Borsthoning of ook wel, jodenvetquote:
quote:Op maandag 7 januari 2019 17:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Borsthoning of ook wel, jodenvet
massee brokkenquote:
In Oost Groningen was het gratis ...quote:Massee, in de rest van Nederland en Vlaanderen ook wel bekend als Jodenvet of borsthoning, was een bijproduct van aardappelstroop, dat in grote hoeveelheden werd geproduceerd bij de aardappelverwerkende fabrieken in Oost-Groningen. Bij DWM in Veendam en Koninklijke Scholten Honig in Foxhol werd het in eerste instantie vooral verkocht als zoetstof voor Groninger Koek.
Oehquote:
Laatst nog eens een gekocht.quote:
Ook nog niet zo lang geleden nog eens gekocht.quote:Op maandag 7 januari 2019 16:15 schreef Charmian het volgende:
ooit bijna gestikt in zo'n zuurtje, vanaf dat moment mocht ik zulke snoepjes niet meer
[ afbeelding ]
en hij lacht nooitquote:Op maandag 7 januari 2019 14:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
De nieuwslezer die zich nooit versprak
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Fred_Emmer
Nu wil ik Het meisje van de slijterij opzetten. Misschien morgen maar doen.quote:
huh?quote:Op maandag 7 januari 2019 22:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu wil ik Het meisje van de slijterij opzetten. Misschien morgen maar doen.
Fred Emmer doet de voice over in die show. (Herman Finkers)quote:
De naam zal wel niet meer gebruikt mogen worden. Net als negerzoenen.quote:Op maandag 7 januari 2019 17:52 schreef Charmian het volgende:
[..]staat me bij dat het niet meer verkocht mocht worden...geen idee waarom en of het waar is
Ja die ken / had ik ook denk WK 74 kopstukkenquote:Op dinsdag 8 januari 2019 12:15 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Chufi, je kon ook plastic, goudkleurige hoofden van spelers sparen. Ken je die?
Ja diequote:Op dinsdag 8 januari 2019 12:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die ken / had ik ook denk WK 74 kopstukken
[ afbeelding ]
Oh die had ik ook! Waren er ook niet andere edities, met auto's of zo?quote:Op dinsdag 8 januari 2019 12:51 schreef Rewimo het volgende:
Deze heb ik ook verzameld, van de Shell:
[ afbeelding ]
Die hadden wij ook..quote:Op dinsdag 8 januari 2019 12:51 schreef Rewimo het volgende:
Deze heb ik ook verzameld, van de Shell:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |