https://www.televizier.nl/amusement/wie-van-deze-10-is-de-molquote:Merel Westrik
Tegen haar collega’s zei ze dat ze werd geopereerd aan haar keelamandelen, maar Merel Westrik (39) zat gewoon in Zuid-Amerika voor de opnames van Wie is de mol. Het spijt de nieuwslezeres van RTL Nieuws echt vreselijk. In het spel kan Merel er niet tegen als iemand de baas speelt omwille van het de baas spelen. “Ik geloof in een goed argument. Laat iemand eerst maar vertellen waarom hij penningmeester wil zijn.”
Ja best een leuke meid . Ik had haar jonger geschat.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:18 schreef Natalie het volgende:
Ze komt hier uit het dorp. Leuke meid!
Ja, ik ook.quote:Op vrijdag 25 januari 2019 14:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja best een leuke meid . Ik had haar jonger geschat.
Het verbonden hoofd reikt ver.quote:Op dinsdag 22 januari 2019 20:18 schreef Natalie het volgende:
Ze komt hier uit het dorp. Leuke meid!
Dat is juist zo a-geil. Maar Sarah is wel knapper dan Merel, maar toch denk ik dat Merel wel uitdagender is.quote:Op maandag 11 februari 2019 10:54 schreef Salina het volgende:
Dacht dat ik de enige was met een lichte Merel-crush.![]()
![]()
Blijkt dus niet zo te zijn.
Ik vind haar echt een schatje.
Vind Sarah iets knapper (zeker met die grote bril van haar), maar Merel vind ik gewoon op een andere manier leuk en ook wel aantrekkelijk. Maar vooral leuk qua uitstraling.
Ben benieuwd hoe ze op tv is, alleen kijk ik amper televisie.
^^quote:Op zondag 3 februari 2019 19:40 schreef UltraR het volgende:
Ik vind haar bij Wie is de Mol met weinig make-up veel aantrekkelijker dan tijdens haar presenteerwerk met veel make-up.
Dit. Ik zie Merel zichzelf nog wel klaar rijden op mijn pik, Sarah niet.quote:Op maandag 11 februari 2019 11:09 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat is juist zo a-geil. Maar Sarah is wel knapper dan Merel, maar toch denk ik dat Merel wel uitdagender is.
Sarah is een hartstikke leuke meid, toch vind ik persoonlijk Merel veel knapper en schattiger.quote:Op maandag 11 februari 2019 10:54 schreef Salina het volgende:
Dacht dat ik de enige was met een lichte Merel-crush.![]()
![]()
Blijkt dus niet zo te zijn.
Ik vind haar echt een schatje.
Vind Sarah iets knapper (zeker met die grote bril van haar), maar Merel vind ik gewoon op een andere manier leuk en ook wel aantrekkelijk. Maar vooral leuk qua uitstraling.
Ben benieuwd hoe ze op tv is, alleen kijk ik amper televisie.
quote:Op maandag 11 februari 2019 11:09 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Dat is juist zo a-geil. Maar Sarah is wel knapper dan Merel, maar toch denk ik dat Merel wel uitdagender is.
Sarah ziet eruit als een meisje en Merel als een vrouw die hem eraf bijt en geen vent nodig heeft om te overleven laten we zeggen.quote:Op maandag 11 februari 2019 13:26 schreef Salina het volgende:
[..]
Die ontzettend (te) grote bril maakt haar inderdaad een beetje nerdy. Met of zonder bril, ik vind haar zeker wel wat hebben. Met bril oogt ze nog wat vriendelijker denk ik.
Hoe dan ook vind ik haar fysiek wat knapper dan Merel (ogen, wenkbrauwen, gezichtje) maar Merel spreekt me meer aan vanwege haar (ietwat warrige) uitstraling of zoiets.
Ze mag de mijne er wel afbijten hoor.quote:Op maandag 11 februari 2019 13:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Sarah ziet eruit als een meisje en Merel als een vrouw die hem eraf bijt en geen vent nodig heeft om te overleven laten we zeggen.
Merel op die naaldhakken altijd
Sinan had haar als mol en ligt er nu uit.quote:
Kans is aanwezig dat Sarah ook op Merel zat, dus dan gaat het om wie de meeste vragen goed had.quote:Op maandag 25 februari 2019 11:08 schreef UltraR het volgende:
[..]
Sinan had haar als mol en ligt er nu uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |