Die gozer speelt eerste couplet, refrein en tweede couplet zelf op z'n toetsen volgens mij. Bij tweede couplet doet de drummer mee. Zou zo'n muzikant van zo'n show idd wel moeten kunnen. (Zometeen even met oortjes in luisteren of ik het goed zeg, zit hier nu met nogal wat bijgeluid).quote:Op maandag 7 januari 2019 20:24 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die shows zijn allemaal gecast, gestaged en geautotuned. De band speelt het nummer ook gelijk mee (hoewel een goede sessiemuzikant dat nog wel zou moeten kunnen).
Oe, lekkere versie dit. Klinkt net wat rockierquote:
Ja hè?quote:Op maandag 7 januari 2019 22:19 schreef grazz het volgende:
[..]
Oe, lekkere versie dit. Klinkt net wat rockier
Dat zijn de beste dagenquote:Op maandag 7 januari 2019 19:48 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Efteling valt nooit tegen.Was voor mij ook lang geleden, zeker een jaar of 5. Was superleuk om in de nieuwe attracties te kunnen. Op zo'n eerste dag na een vakantie met een beetje grauw weer is het ook helemaal niet zo druk. 15 minuten wachten was denk ik de max.
Dus ook alle populaire attracties kunnen doen en sommige meerdere malen.
quote:Op maandag 7 januari 2019 15:16 schreef Greys het volgende:
Hardop gelachen
Filmpje even luisteren met geluid. Eurovision meets BirdBox.
https://twitter.com/grego(...)837354506649600?s=19
Als dit nep is dan zijn het allemaal Oscar waardige acteurs hoor. Ik geloof met je meequote:Op maandag 7 januari 2019 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Die gozer speelt eerste couplet, refrein en tweede couplet zelf op z'n toetsen volgens mij. Bij tweede couplet doet de drummer mee. Zou zo'n muzikant van zo'n show idd wel moeten kunnen. (Zometeen even met oortjes in luisteren of ik het goed zeg, zit hier nu met nogal wat bijgeluid).
En ja-aaaa je hebt gelijk met dit soort shows maar bij dit ene optreden kies ik er even voor om te geloven dat het echt is.Omdat ik het dan mooier vind.
Laat me maar in de waan.
Leuk!quote:Op dinsdag 8 januari 2019 13:27 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit volgende week 2 dagen in de Efteling
Ja als je het hele stuk vooraf zag was het iig erg geloofwaardig. En als ze geoefend hadden zat het foutje er aan het eind met 'wie neemt de tweede stem' er vast niet in.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 14:53 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als dit nep is dan zijn het allemaal Oscar waardige acteurs hoor. Ik geloof met je mee
Sultans of Swing van Dire Straits, of een ander Dire Straits nummer dat langer is, waarschijnlijk Telegraph Road. Dan heb je meteen 3 nummers voor de prijs van 1.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 16:45 schreef Greys het volgende:
Als alle muziek zou verdwijnen morgen (ja alles ja) maar je mocht één liedje houden en bewaren welke zou je kiezen? Eentje. Als in één.
Oef, dat is een lastige zeg. Daar denk ik even over na. Album zou ik wel antwoord op kunnen geven denk ik, maar nummer is lastig zeg.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 16:45 schreef Greys het volgende:
Als alle muziek zou verdwijnen morgen (ja alles ja) maar je mocht één liedje houden en bewaren welke zou je kiezen? Eentje. Als in één.
Ja he? Maar toch benieuwd.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 17:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
Oef, dat is een lastige zeg. Daar denk ik even over na. Album zou ik wel antwoord op kunnen geven denk ik, maar nummer is lastig zeg.
quote:Op dinsdag 8 januari 2019 16:45 schreef Greys het volgende:
Oh... Dat is lastig. Eens goed over denken.quote:Op dinsdag 8 januari 2019 16:45 schreef Greys het volgende:
Oeh! Snap ik! Goeie.quote:
Denk toch dat het deze zou worden:quote:Op dinsdag 8 januari 2019 18:18 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh... Dat is lastig. Eens goed over denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |