Waar is die kwibus eigenlijk?quote:Op donderdag 3 januari 2019 11:56 schreef HPLC het volgende:
Zit weer van die muziek te luisteren uit Etto's jeugd
Wat luister je?quote:Op donderdag 3 januari 2019 11:56 schreef HPLC het volgende:
Zit weer van die muziek te luisteren uit Etto's jeugd
Geen idee.. tijd niet gezienquote:Op donderdag 3 januari 2019 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waar is die kwibus eigenlijk?
Glenn Miller, zie OPquote:
Ohhhhhhh. Nice.quote:Op donderdag 3 januari 2019 11:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Geen idee.. tijd niet gezien
[..]
Glenn Miller, zie OP
Ouwe nsb'er.quote:Op donderdag 3 januari 2019 11:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ein letzter Appell zur Vernunft
Beter.quote:Op donderdag 3 januari 2019 12:06 schreef Flippiee het volgende:
Update: mijn fiets staat er nog met sleutels in het slot.
Hoeraatjesquote:Op donderdag 3 januari 2019 12:06 schreef Flippiee het volgende:
beterquote:Op donderdag 3 januari 2019 12:06 schreef Flippiee het volgende:
Wel ontspannend eigenlijkquote:
stokerquote:Op donderdag 3 januari 2019 12:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel ontspannend eigenlijkHoewel soms denk ik dat ik door de ruïnes van een stad loop en gemuteerde wezens neer schiet.
Heb je te veel guardians of the Galaxy gekeken?quote:Op donderdag 3 januari 2019 12:32 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wel ontspannend eigenlijkHoewel soms denk ik dat ik door de ruïnes van een stad loop en gemuteerde wezens neer schiet.
quote:Op donderdag 3 januari 2019 12:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je te veel guardians of the Galaxy gekeken?
Niet gek, maar waarom kan dat?quote:Op donderdag 3 januari 2019 12:44 schreef HPLC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Te veel Fallout gespeeld, daar kan je een radio aanzetten met muziek uit de jaren 30 en 40 van de vorige eeuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |