Dat laatste is idd wat GL wil. Mensen de auto uit pesten.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:12 schreef Gunner het volgende:
[..]
Vreemd hoor. Al die jaren honderden miljoenen subsidie geven aan ondernemers en leaserijders maar als er sprake is van het geven van een schijntje aan particulieren is het ineens een slecht ideex 1000
Alsof ze het op een bepaalde manier echt exclusief willen houden.
Feit is dat het kabinet wel de komende jaren ICE-rijders gaat straffen met stijgende accijnzen, MRB en BPM om zo die feestjes in stand te houden. Belastingverhogingen gaan namelijk wel altijd door.
Leasebak, dus geen invloed op.quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:05 schreef Tailless het volgende:
[..]
Heb je iemands reveral gebruikt? Kan je namelijk nog 1500 km supercharging krijgen
Haha ja inderdaad.quote:Op vrijdag 12 april 2019 12:59 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Kom je eindelijk weer op Cupra snelheden...
Terberg.quote:
Aangezien de LR RWD in Nederland op verzoek geleverd wordt (¤ 53.000) zou je eens kunnen bellen of ook de SR leverbaar is. Die is dus weer net wat goedkoper dan de SR+.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:07 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat is het enige positieve wat ik er van kan zeggen ja, de verbeterde range. En de standaard autopilot.
220 mijl van de SR is toch echt niet iets waar je echt heel blij van kan worden als je uitgaat van praktijkgetallen.
Nou ja, hopen dat de bouwkwaliteit wat gaat verbeteren en de overheid met wat subsidie over de brug komt en we kijken nog wel eens.
Toch nog maar eens kijken of ik de e-Niro kan annulerenquote:Op vrijdag 12 april 2019 08:18 schreef Tailless het volgende:
Standard Range Plus
¤ 47.800 Hij is te bestellen.
O hemel, ik hoop voor je dat dat lukt (zou denken dat ze daar niet zo moeilijk over doen gelet op de wachtlijst die daar gek genoeg nog voor is).quote:Op zondag 14 april 2019 10:27 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Toch nog maar eens kijken of ik de e-Niro kan annuleren
mocht je niet leasen geef mijn ref op ;p ik wil dolgraag die supercharging km ersquote:Op zondag 14 april 2019 10:27 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Toch nog maar eens kijken of ik de e-Niro kan annuleren. Als het niet lukt heb ik mogelijk als voordeel dat vraag naar de e-Niro door de M3 SR+ vast zal inzakken wat de levertijd weer ten goede komt.
Is allemaal wel een beetje relatief hoor. Natuurlijk, als je elke week veel kilometers voor je werk moet maken waarbij je de range nodig hebt, dan is de tesla 3 een goed idee. Maar voor veel mensen die met de auto naar het werk rijden, is zelfs het bereik van een oud model leaf nog genoeg om maar één of twee keer in de week te moeten opladen. En voor mensen die de auto voornamelijk in het weekend of met kleine kinderen gebruiken, is die moeilijk bereikbare kofferruimte gewoon een minpunt en een e-Niro veel praktischer. Voor de oudere generatie die tegenwoordig graag comfortabel hoog zit, is een e-Niro ook weer een goede optie. Horses for courses.quote:Op zondag 14 april 2019 10:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
O hemel, ik hoop voor je dat dat lukt (zou denken dat ze daar niet zo moeilijk over doen gelet op de wachtlijst die daar gek genoeg nog voor is).
Zag van de week de specs van de e-Niro, de e-Kona en de Leaf naast elkaar. Tsjonge, wat is de Model 3 dan toch een koopje. Of anders gezegd, wat is de rest dan toch een miskleun.
ik denk dat als je een kinderwagen mee neemt een Nero ook een betere keuze is.quote:Op zondag 14 april 2019 11:42 schreef knoopie het volgende:
[..]
Is allemaal wel een beetje relatief hoor. Natuurlijk, als je elke week veel kilometers voor je werk moet maken waarbij je de range nodig hebt, dan is de tesla 3 een goed idee. Maar voor veel mensen die met de auto naar het werk rijden, is zelfs het bereik van een oud model leaf nog genoeg om maar één of twee keer in de week te moeten opladen. En voor mensen die de auto voornamelijk in het weekend of met kleine kinderen gebruiken, is die moeilijk bereikbare kofferruimte gewoon een minpunt en een e-Niro veel praktischer. Voor de oudere generatie die tegenwoordig graag comfortabel hoog zit, is een e-Niro ook weer een goede optie. Horses for courses.
Je krijgt makkelijk grote spullen achterin een Model 3, ook een kinderwagen. De Model 4 die vervolgens veel beter rijdt, veel beter oogt, veel slimmer in elkaar steekt, supercharger netwerk ter beschikking, veel sneller is, enz.quote:Op zondag 14 april 2019 11:42 schreef knoopie het volgende:
[..]
Is allemaal wel een beetje relatief hoor. Natuurlijk, als je elke week veel kilometers voor je werk moet maken waarbij je de range nodig hebt, dan is de tesla 3 een goed idee. Maar voor veel mensen die met de auto naar het werk rijden, is zelfs het bereik van een oud model leaf nog genoeg om maar één of twee keer in de week te moeten opladen. En voor mensen die de auto voornamelijk in het weekend of met kleine kinderen gebruiken, is die moeilijk bereikbare kofferruimte gewoon een minpunt en een e-Niro veel praktischer. Voor de oudere generatie die tegenwoordig graag comfortabel hoog zit, is een e-Niro ook weer een goede optie. Horses for courses.
Praktisch? Is het niet juist onpraktisch want 2 tellen na de wasstraat is hij weer zichtbaar vies?quote:Op vrijdag 12 april 2019 14:20 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik had ook een witte Model S, leuke (en praktische) kleur.
[ afbeelding ]
Mwah elke kleur wordt wel vies. Je ziet het modderige iets meer aan de onderkant van je auto dat is waar, maar krasjes zie je daarentegen helemaal niet. Met een zwarte auto krijg je altijd die krasjes van wasstraten. Ook wordt de auto veel minder warm in de zomer en was het de goedkoopste kleur op dat momentquote:Op zondag 14 april 2019 18:24 schreef embedguy het volgende:
[..]
Praktisch? Is het niet juist onpraktisch want 2 tellen na de wasstraat is hij weer zichtbaar vies?
Wit ziet er wel über chique er uit.
Je hoeft het niet zo persoonlijk te nemen, maar de tesla model 3 is nu eenmaal een sedan. En die hebben inherente voor- en nadelen. Ze zijn stiller dan een hatchback of station, maar je krijgt er minder makkelijk grote dingen in. Dat is geen nadeel van de model 3 op zich, maar van elke sedan. En het is nu eenmaal zo dat model 3 tot nu toe alleen nog maar als sedan beschikbaar is.quote:Op zondag 14 april 2019 14:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Je krijgt makkelijk grote spullen achterin een Model 3, ook een kinderwagen. De Model 4 die vervolgens veel beter rijdt, veel beter oogt, veel slimmer in elkaar steekt, supercharger netwerk ter beschikking, veel sneller is, enz.
Je hoeft mij niet op mijn woord te geloven, maar kijk eens bij de gemiddelde suv naar binnen en je zal zien dat de meeste bestuurders echt niet 65+ zijn hoor. Ook zijn er veel vrouwen die graag een iets hogere zit hebben, omdat ze zich dan veiliger voelen. Of jonge ouders, omdat een lage zit en een aflopende daklijn waardeloos zijn met een kinderstoeltje achterin. VW schreef begin dit jaar, dat in 2018 meer dan de helft van alle nieuw verkochte VW's suv's waren.quote:Bejaarden willen misschien die hogere zit wel, maar bejaarden leasen niet en rijden sowieso te weinig kilometers. Die kunnen dan beter de ICE variant van de Kona of Niro kopen.
Dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Ik kan mij daar niet meer zo druk om maken. Als ik iets sportiefs wil dan koop ik wel een nieuwe mountainbike, en als ik iets moois wil zien dan koop ik wel een oude mini. Een gebruiksauto moet toch in eerste instantie praktisch en effectief zijn.quote:Kona/Niro/Leaf zijn toch gewoon lullige auto’s zoals de Prius dat ook was. De Model 3 is een hebbeding, zoals iedere Tesla dat is.
Leg eens uit op welke punten de M3 er dan zo hoog bovenuit steekt, of de andere drie genoemde modellen tekort schieten voor de doorsnee automobilist.quote:Op zondag 14 april 2019 10:38 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
O hemel, ik hoop voor je dat dat lukt (zou denken dat ze daar niet zo moeilijk over doen gelet op de wachtlijst die daar gek genoeg nog voor is).
Zag van de week de specs van de e-Niro, de e-Kona en de Leaf naast elkaar. Tsjonge, wat is de Model 3 dan toch een koopje. Of anders gezegd, wat is de rest dan toch een miskleun.
Van een merk wat zichzelf "premium" noemt mag je verwachten dat ze in de fabriek al goed opletten en dat je dat feitelijk zelf niet hoeft te doen. En dat je dus alleen in uitzonderlijke gevallen aanspraak moet maken op garantie.quote:Op vrijdag 12 april 2019 08:29 schreef Tailless het volgende:
[..]
Dus ja bij een tesla altijd goed opletten en gebruik maken van je garantie.
Precies wat ik eerder ook zei. Niet goed aansluitende plaatdelen (een veelgehoorde klacht, ook bij de model S), die horen een fabriek niet eens te verlaten zonder oplossing. Laat staat een showroom of dat een klant dat achteraf moet doen. Dat is echt de omgekeerde wereld een een gebrek aan goede QA.quote:Op maandag 15 april 2019 08:58 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Van een merk wat zichzelf "premium" noemt mag je verwachten dat ze in de fabriek al goed opletten en dat je dat feitelijk zelf niet hoeft te doen. En dat je dus alleen in uitzonderlijke gevallen aanspraak moet maken op garantie.
ik praat het ook niet goed en zie alleen maar dat tesla wel luistert. Neem de oude achterbank en de nieuwe.quote:Op maandag 15 april 2019 08:58 schreef Ivo1985 het volgende:
[..]
Van een merk wat zichzelf "premium" noemt mag je verwachten dat ze in de fabriek al goed opletten en dat je dat feitelijk zelf niet hoeft te doen. En dat je dus alleen in uitzonderlijke gevallen aanspraak moet maken op garantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |