Ik vond Mani,s opmerkingen over teams met een gimmick wel hout snijden. En aangezien ik rallysport altijd al leuk vond (tijdrijden met auto's) heb ik die fascinatie nu naar twee wielen verplaatst. Reichenbach is er vanuit historisch oogpunt bij. In m'n eerste jaar had The Fall de hoogste ROI in m'n team dankzij de lage kostprijs. Kijken of ie dat nog eens kan.quote:Op zondag 6 januari 2019 05:31 schreef wimderon het volgende:
De tijdrijdersarmada van Sabata is verder uitgebreid met Oliveira, Rosskopf en Thomas![]()
(Ook een beproefde transfertactiek in PCM overigens)
Lulletje lampenkatoen Reichenbach is een dissonant.
Wat je heb je aan renners als Sytze en waarom gok jij erop dat je team na drie biedtondes nog niet compleet is?quote:Op zondag 6 januari 2019 05:20 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vliegen, Menten. Dat soort figuren.
Dit zouden meer mensen moeten doen.quote:Op zondag 6 januari 2019 07:57 schreef Sabata het volgende:
[..]
Ik vond Mani,s opmerkingen over teams met een gimmick wel hout snijden.
Gaudu is een veel groter talent dan Egan, altijd al gezegd.quote:Op zondag 6 januari 2019 01:26 schreef showtimer het volgende:
[..]
Nu mag Sevilla er om juichen, vind ik ook leuk.
Van mij wel. Daar het geen profrenner meer is. Wel kaolo dom.quote:Op zondag 6 januari 2019 05:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat vinden jullie, mag Momo... Pardini inruilen voor nummer 10 op de ingediende lijst (Laengen)?
Ik heb maar 4 WT rennersquote:Op zondag 6 januari 2019 01:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het Franse circuit is ook viesgoed. Sowieso heb ik maar een paar WT-renners, maar ik verwacht toch redelijk te gaan schroeien
euh die staan er wel. Linksquote:Op zondag 6 januari 2019 09:58 schreef heywoodu het volgende:
Waarom staat er geen enkele WT-renner meer op de lijst beschikbare renners?
Wel tegen 3 strafpunten toch? Ik bedoel, toen vorig jaar Loubet na een maand met pensioen ging mocht die ook niet vervangen worden tot de transferperiodequote:Op zondag 6 januari 2019 05:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat vinden jullie, mag Momo... Pardini inruilen voor nummer 10 op de ingediende lijst (Laengen)?
Wat was jouw overweging om voor Vakoc te gaan? En wat verwacht je van hem?quote:Op zondag 6 januari 2019 10:13 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wel tegen 3 strafpunten toch? Ik bedoel, toen vorig jaar Loubet na een maand met pensioen ging mocht die ook niet vervangen worden tot de transferperiode
Madiot is ook veel leuker dan Brailsfraud.quote:Op zondag 6 januari 2019 09:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gaudu is een veel groter talent dan Egan, altijd al gezegd.
Mag ik dan pleiten voor de mogelijkheid om ofwel de uitkomst van een volledige biedronde te accepteren of alle biedingen uit diezelfde ronde in te laten trekken? Quid pro quo.quote:Op zondag 6 januari 2019 10:13 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wel tegen 3 strafpunten toch? Ik bedoel, toen vorig jaar Loubet na een maand met pensioen ging mocht die ook niet vervangen worden tot de transferperiode
Zo slecht is dat toch niet? Dan kun je nog op meerdere renners gokken.quote:
Ik moest nog 7 renners en had nog minder dan 7 miljoen, dan moet je genoegen nemen met wat mindere goden en wat gokjes nemen. Vakoc valt in die laatste categorie, was ik anders nooit voor gegaan in deze ronde, want geen idee hoe het volgend jaar eruit gaat zien voor hem. Enorme klap en zware revalidatie gehad en de vraag is of hij daar helemaal van gaat herstellen. Wel enorm talent, wat niet zomaar weg is en de trainingen lijken goed te gaan. Zou goed uit kunnen pakken, zou ook zomaar kunnen dat je blij bent dat je hem kan lozen in de transferperiode.quote:Op zondag 6 januari 2019 10:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat was jouw overweging om voor Vakoc te gaan? En wat verwacht je van hem?
2.04 hier voor 4 renners. Maar jij kan toch gewoon 8-10 renners selecteren en hopen dat er een raak is?quote:
Huub Duijn.quote:
zonder gekheid, die heb ik als laatste geschrapt voor Lobato, maar die stond verkeerd genoteerd in mijn sheetquote:
Madiot kan tenminste lekker emotioneel zijn af en toequote:Op zondag 6 januari 2019 10:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
Madiot is ook veel leuker dan Brailsfraud.
Belachelijk dat je mijn post niet weerspreekt.quote:Op zondag 6 januari 2019 10:48 schreef showtimer het volgende:
[..]
Madiot is ook veel leuker dan Brailsfraud.
Maar dat doe ik eigenlijk wel. Mani heeft je de eerste twee rondes alle hoeken van het peloton laten zien.quote:Op zondag 6 januari 2019 11:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Belachelijk dat je mijn post niet weerspreekt. [ afbeelding ]
Koffieplanter kiest voor allerlei jongens die nog door de grote mannen van de weg worden gebeukt.quote:Op zondag 6 januari 2019 11:29 schreef showtimer het volgende:
[..]
Maar dat doe ik eigenlijk wel. Mani heeft je de eerste twee rondes alle hoeken van het peloton laten zien.
quote:Op zondag 6 januari 2019 09:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gaudu is een veel groter talent dan Egan, altijd al gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |