Jank dan niet over de sfeer die hangt in de SC. Ga gewoon weg als het je niet bevalt.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:44 schreef Chia het volgende:
[..]
Het bevalt me juist wel. Het intrigeert me.
Het houdt je nogal bezig merk ik ja. Sneu dat er niet meer speelt in je leven.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:44 schreef Chia het volgende:
[..]
Het bevalt me juist wel. Het intrigeert me.
In de herhaling,quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:40 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat de algemene policy niet zou gelden. Dat men daar schijt aan heeft is een eigen keuze, maar dat sluit niet uit dat er geen consequenties aan eigen keuzes kunnen zitten.
Ik snap dat tokkies het misschien interpreteren als een vrijbrief voor schelden, maar dat is het nu eenmaal niet.
quote:gedragsregels
• Vind je een topic niet leuk? Sluit het en ga naar een ander topic.
• Ga niet melden hoe kut je een topic vindt. Het topic blijft daarmee alleen maar bovenaan hangen.
• Post je niet mee in een forum, ga daar dan ook niet heen om alleen maar een 'grap' te plaatsen
• Ga niet naar een forum om te klagen over dat forum en/of de users aldaar
• Laat modereren aan de moderators. Houd je als user bezig met het voeren van gesprekken en discussies.
• Wees respectvol naar andere FOK!kers.
• Wees niet overmatig of onnodig grof.
• Volg aanwijzingen van de crew op. Niet mee eens? Mail.
Strenger modden, maar gescheld en gekanker (en dan niet in werkwoordelijke zin) laten staan is voor mij niet te doorgronden. Kan iemand me dat alsjeblieft even in Jip en Jannneke taal uitleggen? Laatste vraag van mijn kant, bij voorbaat dank.quote:
Wordt er overal dezelfde seconde gemod, nee hè.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:49 schreef Chia het volgende:
[..]
Strenger modden, maar gescheld en gekanker (en dan niet in werkwoordelijke zin) laten staan is voor mij niet te doorgronden. Kan iemand me dat alsjeblieft even in Jip en Jannneke taal uitleggen? Laatste vraag van mijn kant, bij voorbaat dank.
Uiteraard, maarquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:06 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wordt er overal dezelfde seconde gemod, nee hè.
Geef mensen ook de kans om te modden, bedankt.
wekte bij mij de indruk dat er bewust niets mee werd gedaan. Ik begrijp nu van jou dat dat niet het geval is. Opgehelderd.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kan je niet opdonderen met al die irritante TR's van je?
VBL wordt altijd harder aangepakt, niemand mag onsquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
In de herhaling,
in VBL wordt strenger gemod dan waar ook, juist omdat VBL door iedereen in de gaten gehouden wordt.
Nu kun je hier de boel komen uitlokken, prima, maar ga dan niet lopen huilen.
Ga weg johquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:09 schreef Chia het volgende:
[..]
Uiteraard, maar
[..]
wekte bij mij de indruk dat er bewust niets mee werd gedaan. Ik begrijp nu van jou dat dat niet het geval is. Opgehelderd.
TR meegepakt.quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:31 schreef Doublepain het volgende:
[..]
VBL wordt altijd harder aangepakt, niemand mag ons
VBL 4 life
Jouw voorspellingen over Utrecht mogen gewoon in het Utrecht-topic.quote:Op zondag 14 april 2019 15:41 schreef Paul het volgende:
Waarom slotje
VBL / Voorspelling: FC Utrecht voorkomt kampioenschap Ajax
quote:Op zondag 14 april 2019 15:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw voorspellingen over Utrecht mogen gewoon in het Utrecht-topic.
Of in ONZ.
Fixedquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:29 schreef Bolasie het volgende:
Kan er iets gedaan worden aan dat vreselijke Haxball in elk topic in vbl tegenwoordig
Ik zei al ontopicquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:29 schreef Bolasie het volgende:
Kan er iets gedaan worden aan dat vreselijke Haxball in het VI topic?
ik had danny trouwens een leuke suggestie via dm gestuurdquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
In de herhaling,
in VBL wordt strenger gemod dan waar ook, juist omdat VBL door iedereen in de gaten gehouden wordt.
Nu kun je hier de boel komen uitlokken, prima, maar ga dan niet lopen huilen.
quote:Op woensdag 24 april 2019 13:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat vond je nou zelf van deze reactie?
quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk jongens, deze jongen gebruikt sos!
Hier mag je vervolgens niks van zeggen want dan ga je offtopic.quote:Op maandag 22 april 2019 18:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verkapte 'Kijk mij eens in San Francisco zijn"-post.
Leuk hoor!
Als het constant gebeurt kan je daar vast meer voorbeelden van vinden dan 3 (en dan 1 per dag eigenlijk).quote:Op woensdag 24 april 2019 15:36 schreef Liftdeur het volgende:
Ik wil graag een klacht indienen tegen GGMM.
Ik vind het jammer dat deze desbetreffende user constant reacties uitlokt van mensen om het daarna op 'offtopic' te gooien en alles weer gaat verwijderen.
Voorbeelden:
[..]
[..]
[..]
Hier mag je vervolgens niks van zeggen want dan ga je offtopic.
Tevens post ik deze klacht hier op aanraden van GGMM, want ik mag er niet over klagen in het clubtopic, waar ik tevens wel begrip voor heb.![]()
Het gaat mij er gewoon om dat ik verwacht dat een moderator zich volwassener gedraagt en niet constant op zoek is naar het uitlokken van reacties.
Bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |