En dan klagen over de kouquote:Op zondag 6 januari 2019 18:50 schreef Flippiee het volgende:
Het mag wel vriezenzonnetje, -5 dik laag ijs.
Mag ik dan warm bij een vuurtje zitten?quote:Op zondag 6 januari 2019 18:50 schreef Flippiee het volgende:
Het mag wel vriezenzonnetje, -5 dik laag ijs.
Preciesquote:
Zal er over nadenken.quote:Op zondag 6 januari 2019 18:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
Mag ik dan warm bij een vuurtje zitten?
Dat is goed te doen, maar dat valt in praktijk vaak zo tegenquote:Op zondag 6 januari 2019 18:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
PreciesMaar als de zon schijnt en het niet zo vreselijk grijs weer is met veel wind, valt het allemaal mee
Dat vind ik attent van jequote:Op zondag 6 januari 2019 18:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
Je mag er wel bij komen zitten hoor, na je schaatsavonturen
Inderdaad. Laat maar danquote:Op zondag 6 januari 2019 18:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is goed te doen, maar dat valt in praktijk vaak zo tegen
Daarom gewoon beter bij een warm vuurtje zittenquote:Op zondag 6 januari 2019 18:55 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is goed te doen, maar dat valt in praktijk vaak zo tegen
Zit weer leuk in elkaarquote:Op zondag 6 januari 2019 19:00 schreef Sked het volgende:
Heb seizoen 5 nog niet gezien trouwens, ik las er wel iets leuks over
Jawel kan ook naar Jaap Edenbaan maar is toch anders of zo :$quote:Op zondag 6 januari 2019 18:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Hebben ze geen mooie hal bij je in de buurt?
Kan ik me voorstellen. Rij je ook met z'n veel te veel op een rondje.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel kan ook naar Jaap Edenbaan maar is toch anders of zo :$
Wat is dat voor baan?quote:Op zondag 6 januari 2019 19:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jawel kan ook naar Jaap Edenbaan maar is toch anders of zo :$
Geen problemen dus omdat je niks geüpdate hebt?quote:Op zondag 6 januari 2019 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn laptop, die 3 jaar en 11 maanden niet aan heeft gestaan, doet het nog.
Wonderbaarlijk.
Buitenbaan vernoemd naar een van de succesvolste schaatsers ooitquote:
Precies en allemaal verschillende tempo, kan je niet inhalen want dan zit je te dichtbij binnen baan en komt groepje snelle schaatsers er al weer aanvliegen.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Rij je ook met z'n veel te veel op een rondje.
Regelt Driepink vast ook wel voor jouquote:Op zondag 6 januari 2019 19:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Alleen als ik dan warme chocolademelk krijg...
Met beetje rum.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Alleen als ik dan warme chocolademelk krijg...
Ben niet zo bekend met schaatsers.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Buitenbaan vernoemd naar een van de succesvolste schaatsers ooit
Deze is al bijna 100 jaar doodquote:Op zondag 6 januari 2019 19:11 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ben niet zo bekend met schaatsers.
Maar is dat een ring, of zo'n open veld zeg maar?
Nee. Alleen traag.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen problemen dus omdat je niks geüpdate hebt?
Verklaard een hoopquote:Op zondag 6 januari 2019 19:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Deze is al bijna 100 jaar dood
Een ring maar wel buiten
Heb ik ook altijd last van, van de mensen die mij willen inhalen dan.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Precies en allemaal verschillende tempo, kan je niet inhalen want dan zit je te dichtbij binnen baan en komt groepje snelle schaatsers er al weer aanvliegen.
Buikjes?quote:Op zondag 6 januari 2019 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee. Alleen traag.
Lieve foto’s staan er nog op die mensen gestuurd hebben.
Precies.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:13 schreef Driepink het volgende:
[..]
Verklaard een hoop
En wel leuk; lekker schaatsen, maar is geen natuurijs
Gewoon rechts houdenquote:Op zondag 6 januari 2019 19:13 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd last van, van de mensen die mij willen inhalen dan.
Ook 1 ja. Maar foto’s van katten enzo, en gezichten.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Buikjes?
[..]
Precies.
Nee niet echtal blijft jaap Eden baan een prima schaatsbaan.
[..]
Gewoon rechts houden
Ik kom eraan!quote:Op zondag 6 januari 2019 19:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb verse slagroom
[..]
En ook melk en cacaopoeder
[..]
En rum.
Kom eraan!quote:Op zondag 6 januari 2019 19:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb verse slagroom
[..]
En ook melk en cacaopoeder
[..]
En rum.
Boom al weggedaan? Langs de deuren geweest voor snoep? Of heb je een koek gemaakt, de boon gevonden en ben je nu een koning?quote:Op zondag 6 januari 2019 19:49 schreef HPLC het volgende:
oei, vandaag is natuurlijk driekoningen, helemaal vergeten te vieren
Stond er nooit. Ja, maar ik kreeg niks en ze keken me raar aan. Ja, een bruine en daar zaten nog stukjes bonen in, vond mezelf wel koning toen.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Boom al weggedaan? Langs de deuren geweest voor snoep? Of heb je een koek gemaakt, de boon gevonden en ben je nu een koning?
Oh. Oeps.quote:Op zondag 6 januari 2019 19:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Stond er nooit. Ja, maar ik kreeg niks en ze keken me raar aan. Ja, een bruine en daar zaten nog stukjes bonen in, vond mezelf wel koning toen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |