Waar is die kwibus eigenlijk?quote:Op donderdag 3 januari 2019 11:56 schreef HPLC het volgende:
Zit weer van die muziek te luisteren uit Etto's jeugd
Wat luister je?quote:Op donderdag 3 januari 2019 11:56 schreef HPLC het volgende:
Zit weer van die muziek te luisteren uit Etto's jeugd
Geen idee.. tijd niet gezienquote:Op donderdag 3 januari 2019 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar is die kwibus eigenlijk?
Glenn Miller, zie OPquote:
Ohhhhhhh. Nice.quote:Op donderdag 3 januari 2019 11:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen idee.. tijd niet gezien
[..]
Glenn Miller, zie OP
Ouwe nsb'er.quote:Op donderdag 3 januari 2019 11:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ein letzter Appell zur Vernunft
Beter.quote:Op donderdag 3 januari 2019 12:06 schreef Flippiee het volgende:
Update: mijn fiets staat er nog met sleutels in het slot.
Hoeraatjesquote:Op donderdag 3 januari 2019 12:06 schreef Flippiee het volgende:
beterquote:Op donderdag 3 januari 2019 12:06 schreef Flippiee het volgende:
Wel ontspannend eigenlijkquote:
stokerquote:Op donderdag 3 januari 2019 12:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel ontspannend eigenlijkHoewel soms denk ik dat ik door de ruïnes van een stad loop en gemuteerde wezens neer schiet.
Heb je te veel guardians of the Galaxy gekeken?quote:Op donderdag 3 januari 2019 12:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel ontspannend eigenlijkHoewel soms denk ik dat ik door de ruïnes van een stad loop en gemuteerde wezens neer schiet.
quote:Op donderdag 3 januari 2019 12:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je te veel guardians of the Galaxy gekeken?
Niet gek, maar waarom kan dat?quote:Op donderdag 3 januari 2019 12:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Te veel Fallout gespeeld, daar kan je een radio aanzetten met muziek uit de jaren 30 en 40 van de vorige eeuw
Je speelt zeg maar in een wereld waar alles kapoet is door kernbommen en de enige muziek die zogenaamd nog over is, is dezequote:
Ach, het kan ergerquote:Op donderdag 3 januari 2019 13:12 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je speelt zeg maar in een wereld waar alles kapoet is door kernbommen en de enige muziek die zogenaamd nog over is, is deze
hehe wat een omschrijvingquote:Op donderdag 3 januari 2019 13:07 schreef naatje_1 het volgende:
Friendzone it isWel egostrelend is het feit dat mijn natte vingerwerk (huehue) zeer op prijs werd gesteld.
#humblebragquote:Op donderdag 3 januari 2019 13:07 schreef naatje_1 het volgende:
Friendzone it isWel egostrelend is het feit dat mijn natte vingerwerk (huehue) zeer op prijs werd gesteld.
Had je nou ps4 gekocht?quote:Op donderdag 3 januari 2019 13:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach, het kan erger
[..]
hehe wat een omschrijving
Thuis aan het werk.quote:Op donderdag 3 januari 2019 13:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
ben je nu weer op de weg terug naar je werk?
Snap ik, wel lekker op tijd thuisquote:Op donderdag 3 januari 2019 13:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Thuis aan het werk.Anders reis ik nog eens 2 uur op en neer. Dat gaat me te ver.
Dat wel. En etentje vanavond gaat ook niet door, dus ook nog boodschappen even snel gedaan. Al met al niet verkeerd, dit moet ik vaker doen.quote:
Wel riskantquote:Op donderdag 3 januari 2019 13:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat wel. En etentje vanavond gaat ook niet door, dus ook nog boodschappen even snel gedaan. Al met al niet verkeerd, dit moet ik vaker doen.
Dat wel, wat ga je morgen voor spannends doen?quote:Op donderdag 3 januari 2019 13:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje op het randje leven toch, houdt het spannend.
Als ik dat nu al bedenk, is het nog wel spannend dan?quote:Op donderdag 3 januari 2019 13:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat wel, wat ga je morgen voor spannends doen?
Hangt er vanaf, als je besluit op het bureau van de leidinggevende te gaan dansen, dan kan het nog steeds spannend zijn als je dit van te voren weet.quote:Op donderdag 3 januari 2019 13:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als ik dat nu al bedenk, is het nog wel spannend dan?
Heb je dan nog een vacature beschikbaar voor mij?quote:Op donderdag 3 januari 2019 13:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, als je besluit op het bureau van de leidinggevende te gaan dansen, dan kan het nog steeds spannend zijn als je dit van te voren weet.
We zoeken waarschijnlijk binnenkort wel wat vloeistofmengers, dus zou kunnenquote:Op donderdag 3 januari 2019 14:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je dan nog een vacature beschikbaar voor mij?
Daar ben ik te onbekwaam voor denk ik.quote:Op donderdag 3 januari 2019 14:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
We zoeken waarschijnlijk binnenkort wel wat vloeistofmengers, dus zou kunnen
Heb je nog nooit je vloeistoffen liggen mengen met een man dan, want daar doelt hij op.quote:Op donderdag 3 januari 2019 14:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Daar ben ik te onbekwaam voor denk ik.
Er staat we, en ik ben orgies niet zo gewend beste Ck.quote:Op donderdag 3 januari 2019 14:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb je nog nooit je vloeistoffen liggen mengen met een man dan, want daar doelt hij op.
Hij heeft meerdere persoonlijkheden.quote:Op donderdag 3 januari 2019 14:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Er staat we, en ik ben orgies niet zo gewend beste Ck.
Ervaring mee?quote:Op donderdag 3 januari 2019 14:29 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij heeft meerdere persoonlijkheden.
Nee natuurlijk niet.quote:
Vragen wat buiten iemands vermogen ligt is naar Flipp.quote:
Zeg het haar!quote:Op donderdag 3 januari 2019 14:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Vragen wat buiten iemands vermogen ligt is naar Flipp.
Ja!quote:
Ik vergeet soms dat we hier tere zieltjes hebbenquote:Op donderdag 3 januari 2019 14:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Vragen wat buiten iemands vermogen ligt is naar Flipp.
Volgende keer laat ik je wel stikken.quote:
Letterlijk of figuurlijk?quote:Op donderdag 3 januari 2019 14:41 schreef Flippiee het volgende:
Volgende keer laat ik je wel stikken.
nee.quote:Op donderdag 3 januari 2019 14:38 schreef FlippingCoin het volgende:
Hebben jullie nog oliebollen over?
Ik help je welquote:Op donderdag 3 januari 2019 14:41 schreef Flippiee het volgende:
Volgende keer laat ik je wel stikken.
Had wel, maar nu weggegooidquote:Op donderdag 3 januari 2019 14:38 schreef FlippingCoin het volgende:
Hebben jullie nog oliebollen over?
Figuurlijk, letterlijk zou doodsverwensing zijn en dan zou ik je te veel missen.quote:
wat lief ditquote:Op donderdag 3 januari 2019 14:43 schreef Flippiee het volgende:
Figuurlijk, letterlijk zou doodsverwensing zijn en dan zou ik je te veel missen.
lief dagboekquote:Op donderdag 3 januari 2019 14:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
wat lief dit
morgen moet ik vloeistoffen mengen
lcms jaquote:Op donderdag 3 januari 2019 14:46 schreef HPLC het volgende:
[..]
ow ja, daar had jij me voor genomineerd
Dacht pas volgende weekquote:Op donderdag 3 januari 2019 14:45 schreef HPLC het volgende:
[..]
wat lief dit
morgen moet ik vloeistoffen mengen
Zonde zegquote:Op donderdag 3 januari 2019 14:47 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja had nog klein stapeltje oliebollen maar zijn niet goed meer.
ja met liefde gebakken door oma ook nogquote:
Ik ben 1 van zijn aanjagers.quote:Op donderdag 3 januari 2019 14:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gaat ie op vogeltjesdans stemmenIk had je al laag zitten, maar dit is wel het toppunt
Dan log je toch uit als het je niet bevaltquote:Op donderdag 3 januari 2019 14:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ben 1 van zijn aanjagers.
Niet als persoonlijke voorkeur, puur om wanorde te stichten en de zinloosheid van dit bestaan te uiten.
Snap er ook geen reet vanquote:Op donderdag 3 januari 2019 14:54 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik vind dat vogeltjesdans gepijp echt raar als buitenstaander
ja eensquote:Op donderdag 3 januari 2019 14:54 schreef FlippingCoin het volgende:
aww dan is het wel extra zondequote:Op donderdag 3 januari 2019 14:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja met liefde gebakken door oma ook nog
jammerquote:
Op het moment dat ik iets tegenkom wat mij beter bevalt zal ik dat zeer zeker doen.quote:Op donderdag 3 januari 2019 14:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dan log je toch uit als het je niet bevalt
Zit beetje in dezelfde hoek als Iwanius ophemeling.quote:Op donderdag 3 januari 2019 14:54 schreef FlippingCoin het volgende:
Soms moet je iemand (laten) pijpen zonder dat diegene jouw voorkeur heeft.quote:Op donderdag 3 januari 2019 14:54 schreef FlippingCoin het volgende:
"gewoon"quote:Op donderdag 3 januari 2019 14:59 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ook gewoon mijn sleutels ga vergeten
kloptquote:Op donderdag 3 januari 2019 15:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
"gewoon"
Jij woont daar toch 5 minuten vandaan of zo
Zal ik meteen een fles wijn meenemen dan?quote:Op donderdag 3 januari 2019 15:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Beetje stom dan, kun je beter zeggen dat je iemands reservesleutels moet langs brengen.
Wel zo lekkerquote:Op donderdag 3 januari 2019 15:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zal ik meteen een fles wijn meenemen dan?
Ja.quote:Op donderdag 3 januari 2019 15:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel rood hè? Hoewel ik beide wel kan drinken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |