Ben niet zo bekend met schaatsers.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Buitenbaan vernoemd naar een van de succesvolste schaatsers ooit
Deze is al bijna 100 jaar doodquote:Op zondag 6 januari 2019 19:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ben niet zo bekend met schaatsers.
Maar is dat een ring, of zo'n open veld zeg maar?
Nee. Alleen traag.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen problemen dus omdat je niks geüpdate hebt?
Verklaard een hoopquote:Op zondag 6 januari 2019 19:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Deze is al bijna 100 jaar dood
Een ring maar wel buiten
Heb ik ook altijd last van, van de mensen die mij willen inhalen dan.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies en allemaal verschillende tempo, kan je niet inhalen want dan zit je te dichtbij binnen baan en komt groepje snelle schaatsers er al weer aanvliegen.
Buikjes?quote:Op zondag 6 januari 2019 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Alleen traag.
Lieve foto’s staan er nog op die mensen gestuurd hebben.
Precies.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Verklaard een hoop
En wel leuk; lekker schaatsen, maar is geen natuurijs
Gewoon rechts houdenquote:Op zondag 6 januari 2019 19:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd last van, van de mensen die mij willen inhalen dan.
Ook 1 ja. Maar foto’s van katten enzo, en gezichten.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Buikjes?
[..]
Precies.
Nee niet echtal blijft jaap Eden baan een prima schaatsbaan.
[..]
Gewoon rechts houden
Ik kom eraan!quote:Op zondag 6 januari 2019 19:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb verse slagroom
[..]
En ook melk en cacaopoeder
[..]
En rum.
Kom eraan!quote:Op zondag 6 januari 2019 19:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb verse slagroom
[..]
En ook melk en cacaopoeder
[..]
En rum.
Boom al weggedaan? Langs de deuren geweest voor snoep? Of heb je een koek gemaakt, de boon gevonden en ben je nu een koning?quote:Op zondag 6 januari 2019 19:49 schreef HPLC het volgende:
oei, vandaag is natuurlijk driekoningen, helemaal vergeten te vieren
Stond er nooit. Ja, maar ik kreeg niks en ze keken me raar aan. Ja, een bruine en daar zaten nog stukjes bonen in, vond mezelf wel koning toen.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Boom al weggedaan? Langs de deuren geweest voor snoep? Of heb je een koek gemaakt, de boon gevonden en ben je nu een koning?
Oh. Oeps.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Stond er nooit. Ja, maar ik kreeg niks en ze keken me raar aan. Ja, een bruine en daar zaten nog stukjes bonen in, vond mezelf wel koning toen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |