Dikke docu maat, tering wat ging dat er heftig aan toe zegquote:
Ja, zei ik toch al. Die vuren verbieden en je krijgt hetzelfde gezeik terug. Moet je niet willen joh.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:41 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Dikke docu maat, tering wat ging dat er heftig aan toe zeg
Een max plafond instellen door een vast aantal meter heeft ook geen zin denk ik want de 1 wil toch groter dan de anderquote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, zei ik toch al. Die vuren verbieden en je krijgt hetzelfde gezeik terug. Moet je niet willen joh.
Dat gaat misschien 1 - 2 jaar goed inderdaad en daarna worden er weer allerlei regels overtreden. Het was zo, het is zo en het zal nooit veranderen.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:43 schreef R-woud88 het volgende:
[..]
Een max plafond instellen door een vast aantal meter heeft ook geen zin denk ik want de 1 wil toch groter dan de ander
Het is wel wat overdreven iddquote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:46 schreef Frsh het volgende:
1 jaartje overslaan en dan mag de scouting in 2020 weer een vuurtje op het strand maken van een meter of 5. Lijkt me prima.
Ga er maar aanstaan als burgemeester, hoofd van de politie e.d. Succes alvast.quote:
wat wordt hetquote:Op vrijdag 4 januari 2019 22:45 schreef Borrelnootje00 het volgende:
zin in nachtsnackje
eerst even dromen
dan in praktijk uitvoeren![]()
ja dat is de vraag,,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |