Kost me wat moeite om hier wat van te snappen.quote:Op donderdag 3 januari 2019 22:39 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
100 x de bal tegen een muur van een 10 meter breed op een afstand van 2 meter ver zal een slagingspercentage van 100 procent opleveren bij Wijnaldum. Jaja statistieken
Dit, dit gaat 9 vd 10 keer foutquote:Op donderdag 3 januari 2019 22:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dit is vooral heel erg goed gekeept
Legendary achievement trophyquote:
Is toch geen chinees?quote:Op donderdag 3 januari 2019 22:40 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Kost me wat moeite om hier wat van te snappen.
Waarom? Miljardenbedrijf.quote:Op donderdag 3 januari 2019 22:45 schreef Coco. het volgende:
Logo van EA Sports is wel een beetje chanant.
Verhuren aan NAC Breda.quote:Op donderdag 3 januari 2019 22:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Zo, die Gabriël wordt flink gepiepeld.
Ooit op Maine road geweest 20 jaar geleden was echt een volksclub nog toen.quote:Op donderdag 3 januari 2019 22:44 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dit is het Etihad Stadium, beste vriend.
Waar woon jij man?quote:Op donderdag 3 januari 2019 22:49 schreef Caland het volgende:
Er zitten hier nog steeds kinderen vuurwerk af te steken goftedomme
Erg manquote:Op donderdag 3 januari 2019 22:49 schreef Caland het volgende:
Ik bel de DSIGoden wel.quote:Op donderdag 3 januari 2019 22:49 schreef Caland het volgende:
Lekker in Charloisquote:Op donderdag 3 januari 2019 22:49 schreef Caland het volgende:
Lijk mij ook niet fijn wonen in een achterstandswijkquote:Op donderdag 3 januari 2019 22:49 schreef Caland het volgende:
Wat is dat in dezen?quote:Op donderdag 3 januari 2019 22:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Als Sterling die had binnengeschoten had ik een Adebayor niet uitgesloten.
Jij woont in Oss, Davy.quote:Op donderdag 3 januari 2019 22:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lijk mij ook niet fijn wonen in een achterstandswijk
Nou nou nouquote:Op donderdag 3 januari 2019 22:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Van Dijk zit met een stel imbecielen opgescheept.
Iets kloppt daar niet idd.quote:Op donderdag 3 januari 2019 22:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Van Dijk zit met een stel imbecielen opgescheept.
Coco, Hax?quote:
Verreweg de zwakste man op het veld.quote:Op donderdag 3 januari 2019 22:53 schreef Mykonos het volgende:
Lovren gaat Liverpool dus gewoon de titel kosten
Nog 4 punten voor. Gomez is snel weer fit.quote:Op donderdag 3 januari 2019 22:53 schreef Mykonos het volgende:
Lovren gaat Liverpool dus gewoon de titel kosten
Hahaha.twitter:Sammy_Goal twitterde op donderdag 03-01-2019 om 22:53:56Mendy on the pitch! Security guards go after him thinking he's a fan and then realise he can do what he wants reageer retweet
Volgens zichzelf.quote:Op donderdag 3 januari 2019 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Verder niet gekeken maar is Lovren niet de beste verdediger ter wereld volgens sommige/iemand?
WC-eend adviseert WC-eendquote:Op donderdag 3 januari 2019 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
Verder niet gekeken maar is Lovren niet de beste verdediger ter wereld volgens sommige/iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |