, maar daarna moest ze nog een keer naar de babygroep. Huilen krijsen, strekken, stervende zwaan, tot er een afmelding was voor een kindje op de andere groep waardoor er toch plek voor haar was en ze vrolijk meerende. :') Nu wordt ze elke dag wakker met de vraag "toep?" (als in "blauwe groep") :D O+
pi_184293341
Mini, welkom hier met je voormalig babysaurus! Gefeliciteerd met die leuke Günther, een hele leuke dag gewenst!! *O* *O* *O* *O*
pi_184293440
Fleur en mini nog gefeliciteerd met jullie dreumessen!! :D

Ik zag nog leuke eetfilmpjes O+
Hier eet ze met vork in de ene hand en sinds een week stuurt ze die vork naar haar mond met haar andere hand. Ziet er wel komisch uit. Daarvoor lukte het haar ook redelijk zonder met de andere hand te sturen.


Lesage wat zijn je twee jongens om te smelten.
O+ Dat heb jij in het verschiet flav!
  woensdag 9 januari 2019 @ 07:28:19 #38
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_184293513
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 januari 2019 21:22 schreef TolstoiFan het volgende:
Lemijn, wat eet Jacob al goed! Zie ik nou een echt glas met water staan? Dat zou ik dus op dit moment echt niet durven met al dat gooien.
Ja _O_ . Gooien lijkt even over. Hij was trouwens vooral een poos fan van zijn glas omkiepen. Maar dat is momenteel ook uit.

Hier nog een kleine demonstratie alhoewel met beker ipv glas, met een gebaar als bonus:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_184294028
LeSsge wat schattig! O+

En ik sta er echt versteld van hoe netjes Jacob eet en drinkt _O_

Hier hadden we dit, eenmalig voor zijn verjaardag mocht dit :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 5% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 09-01-2019 08:39:10 ]
pi_184296906
Fleur ik kan ook niks met jongetjeshaar :') als ik er iets van probeer te maken ziet ie eruit als een 90's backstreet boy of hij heeft een hanenkam _O- hier doet t vriend t ook altijd. Al zit het meestal gewoon random zoals het zit :@ :D
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_184296987
Heeft iemand hier toevallig n hema klantenkaart? Ik zag net dat die punten vervallen per 27-1 dus als je ze nog wilt gebruiken, snel zijn *O* koop alle rompers *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_184297760
Die rompers van de Hema vind ik echt helemaal niks. Hema stikt de polsjes heel smal waardoor ik amper z'n handen erdoor krijg. Vind ze sowieso erg strak zitten om het lijfje ook, maar ik heb dan ook een groter-dan-gemiddeld kind.

H&M rompers O+
Je raekt an de dinge geweun.
pi_184298004
Hier wel fan van Hema. Niet gek duur en vaak aanbiedingen. Kleding zit bij Z. altijd perfect.
Ze heeft een poezenromper (in 2017 hadden ze heel veel poezenprinten O+ ) maat 68 die ze nog past. *O*
En die tulerokjes in allerlei kleuren. O+
pi_184298030
quote:
1s.gif Op woensdag 9 januari 2019 12:31 schreef vencodark het volgende:
Hier wel fan van Hema. Niet gek duur en vaak aanbiedingen. Kleding zit bij Z. altijd perfect.
Ze heeft een poezenromper (in 2017 hadden ze heel veel poezenprinten O+ ) maat 68 die ze nog past. *O*
En die tulerokjes in allerlei kleuren. O+
Ja, dat bedoel ik met 'ik heb een groter dan gemiddeld kind'. Ik hoef niet te proberen 'm in iets kleiners dan 98 te proppen :P
Je raekt an de dinge geweun.
pi_184298430
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 12:20 schreef Messina het volgende:
Die rompers van de Hema vind ik echt helemaal niks. Hema stikt de polsjes heel smal waardoor ik amper z'n handen erdoor krijg. Vind ze sowieso erg strak zitten om het lijfje ook, maar ik heb dan ook een groter-dan-gemiddeld kind.

H&M rompers O+
dat knuistjesprobleem had de kaptein ook toen ie kleiner was, hij had echt kolenschoppen als handen :') maar das nu weer n beetje rechtgetrokken ^O^.

Hier valt hema meestal wel prima (soms wat wijd/baggy maar das niet zo rampzalig) , ik ben fan van de jogjeans in kekke kleurtjes O+
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_184298778
Haha Fleur, dat filmpje! Hij vindt het zelf ook enorm lollig zo te zien.

LeSage, ik vind het altijd zo schattig hoe jij over je 2 jongens praat O+ Hier (voorlopig) geen plannen voor een 2e, maar door dit soort verhalen zou ik het bijna wel willen.

Lemijn, super professioneel al hoe hij dat aanpakt! En hij gebaard dus ook terug nu? Leuk! wij zijn een beetje sjaak afhaak qua gebaren, maar had het er net over met vriend misschien toch weer actiever te gaan doen. denk dat kees het nu wel snel op zou pakken

Team Hema rompers hier. De stretch variant is ideaal voor mijn smalle jongen. Mouwen zijn inderdaad nauw, maar past hier makkelijk. En thanks voor Hema punten tip LDG, had ook nog punten staan zag ik net.

KNO/oortjes update (even in spoiler, want langdradig en niet voor iedereen boeiend wellicht):
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_184298959
Lemijn gebaart ie nu "hey mam, hij's leeg, doe's vullen :7 " _O- ?

En ellie, wat een aanhoudend oortjesgedoe joh! hopelijk is het na het uitbaggeren bij jullie nu ook snel weer verholpen. Fijn dat je nu iig een duidelijker plan en een kort lijntje met de kno hebt.

-O- hier lijkt t met de buisjes opgelost, maar de nacontrole ect. moet ook nog komen. Hij heeft wel veul veul veul meer oorsmeer :r lijkt het.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_184299859
quote:
0s.gif Op woensdag 9 januari 2019 12:20 schreef Messina het volgende:
Die rompers van de Hema vind ik echt helemaal niks. Hema stikt de polsjes heel smal waardoor ik amper z'n handen erdoor krijg. Vind ze sowieso erg strak zitten om het lijfje ook, maar ik heb dan ook een groter-dan-gemiddeld kind.

H&M rompers O+
Haha, bij mij zitten die hema-rompers gewoon goed en zijn de h&m rompers veel te ruim :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_184300847
Wat klinkt dat lief zeg LeSage. O+

Fleur _O- Ik denk dat we zo maar langs de supermarkt gaan voor een bus slagroom. :D

LDG ik heb mijn punten ook net gebruikt voor rompers. :D HEMA O+

Ellie jammer dat je man zo slecht terug in slaap komt, dan zou ik het ook altijd zelf blijven doen ja. Mijn man neemt Banaan op vrije dagen wel mee naar beneden 's ochtends maar een half uur later zitten we dan wel aan het ontbijt.
Hopelijk helpt jullie nieuwe oorplan en komt er eindelijk weer wat rust. :*

Mooi weer vandaag, speeltuin in. Banaan snapt nou helemaal dat hij zijn voeten achteruit kan steken om op zijn buik van de glijbaan te gaan. Ik sta altijd weer versteld hoeveel hij al zelf kan. O+

Banaan wil de laatste tijd steeds vaker zijn handje op mijn tepel bij het in slaap vallen. Ik vind dat echt vervelend en hij doet het ook 's nachts. Als ik probeer hem aan te leggen wordt hij boos en slaapt dan zonder borst weer verder.
Ik ben benieuwd of hij nou toch met minder hulp gaat slapen. Om het aan te moedigen ligt hij nou met tut, kan hij die grijpen in plaats van mijn borst. ;)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
pi_184332727
Hier ook fan van Hema stretchrompers!

Zeggen jullie dreumessen ook al hun eigen naam? Hier probeert ze dat sinds kort en noemt ze zichzelf nènè en heel soms nini. Dat klinkt zo schattig O+
Nijntje noemt ze overigens ook nènè :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')