Dan win ik met een straatlengte voorsprong.quote:Op zondag 6 januari 2019 01:19 schreef Momo... het volgende:
Kunnen we dit niet een keer spelen zonder World Tour renners?
6 op 7 ProContinentals hierquote:Op zondag 6 januari 2019 01:19 schreef Momo... het volgende:
Dan moeten we wel even facetimen met Koffieplanter.quote:Op zondag 6 januari 2019 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zullen we de uitslag van een biedronde met z'n allen in een kroeg gaan volgen jongens? Uiteraard blijven we wel communiceren via het topic.
Iedereen zit nu al keihard op dat Belgische circuit. Of wil je Dupont voor 40 miljoen en Nommela voor 20?quote:Op zondag 6 januari 2019 01:19 schreef Momo... het volgende:
Hij heeft werkelijk twee biedrondes alleen gebruikt om mijn team voor heel 2019 te verkutkloterijen. Wat een onuitstaanbaar graftakkenjong is het ook.quote:Op zondag 6 januari 2019 01:19 schreef Slobeend het volgende:
Blij dat "het duo" eindelijk weer in oude vorm is.
Maar tegen de tijd dat de uitslag er is, lig jij al kachellam op de vloer met Untappd als laatst gebruikte app.quote:Op zondag 6 januari 2019 01:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zullen we de uitslag van de volgende biedronde met z'n allen in een kroeg gaan volgen jongens? Uiteraard blijven we wel communiceren via het topic.
Het enige wat er voor nodig was was dat ze zich vol gooiden met alcohol.quote:Op zondag 6 januari 2019 01:19 schreef Slobeend het volgende:
Blij dat "het duo" eindelijk weer in oude vorm is.
En dan blijven zitten met de altijd belachelijk gemaakte Godduquote:Op zondag 6 januari 2019 01:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij heeft werkelijk twee biedrondes alleen gebruikt om mijn team voor heel 2019 te verkutkloterijen. Wat een onuitstaanbaar graftakkenjong is het ook.
Mensen die foto's maken van bierquote:Op zondag 6 januari 2019 01:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar tegen de tijd dat de uitslag er is, lig jij al kachellam op de vloer met Untappd als laatst gebruikte app.
Mensen die die app gebruiken kunnen meestal wel een drankje hebben, getrainde drinkers. De Jan Rekers' van het peloton.quote:Op zondag 6 januari 2019 01:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar tegen de tijd dat de uitslag er is, lig jij al kachellam op de vloer met Untappd als laatst gebruikte app.
baggerbaasquote:Op zondag 6 januari 2019 01:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wie is de winnaar van de 2e ronde?
Het was weer leuk idd.quote:
In m'n eerste verstuurde bieding had ik 22,1 op Gaviria geboden, maar dat leek me zo kansloos dat ik het jammerlijk genoeg vandaag toch nog aangepast heb. Maar dit geheel terzijde.quote:Op zondag 6 januari 2019 01:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dan win ik met een straatlengte voorsprong.
Dat is nog het ergste, ik ben daar echt vurig mad om. De Professor gaat ongenadig hard uithalen in het Franse 1.1 circuit dit seizoen.quote:Op zondag 6 januari 2019 01:22 schreef showtimer het volgende:
[..]
En dan blijven zitten met de altijd belachelijk gemaakte Goddu
Bedankt, ouwe reus.quote:Op zondag 6 januari 2019 01:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In m'n eerste verstuurde bieding had ik 22,1 op Gaviria geboden, maar dat leek me zo kansloos dat ik het jammerlijk genoeg vandaag toch nog aangepast heb. Maar dit geheel terzijde.
Mensen die enkele biertjes op hebben, gaan zichzelf overschatten en worden roekelozer. Als ik deze post zie, denk ik dat je die richting op bent.quote:Op zondag 6 januari 2019 01:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mensen die die app gebruiken kunnen meestal wel een drankje hebben, getrainde drinkers. De Jan Rekers' van het peloton.
Ik, ik heb Narvaez en Pogacar. Kom maar op iedereen.quote:Op zondag 6 januari 2019 01:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wie is de winnaar van de 2e ronde?
Waarom geen Wielco? Valt me echt tegen.quote:Op zondag 6 januari 2019 01:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
In m'n eerste verstuurde bieding had ik 22,1 op Gaviria geboden, maar dat leek me zo kansloos dat ik het jammerlijk genoeg vandaag toch nog aangepast heb. Maar dit geheel terzijde.
vorig jaar bakte hij er weinig van in mijn teamquote:Op zondag 6 januari 2019 01:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is nog het ergste, ik ben daar echt vurig mad om. De Professor gaat ongenadig hard uithalen in het Franse 1.1 circuit dit seizoen.
Jij kan het weten, Hertog Stijn.quote:Op zondag 6 januari 2019 01:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mensen die enkele biertjes op hebben, gaan zichzelf overschatten en worden roekelozer. Als ik deze post zie, denk ik dat je die richting op bent.
Nu mag Sevilla er om juichen, vind ik ook leuk.quote:Op zondag 6 januari 2019 01:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat is nog het ergste, ik ben daar echt vurig mad om. De Professor gaat ongenadig hard uithalen in het Franse 1.1 circuit dit seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |