Ik vind hem niet de moeite.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 11:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wat is er gebeurd met de ik breek je lans don
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 11:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik had glitters in mn baard voor oud ek nieuw maar krijg ze er niet uit
3,31 vind ik niet goedkoop scoren.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 11:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik zag dit onlangs, Nederlandse brouwer die wil scoren met Japan. Vind je het goed dat men de Japanse cultuur willen omarmen of is het goedkoop scoren
Ik zie geen kommaquote:Op vrijdag 4 januari 2019 11:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
3,31 vind ik niet goedkoop scoren.
331quote:
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 09:19 schreef onlogisch het volgende:
De eerste 2 ' ahhhhhhhhhhhhhhhhhhh, JOU HEB IK NOG NIET GEHAD, DE BESTE WENSEN!!!!11!1' al tegen het lijf gelopen
Ik bedoel natuurlijk dat ze de mensen willen verleiden tot aankoop middels de geweldige reputatie van Japan.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 11:56 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
3,31 vind ik niet goedkoop scoren.
maar het is gewoon nederlands?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 11:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk dat ze de mensen willen verleiden tot aankoop middels de geweldige reputatie van Japan.
Verkochten ze ook een zakmes als katana?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 11:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk dat ze de mensen willen verleiden tot aankoop middels de geweldige reputatie van Japan.
Ja.quote:
zitten in Amsterdam Noord zie ik, ik had er nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja.
Anders zou het niet goedkoop scoren zijn middels het profiteren van de cultuur van Japan.
Kan iedereen even opletten?
Tot zover ben ik die niet tegen gekomenquote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Verkochten ze ook een zakmes als katana?
Ik geloof dat ze ook hun eigen proeflokaal hebben.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
zitten in Amsterdam Noord zie ik, ik had er nog nooit van gehoord
ben niet zo van het speciaal bier, wel een keertje bij oedipus geweest, dat zit er vlakbijquote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze ook hun eigen proeflokaal hebben.
rare aardbeijquote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit gaat 'm worden. Heetste peper ter wereld
[ afbeelding ]
Daar ben ik in juni naar een lezing over het effect van klimaatverandering op het brouwen van lambiek, specifiek Cantillon, geweest.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze ook hun eigen proeflokaal hebben.
en, ze zijn ermee gestopt?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Daar ben ik in juni naar een lezing over het effect van klimaatverandering op het brouwen van lambiek, specifiek Cantillon, geweest.
Met die lezing wel uiteindelijkquote:
STOP GLOBAL WARMINGquote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Met die lezing wel uiteindelijk
Maar conclusie is dat ze eind van deze eeuw nog zo'n 5 tot 10 brouwdagen hebben tov 40 nu en 60 een paar decennia geleden
Daar ben ik ook eens geweest, was zo'n festival in de zomer.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
ben niet zo van het speciaal bier, wel een keertje bij oedipus geweest, dat zit er vlakbij
met dezelfde productie of gewoon veel minder?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Met die lezing wel uiteindelijk
Maar conclusie is dat ze eind van deze eeuw nog zo'n 5 tot 10 brouwdagen hebben tov 40 nu en 60 een paar decennia geleden
wat is je favo bier?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar ben ik ook eens geweest, was zo'n festival in de zomer.
Een goede zure of een vatgerijpte imperial stout. Heb geen specifieke favoriet.quote:
Brouwdagen is productiequote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
met dezelfde productie of gewoon veel minder?
Geen van alleen komt me bekend voor maar bij een AH kan je het zeker niet halen?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een goede zure of een vatgerijpte imperial stout. Heb geen specifieke favoriet.
Toen ik nog wat minder geschoold was was de Karmeliet mijn favoriet, ik heb die nu iets te vaak gehad dus vind ik het minder. Daarom blijf ik variëren
OK dus dan wordt het onbetaalbaarquote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Brouwdagen is productie
Opschalen kan niet want monument
wat voor chapsel heb je vriendquote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Uhm nee. 9/10 komt voor kapsel knipbeurt
Een Karmeliet kan je bij alle supermarkten vindenquote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Geen van alleen komt me bekend voor maar bij een AH kan je het zeker niet halen?
Als ik het niet vergeet ga ik het proberen, niet dat ik van bier houquote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een Karmeliet kan je bij alle supermarkten vinden
is voor jouw kelderwaarde wel gunstig. Als je dan nog leeft.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja of ze stoppen
We gaan het meemaken
Hallo ik ben chevyquote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:57 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie ben jij dan? Tyf gewoon op man, debiel.
Weet je wat? Ik blijf nog even een uurtje.quote:
Hopelijk niet op goal (lol)quote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Weet je wat? Ik blijf nog even een uurtje.
Wie heeft hem eraan genaaid? Onlo?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die moet 2 weken vastzitten, geen idee waarom alleen
ivm eigen veiligheid kan ik alleen zeggen: idd Onlo en GGMMquote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wie heeft hem eraan genaaid? Onlo?
Omdat hij een debiele opmerking maakt over de rug van iemand die een ban heeft?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:05 schreef GGMM het volgende:
Chevy lijkt mij een uitstekende toevoeging aan deze SC.
Jeetje Lenny.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:07 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Omdat hij een debiele opmerking maakt over de rug van iemand die een ban heeft?
De tyfus mag ie krijgen.
Jij niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:08 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hoi, ik ben Charlotte.. iedereen is welkom hier
Dat is niet waar.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:08 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ga weg.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:08 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Niemand lacht.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:20 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk heet ik geen Charlotte... je hebt gelijk.
Kom vechten danquote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jeetje Lenny.
Sterkte met deze struggles
Dit weekend is het weer kerst hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neem eens een normale UI, het is al bijna 2 weken geen kerst meer.
Ik zit altijd mobiel. Interesseert me geen fuck.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neem eens een normale UI, het is al bijna 2 weken geen kerst meer.
Waarom heb je deze dan genomen? Puur om ons te irriteren he?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zit altijd mobiel. Interesseert me geen fuck.
Als Cantillon stopt dan ik ookquote:Op vrijdag 4 januari 2019 12:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
is voor jouw kelderwaarde wel gunstig. Als je dan nog leeft.
Nee. Mijn vriend Harrie vindt kerst wel leuk. Ik ga er vanuit dat hij mijn UI prima vindt.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom heb je deze dan genomen? Puur om ons te irriteren he?
Dat was ernstig ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Het gaat er hier momenteel niet zo hard aan toe als gisteren. Man man man.
Ik was ook wat van slag ja.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was ernstig ja.Hopelijk maken we dat nooit meer mee.
Kon gisteravond nauwelijks in slaap komen.
Dat komt door 40/45x koffie drinkenquote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was ernstig ja.Hopelijk maken we dat nooit meer mee.
Kon gisteravond nauwelijks in slaap komen.
quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat komt door 40/45x koffie drinken
Dit dus.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Het gaat er hier momenteel niet zo hard aan toe als gisteren. Man man man.
Je UI Hans.quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Op dit moment in Groningen.
Jullie mogen raden waar in Groningen.
Dit is nogal breedquote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:50 schreef Doublepain het volgende:
Weet iemand nog een goeie trance/house/techno podcast?
(Mag via dm)
Niet alles eruit gescheten?quote:Op vrijdag 4 januari 2019 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Na de feestdagen klopt dit wel ja.
Hallo scrummeisterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |