Wat een kklul.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 10:57 schreef onlogisch het volgende:
HMFgod had er wel weer een paar en direct doorverkocht. Die heeft zijn SCC er weer uit hoor
Nee ik heb voor het eerst in jaren uitgeslapen lijkt het wel. Moeheid van het oud en nieuw weekend kwam er nu pas uit.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 10:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog extra kaarten voor tegen de smouzen?
Je wordt oud makker.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 10:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ik heb voor het eerst in jaren uitgeslapen lijkt het wel. Moeheid van het oud en nieuw weekend kwam er nu pas uit.
#WANBELEIDquote:Op zaterdag 5 januari 2019 10:58 schreef Caland het volgende:
En ik ben dat klassiekerweekend in het buitenland.
Hallo makkerquote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoho geloof mij onlogisch als ik zeg dat we TOP mods hebben
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hoho geloof mij onlogisch als ik zeg dat we TOP mods hebben
quote:Op zaterdag 5 januari 2019 02:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eindbaas.
Even wat dm's rond sturen zodat mijn vrienden dit ook zien
Wat fijn dat wij toch een soort van verbindende brug zijn tussen klb/vbl. De laatste tijd merk ik toch wat spanningen over & weer. Gelukkig kunnen wij daar een ander voorbeeld tegenover stellen.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dag allerbeste vriend van heel vbl
In KLB lopen nog grotere debielen rond dan hier.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat fijn dat wij toch een soort van verbindende brug zijn tussen klb/vbl. De laatste tijd merk ik toch wat spanningen over & weer. Gelukkig kunnen wij daar een ander voorbeeld tegenover stellen.
Ik vind dit een zéér gewaagde uitspraak gezien het feit dat jij hier post.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 11:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In KLB lopen nog grotere debielen rond dan hier.
quote:
Geklikt.quote:Op zaterdag 5 januari 2019 02:17 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eindbaas.
Even wat dm's rond sturen zodat mijn vrienden dit ook zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |