Points won by the nine contenders will not count towards the league table, however their opponents will retain any points gained from the matches.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het telt niet mee voor de ranking.
Uiteraard, maar dat blijft dezelfde speler die zelf ook meedoet in de PL. Nu moet je maar afwachten tegen wie je speelt en welk niveau deze speler heeft. En voor die speler maakt het uiteindelijk (behalve voor de eer) ook weinig uit of hij wint of verliest..quote:Op maandag 4 februari 2019 13:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Op zich is het ook oneerlijk of je vBarneveld tegenkomt die 100 gemiddeld gooit, of vBarneveld die net de 85 aantikt.
Voor de vaste spelers welquote:Op maandag 4 februari 2019 13:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het telt niet mee voor de ranking.
ALTIJD TEGEN MIJ!!!quote:Op maandag 4 februari 2019 13:40 schreef Tagliano het volgende:
We hebben nu wel een avond met een Duitser en Duits publiek
Rip barnie.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:40 schreef Tagliano het volgende:
We hebben nu wel een avond met een Duitser en Duits publiek
Tja dan gaat het publiek er achter staan en ik heb al zo’n last van mijn rug en het is zo koud in het stadionquote:
Ik vind het ook geen enorm vreemde keuze. Het zou lastig zijn om een paar dagen van te voren nog een vervangende speler te vinden; immers, potentieel 16 weken op pad plan je niet zomaar in.quote:Op maandag 4 februari 2019 13:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel een leuke tussenoplossing, gezien alle ‘aanstormende’ talenten.
Beter donderdag gaanquote:Op maandag 4 februari 2019 13:51 schreef IbanMayo het volgende:
Ik heb kaarten voor Rotterdam woensdag. Dus ik ga HET DANSJE zien JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Hij speelt de woensdag.quote:Op maandag 4 februari 2019 15:01 schreef yosander het volgende:
Van den Bergh, hopelijk speelt hij de donderdag(worden alweer genaaid met Barney - MvG
)
Ahquote:
Mooi dat jij dit ook een leuke oplossing vindt.quote:Op maandag 4 februari 2019 17:03 schreef Mani89 het volgende:
Dit is een hele leuke oplossing, moeten ze vaker doen.
De Premier League is toe aan een overhaul. Net als veel andere toernooien.quote:Op maandag 4 februari 2019 18:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mooi dat jij dit ook een leuke oplossing vindt.
Zeker het hele uitmelkstelsel moet op de schop. Die Masters en Champions League of Darts moeten ook gewoon lekker weg. Zorg desnoods voor extra Euro Tours of maak er een soort 'World Tour' van. Weet ik veel, maar dat darten voor de sake van het darten moet gewoon weg. Dat is een tumor in het kwadraat; supertumor.quote:Op maandag 4 februari 2019 18:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De Premier League is toe aan een overhaul. Net als veel andere toernooien.
Is die foto van Hopp genomen in een lachspiegel?quote:Op maandag 4 februari 2019 16:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ongelukkige foto’s van Dobey en Durrant zeg
Ben het niet met je eens over de CL, ik vind een major met alleen de topspelers over een korte tijdspanne gewoon een leuke toevoeging. Ze mogen van mij wel de kwalificatie wel anders doen, gewoon alle major winnaars van het afgelopen jaar zodat het de naam eer aan doet. Rest dan aanvullen met Pro Tour winnaars.quote:Op maandag 4 februari 2019 18:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zeker het hele uitmelkstelsel moet op de schop. Die Masters en Champions League of Darts moeten ook gewoon lekker weg. Zorg desnoods voor extra Euro Tours of maak er een soort 'World Tour' van. Weet ik veel, maar dat darten voor de sake van het darten moet gewoon weg. Dat is een tumor in het kwadraat; supertumor.
Maar de CLoD is een uitmelktoernooi, geen major. Een major blijft iets zoals de UK Open, World Matchplay, World Grand Prix en het WK.quote:Op maandag 4 februari 2019 19:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ben het niet met je eens over de CL, ik vind een major met alleen de topspelers over een korte tijdspanne gewoon een leuke toevoeging. Ze mogen van mij wel de kwalificatie wel anders doen, gewoon alle major winnaars van het afgelopen jaar zodat het de naam eer aan doet. Rest dan aanvullen met Pro Tour winnaars.
Iedere week een andere speler.quote:Op maandag 4 februari 2019 19:51 schreef Coco. het volgende:
Ik heb het even gemist, wie komt er nu in de plaats van Gary?
#103quote:Op maandag 4 februari 2019 19:51 schreef Coco. het volgende:
Ik heb het even gemist, wie komt er nu in de plaats van Gary?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |