SPOILER: BINGOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. De finale begint om ongeveer 21:00-21:30 Nederlandse tijd.twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 30-12-2018 om 22:44:09Als Cadby begin volgend jr nog niet zijn visum heeft gekregen dan moet hij op een andere manier proberen Engeland in te komen. Wat mij betreft gaat Cadby onherkenbaar naar Engeland om dan hopelijk volgend jr de pro tour te domineren. De dartswereld heeft Cadby nodig #rtl7darts reageer retweet
Tijd voor een cumbekquote:
De docu van Barnie nog eens bekijken, vooruit kijken naar de PL. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zullen we zo nog even doorposten tot 180?
Lolquote:
Ziendendquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:00 schreef JanCees het volgende:
[ afbeelding ]
van gerwen gaat mijn bet Op 7-2
Helderziendend?quote:
MATCHFIXEDquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:02 schreef Caland het volgende:
Gevraagd naar zijn voorspelling voor de finale, hoefde MVG niet lang na te denken over een antwoord. ,,Het wordt 7-3 voor mij. Eerst weer 4-0, net als tegen Gary. Dan 4-1, 5-1, 6-2… zoiets.” Van Gerwen denkt dat hij zijn ervaring met het spelen van finales moet kunnen benutten. ,,Voor hem wordt het de eerste WK-finale, voor mij de vierde. Dat is nogal een verschil.”
Visionair
Klopt alleen nietquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:02 schreef Caland het volgende:
Gevraagd naar zijn voorspelling voor de finale, hoefde MVG niet lang na te denken over een antwoord. ,,Het wordt 7-3 voor mij. Eerst weer 4-0, net als tegen Gary. Dan 4-1, 5-1, 6-2… zoiets.” Van Gerwen denkt dat hij zijn ervaring met het spelen van finales moet kunnen benutten. ,,Voor hem wordt het de eerste WK-finale, voor mij de vierde. Dat is nogal een verschil.”
Visionair
Bizar scherpe voorspelling idd.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:02 schreef Caland het volgende:
Visionair
quote:
Agressief gedrag van hemquote:
Hahaha hij heeft het dus zelf gewoon laten lopen om slim over te komen.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:02 schreef Caland het volgende:
Visionair
Dat. Hij heeft het echt zelf laten liggen.quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:04 schreef fetX het volgende:
Die smith heeft zoveel kansen laten liggen
Gelachenquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Verstandige darter die ver gaat komen
1quote:Op dinsdag 1 januari 2019 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zullen we zo nog even doorposten tot 180?
Nee johquote:
Sportman van het jaar!quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Morgen rondvaart door de grachten
Weggevaagd door Mighty Mike.quote:
Na Max Verstappenquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:09 schreef BB-King het volgende:
De tranen staan in mijn ogen.
De beste sportatleet die Nederland rijk is.
Mwoah ..quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:09 schreef Grifte het volgende:
Tja dikverdiend. Was niet eens bijzonder goed, maar Smiss kon geen partij bieden.
Ziedend. Vrijdag op brienenoordquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:08 schreef skysherrif het volgende:
NEDERLANDER WERELDKAMPIOEN JAAAAAAAA
Vd Poel?quote:
mehfinalequote:
Uiteraard, kneuzen dat het zijnquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:10 schreef tompsv18 het volgende:
Gaan ze Barney uitnodigen voor de Premier League?
quote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:10 schreef tompsv18 het volgende:
Gaan ze Barney uitnodigen voor de Premier League?
177 is wel een typische MvG beurt, dat is nog te redden.quote:
Mvg is voorlopig weer verzadigd, dus kunnen de mindere goden gaan piekenquote:Op dinsdag 1 januari 2019 23:09 schreef El-Stinho het volgende:
Hopelijk is dit teleurstellende WK geen voorbode voor het komende jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |