.. je hebt daadwerkelijk dingen opgezocht!quote:In 2012 behaalde Albanië haar hoogste score in 15 deelnames; vijfde. Het is ijdele hoop om te denken dat dit gedrocht van een lied zoveel punten gaat halen.
Aan het eind als alle inzendingen bekend (10 maart) en gereviewd zijn moeten we ze even op volgorde zetten van hoe Krea ze beoordeeld heedt. En dan in mei vergelijken met de daadwerkelijke uitslagquote:Op zaterdag 5 januari 2019 20:54 schreef iBenny het volgende:
Ik sla het ESF dit jaar over en ga gewoon alleen uit van de reviews
We kunnen meteen wel een ranglijst bijhoudenquote:Op zaterdag 5 januari 2019 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Aan het eind als alle inzendingen bekend (10 maart) en gereviewd zijn moeten we ze even op volgorde zetten van hoe Krea ze beoordeeld heedt. En dan in mei vergelijken met de daadwerkelijke uitslag![]()
Misschien heeft ie er echt kijk op, dan ga ik volgend jaar geld inzetten online op z'n top drie.
Nog nooit een hele avond voor de tv gezeten. Wel eens wat gehoord natuurlijk.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:10 schreef blackswangreen het volgende:
'Ik heb nog nooit een esf gezien'. Eerste recensie: 'een typisch esf-liedje'. Okeeeee...
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:10 schreef blackswangreen het volgende:
'Ik heb nog nooit een esf gezien'. Eerste recensie: 'een typisch esf-liedje'. Okeeeee...
Ik snap ook wel wat je bedoelt, met het bombastische Balkansausje is het een nummer wat je in Nederland buiten het songfestival niet snel zult horen, maar misschien als je de Albanische radio aanzet klinkt het allemaal zo. Weet jij veel.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 22:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nog nooit een hele avond voor de tv gezeten. Wel eens wat gehoord natuurlijk.
Pure hel. Vals. Belediging voor muziek.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 23:47 schreef Momo... het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je wel van hun hoogste notitie aller tijden Suus vind![]()
Zeker geen standaard nummer
Dit vind ik ook niet mooi hoor, maar het is toch niet vals?quote:Op zondag 6 januari 2019 09:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Pure hel. Vals. Belediging voor muziek.
Sowieso wel een rode draad, dat vals zingen.
Ik heb niet veel in het leven,quote:
Natuurlijk niet. Er wordt gewoon een andere toonladder gebruikt.quote:
Ik dacht dat je het geheel bedoelde. Maar ik kom nooit tot halverwege dit nummer, dat haal ik niet. Voor mij is dit als nagels over een schoolbord.quote:Op zondag 6 januari 2019 10:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb niet veel in het leven,, maar ik heb goed gehoor voor toon en klank. Halverwege wordt het wel even vals en haalt ze haar toon niet.
Zondag kiest Spanje hun lied. De week erna kiest Frankrijk. Vanaf nu worden er zeer regelmatig inzendingen bekendquote:Op vrijdag 18 januari 2019 12:00 schreef UIO_AMS het volgende:
Zit er al een volgende kreview aan te komen?
Ah, ok. Had geen idee hoe ver de landen al waren met bekend maken. Kennelijk niet ver dus.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 12:01 schreef Greys het volgende:
Zondag kiest Spanje hun lied. De week erna kiest Frankrijk. Vanaf nu worden er zeer regelmatig inzendingen bekendEr waren tot nu toe nog geen inzendingen behalve die van de eerste Kreview
Krea to the rescue!quote:Op vrijdag 18 januari 2019 12:11 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ah, ok. Had geen idee hoe ver de landen al waren met bekend maken. Kennelijk niet ver dus..
Ik vind ongeveer 99% van de ESF-liedjes in de categorieën bagger / slecht / oninteressant vallen, dus de kreviews helpen me met een voorselectie..
Pas maar op. Ik zei dit ook tegen Greys en voor ik het wist had ik mezelf klemgeluld en moest ik 129 Kreviews schrijven.quote:Op vrijdag 18 januari 2019 12:11 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik vind ongeveer 99% van de ESF-liedjes in de categorieën bagger / slecht / oninteressant vallen,
Dat komt misschien door jarenlange gewenning aan pure troep. Dit was niet echt om aan te horen, zo slecht.quote:
Proest.quote:Op maandag 21 januari 2019 18:08 schreef Kreator het volgende:
Zo'n liedje dat je als buitenlander alleen kent als je als 15 jarig meisje gedurende 3 weken vakantie ergens op het strand van Marbella bent uitgewoond door een Engelse zuiplap en toevallig een radio in de buurt had tijdens je climax.
Die telde ik niet mee want je kunt niet echt van een overwinning spreken als je met drie andere landen gelijk eindigt.quote:Op maandag 21 januari 2019 18:33 schreef Fred_B het volgende:
Spanje won voor het laatst in 1969 ipv 1968, voor wie dit interesseert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |